Vertel hier over jezelf.
02 aug 2016 22:03
roediman schreef:enfin is ie dan..2002 1.7 motor 182K
komt het blokje uit een Daihatsu?
03 aug 2016 8:41
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Ik heb gister nog tegen mijn collega verklaard dat auto's in de regel geen naam krijgen (het zijn geen muziekinstrumenten bijv.) Maar ik zit er blijkbaar naast.
Heb je nog een AKK laten uitvoeren of een onderhoudje gepland staan n.a.v. je vraag over het IMS?
03 aug 2016 9:06
Yep er staat onderhoud aan IMS gepland in wellicht de koppeling omdat die er dan bloot ligt.
03 aug 2016 16:34
@toeterboy, Al onze auto's hebben namen, onze muziekinstrumenten daar integen zijn gewoon naamloos. Behalve de bassgitaar want die heet Ricky.
Volgende week donderdag gaar Roderick naar Autoresto in nijmegen..Ik hoop dat ik geen spelfouten gemaakt heb want het lijkt hier wel een linguïstisch forum
13 aug 2016 8:56
terug van 2 dagen Nijmegen..Naar Auto Resto geweest voor controle IMS lager. Afgesproken dat ik er bij zou blijven want ik haat de trein...Enfin lager was niet meer optimaal en vervangen, koppeling was nog perfect dus die hoefde niet vervangen. Helaas was het vliegwiel minder en aangezien het er toch af lag was vervangen wel zo verstandig. Tja niet op voorraad , pas volgende dag aanwezig. Dus bed en breakfast geregeld en volgende dag weer terug. Enfin alles ging voorspoedig, een afgebroken bout stabilisator stang, maar deze kon Stevan er gelukkig weer netjes uitboren. Ollewissel gedaan. En weer op weg terug..Waren 2 zeer leerzame dagen..Stevan en Marcel zijn 2 top monteurs!