Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

29 maart 2016 21:26

Ontving vandaag een mailtje van het bedrijf uit Singapore dat de DHL me heeft geprobeerd te contacten. Ik DHL gebeld en het pakketje zou vandaag voor 18:00 aankomen. Het bedrijf uit Singapore vult altijd een eigen 06-nummer in dus zodoende ontvingen zij blijkbaar de SMS over de leverstatus. Nog een ander nummer van DHL gebeld om na te gaan of ik invoerrechten en BTW moest betalen aan de koerIer en dit zou inderdaad het geval zijn. Een kwartier later kwam de koerier bij ons op kantoor, een collega tekende voor ontvangst terwijl ik mijn portemonnee pakte. De koerier groette en liep weer weg. Umz...moet ik dsn niks betalen :scratch: ?

Pakketje braaf dicht gelaten totdat ik thuis was...
Oew wat was hij netjes ingepakt, sommige schakels waren zelfs individueel ingetaped met transparante tape :shock: . Ook werd de blauwe Seiko doos waarvoor bijbetaald zou moeten worden standaard meegeleverd :scratch: .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tja...kleine polsjes syndroom
Afbeelding
Gelukkig boden een Leatherman en een paperclip uitkomst. Normaal draag ik mijn horloges altijd dusdanig strak dat ze een afdruk achterlaten. Nu besloten om het wat losser aan te doen. 2 schakels aan iedere kant bleek gelukkig afdoende. De max is 3 aan de ene kant en 4 aan de andere kant voor Anorexiapatiënten :scratch: ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Het kan net wel/net niet. De lugs steken nog niet buiten m'n polsje uit gelukkig. Dit was bij bijvoorbeeld mijn Steelfish wel het geval waardoor deze dag 1 het veld helaas moest ruimen :cry: . Oja, om aan te tonen dat ik echt dunne polsjes heb...De Michael Kors en Guess horloges van m'n zusjes klik ik met het grootste gemak dicht om mijn pols :oops: .
Afbeelding

29 maart 2016 21:39

Ik vind 'm wel cool.
Afmeting is net op het randje idd, maar wat mij betreft net aan de goede kant ervan. Kan net. :thumleft:

29 maart 2016 23:55

ach, kan prima. Vind vrouwen een Sub ook altijd goed staan en de meeste hebben ook zulke polsjes. Moet je hem niet te strak dragen idd. Have fun with it!

30 maart 2016 7:06

Oops, mazzel gehad. Kwam gisteren terug van een rondje door het bos met de mountainbike en bij het uittrekken van mn trui viel mn horloge op de grond.
Schakel gebroken #%%+&&%$#.
Die had ik ook zomaar kwijt kunnen zijn.
Bijzondere is dat Tag stelt dat de armband een leven lang meegaat.
Dit wordt in 10 jaar al mn 3e (a €300 +)

30 maart 2016 7:12

pfff, da's idd zwijnen. :shock:

30 maart 2016 9:29

Van mijn TAG is 1x de band los/stuk gegaan, dit was 2 weken na een beurt. Verder nooit 1 enkel probleem ermee gehad. Het is een band van de LINK serie.

Maar zeker mazzel gehad.

30 maart 2016 13:05

Ja, de zwaardere armband vd link serie heb ik dus ook. Mooi geen levenlang dus.

30 maart 2016 13:59

THE MUD schreef:Afbeelding

Kan echt niet zo Afbeelding
Ik hoor het wel van je wanneer je de BFK kwijt wilt :lol:

30 maart 2016 18:20

wat zijn jullie makke gasten man ik verslijt 2 banden per jaar op m,n klok :wink:

31 maart 2016 11:16

Ja ...jij strijkt alleen maar langs de muren met je polsen.

31 maart 2016 11:43

drknauf schreef:wat zijn jullie makke gasten man ik verslijt 2 banden per jaar op m,n klok :wink:

Dat hangt natuurlijk ook wel een beetje af van merk en kwaliteit van de band.
De Link van TH wordt verkocht onder het mom van "lasts a lifetime" en kost netto iets van € 370.
Bij bijv :oops: seiko of zoiets kun je elke schakel vervangen (elke schakel heeft een eigen pin) en dat hebben de TH's niet.
Kapot = volledig vervangen.
Gelukkig vanochtend mn oude band (4 jr geleden vervangen) gevonden en gezien dat de andere kant identiek is en zo overgezet kan worden. Blijkbaar gaan ze vaak aan de voorkant kapot.
Mazzel hebben aangezien ik normaliter van de weggooierige ben.
Zelfs de reserveschakels van mn JL reverso heb ik gedoneerd aan de cliko (en die blijken volgens het net best wel wat waard te zijn.

Omzetten kost :oops: € 10

31 maart 2016 12:52

valt mee :shock: . Schakeltje erbij in Rolex Sub band kostte incl montage € 200 bij S&C...

31 maart 2016 12:59

:shock: Porsche rijden is dan eigenlijk nog goedkoop, en er zit bovendien ook een klokje in...

31 maart 2016 13:28

Afbeelding

31 maart 2016 14:37

horn schreef:valt mee :shock: . Schakeltje erbij in Rolex Sub band kostte incl montage € 200 bij S&C...

Nou ja, dit had mn 3e schakelband kunnen worden in 10 jr.
3 x inclusief montage zit je al snel op een kleine €1500 (voor de band).
Vind het belachelijk voor iets waarvan bij aankoop gesteld wordt dat het een leven lang meegaat.
Heb Facom en Snap-on. Beide levenslange garantie. Kapot = repareren/omruilen

31 maart 2016 21:44

helemaal eens. marketing eikels. :evil: Leren bandje van mijn IWC was na anderhalf jaar ook volledige kapot (aan de binnenkant). Ook € 400 vervanging... Heb maar een ander adresje gezocht (via hier).

@ Ronaldo - mooie combi. Wil nog graag een keer een mooie rubberen band voor mijn Sub. Nato leuk voor op mijn Seiko's, niet voor op de Sub. Iedere Sjaak... :wink:

Afbeelding

01 apr 2016 10:29

rubberb.com

maar staal blijft het fijnste dragen hoor....

01 apr 2016 10:42

Heb 4 jaar geleden bij ABP Paris een kalfslederen Nato bij ABP Paris laten maken voor mijn Superocean.

Oudert mooi, beetje rek maar onverslijtbaar tot nu toe. Ik heb er de originele rubberband en de Milanese band ook nog bij....ergens :?

68109

01 apr 2016 11:33

mooie band, maar kan je ook gewoon in Nederland bij Bernhard bestellen hoor;-)

https://bulangandsons.com/product-categ ... o-leather/

top adres voor mooie vintage klokken en banden :thumleft:

01 apr 2016 11:36

rubber b banden vink helemaal de Bomste op en lex :cheers: 8) :thumleft:

ik ben helemaal verliefd op dit hok zeg maar :

Afbeelding

manman dies echt de BAASSSSSS 8) 8) 8) 8)

.

01 apr 2016 11:42

mooie ingetogen rolex idd mike ;-)

01 apr 2016 12:02

giulia schreef:68109

Wow, gave combi :thumleft:

01 apr 2016 12:03

$TEEF schreef:mooie band, maar kan je ook gewoon in Nederland bij Bernhard bestellen hoor;-)

https://bulangandsons.com/product-categ ... o-leather/

top adres voor mooie vintage klokken en banden :thumleft:

Maar niet toen ik mij band in 2011 bestelde. Bovendien vind ik die Bulang banden een beetje niet zo mooi.

01 apr 2016 12:04

drknauf schreef:rubber b banden vink helemaal de Bomste op en lex :cheers: 8) :thumleft:

ik ben helemaal verliefd op dit hok zeg maar :

Afbeelding

manman dies echt de BAASSSSSS 8) 8) 8) 8)

.

Manmanman, dies LILLIK :lol:

01 apr 2016 12:08

$TEEF schreef:mooie ingetogen rolex idd mike ;-)

Hahahahaha :cheesy:
Plaats een reactie