Tijd voor een update dacht ik zo!
Op vakantie in Frankrijk!
De rit naar onze eerste stop was +- 6 uur. Was er eerlijk gezegd een beetje bang voor maar het ging echt vanzelf. Wat ik al meende te voelen met de proefrit, kon ik nu ook goed merken. Wat laat deze auto zich ook heerlijk RELAXT besturen! Je kan gaan als de brandweer, maar lekker paar uur aan een stuk cruisen gaat ook heerlijk! (Moet eerlijk toegeven dat ik wel méér dan 1 keer naar de cruisecontrol knop gepakt heb, die er niet op zit

)
Nu alweer in de bergen. Manmanmanmanman wat een lekkere wegen hier. En dat uitzicht! ... Je zou er zo het ravijn inrijden als je niet oppast.
Gisteren een mooie route gedaan, o.a. langs het meer van Geneve (en flink stuk gewandeld, maar dat terzijde).
Vandaag Col de Colombiere en Col de Aravis over. Mooi! Nog even gestopt bij de koeien en de geitjes aan de kant van de weg. Ze komen hier trouwens (wederom) met De Tour langs als wij weg zijn, dus dat is extra leuk straks voor de TV.
De wegligging is, ook op de bochtige wegen, of met slecht asfalt, echt helemaal geweldig. Het is gelukkig niet druk op de wegen, dus lekker het dak en ramen open en

maar! Voel me echt king of the road!

Wat me ook nog opvalt is dat er weinig tot geen Porsches rijden hier, waarschijnlijk omdat het "buiten seizoen" is... Alleen in Geneve kwam ik een paar soortgenoten tegen.
By the way: wat heb ik toch al een genot gehad van het Targa "luikje" Echt super ideaal! Zoveel makkelijker dan een coupe. Stoelen plat en lekker makkelijk de rugtassen/tassen in- en uitladen.
Morgen via Annecy door naar Lac de Serre-Ponçon!
Als ik thuis ben zal ik wat foto's uploaden. Eerst nog lekker genieten van de wijn, het eten, de natuur en natuurlijk ...

Groeten,
Toeter