Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Advies aankoop Porsche horloge

07 mei 2016 10:21

En...
Kreeg gisteren de nieuwe PUUR porsche magazine binnen met heel verhaal van Van der Gugten zijn 996-X51.
De parallel hier is dat ook hij een bijpassend klokkie heeft bij de auto.
Dus dat idee volgend heb je wel wat unieks.

En over smaak, valt niet te twisten.

07 mei 2016 17:09

Denk dat een Royal Oak beter bij de auto past.

08 mei 2016 22:45

Royal Oak lijkt mij ook beter, dit is net een Brrreitling. Er is een erg mooie ultrathin, maar die is wel lastig te krijgen.

09 mei 2016 10:05

RO is weer een andere prijsklasse.

Dit Porsche horloge is denk ik alleen leuk als je zo'n auto hebt of een grote Porsche-fan bent. Een normale horlogeliefhebber zal hier niet zo op zitten te wachten (in dat opzicht is 2/3e van de nieuwprijs nog best veel, maar kan zijn dat de eigenaar er niet vanaf hoeft). Maar niet elke aankoop hoeft rationeel te zijn, als jij het een leuke klok vind (mede dankzij verhaal) moet je het gewoon kopen.

09 mei 2016 10:30

Ik overweeg de aankoop ook niet als horloge liefhebber maar juist en vooral om het verhaal. Zeker gezien de prijs die ik ervoor moet betalen vind ik dat het horloge toch van een redelijke kwaliteit moet zijn.

09 mei 2016 13:43

lekker slapen en dan een mooie echte klok kopen (speedmaster / heuer / date just uit je geboortejaar oid) :mrgreen:

ga je veel meer lol van hebben :thumleft:

09 mei 2016 13:55

+1 :thumleft:

09 mei 2016 15:15

Marcel1967 schreef:Ik overweeg de aankoop ook niet als horloge liefhebber maar juist en vooral om het verhaal. Zeker gezien de prijs die ik ervoor moet betalen vind ik dat het horloge toch van een redelijke kwaliteit moet zijn.

Ik denk dat de kwaliteit wel in orde zal zijn. Geloof niet dat Porsche snel z'n naam zal verbinden aan iets wat van slechte kwaliteit is. Maar ik denk (ken het horloge verder niet) dat je vooral voor het merkje zult betalen, meer dan bij een gerenommeerd horlogemerk.

09 mei 2016 17:42

mwoah 'k ben toch wel redelijk tevreden over mijn flat 6
Afbeelding
Plaats een reactie