Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: MotoGP

12 apr 2016 9:32

thedutchguy schreef:Ja,ja oud en versleten! :mrgreen:

Doe mij Biaggi maar. 8) :wink:

12 apr 2016 11:31

Haha, dat was de 2-takt periode, die waren nog iets giftiger en geen wheely-contole.
Had ooit een trackday op Spa georganiseerd door Yamaha.
Omdat ze het veld niet vol kregen mochten ook andere merken meerijden.
Ik was lekker bezig, voor mijn doen (200+, knie aan de grond) komt Biaggi voorbij vliegen met een tempo.....
Wist niet wat ik zag, dan krijg je pas echt respect voor de rijkunsten van die mannen :thumleft:

12 apr 2016 11:32

thedutchguy schreef:bied jij je toch aan :mrgreen:

Ik sterf nog liever een langzame, pijnlijke dood dan dat ik op een jap ga rijden :salut: :mrgreen:

12 apr 2016 20:32

Wat zemel je dan over di Rossie :mrgreen:

12 apr 2016 20:49

erwin964c4 schreef:Daar ga je ook alweer de fout in met je uitspraak van rossi fans,het zijn namelijk geen rossi fans maar motorsport fans die de hele gang van zaken van vorig jaar een smet op de door hun geliefde motorsport vinden.
En terecht ,ik wil erbij vermelden dat ik marquez een goede rijder vind en vond maar wat die vorig jaar heeft gedaan is een no go,en totally out of line .
Dus is meneer marquez uitgekotst door zeer veel echte moto gp fans die wel de waarheid willen en durven te zien en te vernoemen.
Dat jij er anders over denkt is prima,wij verschillen dus van mening en inzicht :salut:

Lees dit nog eens, misschien gaan de "Rossi fans" er ondanks hun heel erg gele bril wat genuanceerder door denken?
http://www.motorsportmagazine.com/race/ ... -valencia/

met dank aan Giulia :thumleft:
@ Cazzo: Wat kan er nu mis zijn om op de snelste motor ter wereld te rijden :scratch:
Gaaf trouwens dat je samen met Max Biaggi geracet hebt. Daar heeft Rossi indertijd trouwens ook een beetje naar tegen gedaan, een andere begenadigd coureur De man die hij moest onttronen :evil: Heeft hij ook gedaan. Gaat over lijken :cry:

23 apr 2016 16:41

Wauh, Rossi weer eens op pole.
Knap hoor! :res:
En Lorenzo volgend jaar naar Ducati, ben benieuwd..... :popcorn:

24 apr 2016 14:48

Rossi :thumleft: Even de critici de mond gesnoerd!

24 apr 2016 14:50

Ja wat een overmacht van die Rossi. Geweldig :res:

24 apr 2016 14:52

Yep balans vd fiets iets veranderd doordat ze de tank iets naar achteren geplaatst hebben en ineens kan hij het wel.

24 apr 2016 15:54

Rossi top, Ducati flop.

24 apr 2016 16:54

Ik moest idd hard lachen tijdens en na de race over alle critici en zogenaamde kenners die rossi alweer afgeschreven hadden. :mrgreen: :D
Maar het seizoen is nog lang ,hoop dat ik net als vandaag nog lang mag genieten van el doctore :cheers:

24 apr 2016 17:17

Idd, de ouwe heeft de broekis ff op de plaats gezet..... :mrgreen:

24 apr 2016 21:41

Zeker en dat ook nog in Spanje, doet extra pijn.
Maar werd ook wel een keer tijd na bijna een jaar.
Volgende race nieuwe kansen :thumleft:

24 apr 2016 21:47

de pijn as toch wel zichtbaar bij Marquez en vooral Lorenzo. Kan me best voorstellen dat de ontwikkelingen richting Rossi gedragen worden aangezien Lorenzo zijn zwanezang brengt bij Yamaha eindejaar.... Inderdaad op Spaanse bodem... ik zat ook met een glimlach te kijken.

WTF Ducati!! beschamend :scratch:

24 apr 2016 21:55

Ja Ducati totale off-day, hoewel Iannone aan het einde nog redelijk (maar veel te laat) de gang er in had.

21 mei 2016 15:15

Mooi, Rossi op 'pole' in Mugello notabene! 8)

21 mei 2016 19:34

Heel slim geslipstreamed bij Vinales, inderdaad :thumleft:

21 mei 2016 22:06

maar is toch niet enkel dankzij de slipstream hé? of wel??

21 mei 2016 22:18

Als ik het goed heb hebben ze bij jamaha iets met de plaatsing van de tank gedaan. Iets naar achteren gelegd Oid. Sindsdien gaat die ouwe weer als de brandweer.

21 mei 2016 23:43

MichM3 schreef:maar is toch niet enkel dankzij de slipstream hé? of wel??

Nou nr 1 t/m 3 staan binnen 0,1 seconde, dus ik denk dat hij het niet gered had zonder te slipstreamen.
Wat overigens niet weg neemt dat het super slim is van de oude vos :thumleft:

22 mei 2016 16:08

zuut, mechanische pech voor de Dottore

22 mei 2016 16:13

Jammer idd , een zekere 25 punten minder.
Gelukkig werd een duc nog 3e anders was er helemaal geen publiek meer geweest bij de huldiging :mrgreen:

22 mei 2016 16:14

epic battle last lap :cheers:

22 mei 2016 16:15

Jammer voor Rossi, wel mooie laatste ronde met Lorenzo en Marquez...., wat een spektakel 8)

22 mei 2016 17:42

erwin964c4 schreef:Jammer idd , een zekere 25 punten minder.

Zeker... :lol:
Plaats een reactie