Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 sep 2005 22:49

Heeft niks met Koen te maken ik ken hem en zijn auto niet en kan er dan ook niet over oordelen, het gaat over een tijd van 8.37BTG neerzetten in je eerste rondje ring en dat is naar mijn idee niet mogelijk.

26 sep 2005 22:53

Joost Houben schreef:Heeft niks met Koen te maken ik ken hem en zijn auto niet en kan er dan ook niet over oordelen, het gaat over een tijd van 8.37BTG neerzetten in je eerste rondje ring en dat is naar mijn idee niet mogelijk.

Als je een beetje kan lezen en dan hoef je enkel het berichtje BOVEN je vorige post te lezen en dan weet je al dat dit NIET het eerste rondje op de Nordschleife was en als je dan alles doorleest weet je ook de rest van het verhaal zoals het is en niet zoals jij het denkt.
Jij kent mij niet , de auto niet en de omstandigheden en achtergrond al helemaal niet , maar toch kan je hier een mening geven over iets wat er nergens staat.

26 sep 2005 22:58

En als jij een beetje kan lezen dan wist je dat mijn berichtje niet op jou sloeg maar op de uitspraak van Devils son.

Devils Son schreef
8.37 BTG is nog steeds rap en voor een eerste keer misschien wel te snel

26 sep 2005 23:04

Joost,

Ik ben het volledig met je eens. Ook de tijd die Koen heeft neergezet is ook absoluut onmogelijk met zijn auto met zo'n beperkte Ring-ervaring. We zullen het er maar op houden dat zijn bijrijder niet kan klokken. E.e.a. had ik in eerdere posts ook al in ietwat verhullende wijze angegeven........ Maar OK genoeg hierover, de volgende keer rij ik hem gewoon voorbij in mijn rode gebakkie :P

Het belangrijkste is dat we er allemaal schadevrij plezier hebben; snelle rondetijd of niet.

Paskal
Laatst bijgewerkt door pakkie op 26 sep 2005 23:06, in totaal 2 keer bewerkt.

26 sep 2005 23:05

Dan hebben we neven elkaar door gepraat.
Op Devils Son zijn post had ik al duidelijk gezet dat het niet de eerste keer was , en daarna ging het weer verder over die eerste keer.
Ik heb al lang spijt dat mijn co-piloot die tijd heeft opgenomen.
Sorry voor het verkeerd te hebben verstaan. Volgende keer misschien eerder het quootje gebruiken , dan had ik hem door :cheesy: (Belgje hé , duurt iets langer) :wink:

26 sep 2005 23:18

911-lover schreef: (Belgje hé , duurt iets langer)

Limburg zal je bedoelen :twisted: :twisted: :wink:

26 sep 2005 23:23

ppp 356 schreef:

Jaaaaaaaaaaaaa, ppp staat weer op scherp :D

26 sep 2005 23:34

ppp 356 schreef:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

27 sep 2005 9:25

ppp 356 schreef:
He, da's een handige inderdaad, want die gaat "boven de grens" ook op :cheesy:

27 sep 2005 10:30

paSCal schreef:Limburg zal je bedoelen..................he, da's een handige inderdaad, want die gaat "boven de grens" ook op

Huh, is dat Nederland dan Limburg :lol: :lol: :lol: :lol:

27 sep 2005 10:53

:silent: Afbeelding

27 sep 2005 23:21

911 kompressor schreef:Joost,

Ik ben het volledig met je eens. Ook de tijd die Koen heeft neergezet is ook absoluut onmogelijk met zijn auto met zo'n beperkte Ring-ervaring. We zullen het er maar op houden dat zijn bijrijder niet kan klokken. E.e.a. had ik in eerdere posts ook al in ietwat verhullende wijze angegeven........ Maar OK genoeg hierover, de volgende keer rij ik hem gewoon voorbij in mijn rode gebakkie :P

Het belangrijkste is dat we er allemaal schadevrij plezier hebben; snelle rondetijd of niet.

Paskal

Wat betreft dat rode gebakkie: die heb ik ook al eens langs zien komen :lol:

27 sep 2005 23:37

911 kompressor schreef:
de volgende keer rij ik hem gewoon voorbij in mijn rode gebakkie :P

Als ik zulke wagens zie gaat automatisch het rechterpinkertje aan en laat ik ze voorbij ,

WANT

911 kompressor schreef: Het belangrijkste is dat we er allemaal schadevrij plezier hebben; snelle rondetijd of niet.

:wink:

27 okt 2005 23:35

Koen je bent nog gefilmd

27 okt 2005 23:47

Leuk filmpje Marcos!

Helaas geen Belgische 968 CS......................... :lol:

28 okt 2005 14:05

Heel knap filmpje :thumleft:
Dedoeme na het zien van dit filmpje begint het weer te kriebelen :cry:
Zou het zondag mooi weer zijn :roll: :wink:
Plaats een reactie