08 aug 2016 9:21
08 aug 2016 10:21
08 aug 2016 10:49
08 aug 2016 11:18
08 aug 2016 12:16
giulia schreef:ja scheelt zeker 500 €![]()
Hou toch op...heb het met meerdere specialisten over gehad en het verschil zit hem in C2 of C4.
08 aug 2016 12:19
giulia schreef: Hou toch op...heb het met meerdere specialisten over gehad en het verschil zit hem in C2 of C4.
08 aug 2016 16:42
08 aug 2016 16:43
08 aug 2016 16:55
08 aug 2016 16:58
08 aug 2016 18:51
GussNL schreef:Beste mensen, ik was even benieuwd naar de mening van andere liefhebbers.
Een zwarte (ex Amerikaanse) 996 Turbo S, Cabriolet met 52.613 km te koop bij Reyberg classics in Putten.
Vorig jaar zijn beide Turbo's en intercoolers wegens 'Turboschaden' vervangen voor ruim 11 K en da's best gek met zo'n km stand toch....? En hoe zeker ben je überhaupt van zo'n km stand 'ondanks dat die wordt gegarandeerd'....
http://www.reybergclassics.nl/collectab ... -s-cabrio/
De auto staat ook te koop via veilingsite Catawiki met inmiddels een geboden prijs van 76 K maar de 'Reverse price' is nog niet behaald... En daar komt dan nog 9 % marge voor Catawiki bovenop..
Groeten !
08 aug 2016 19:03
08 aug 2016 20:38
26 aug 2016 19:30
26 aug 2016 19:48
26 aug 2016 21:11
26 aug 2016 21:39
02 sep 2016 11:03
02 sep 2016 11:13
02 sep 2016 11:52
02 sep 2016 11:54
02 sep 2016 12:36
turbocruiser schreef:Dit dan: volgens mij een ' gewone' 964 die kaal gemaakt is voor racerij.
Based on the Porsche 964 was the 1990 racing version for the new Porsche Carrera Cup. In addition to an increase in output by 11 kW to 195 kW (265 hp) the 964 Cup had a welded roll-cage, a modified chassis set-up and the ground clearance was 55 mm lower than on the standard version. To reduce weight: the interior and the sound-proofing material was removed. The gear ratios were modified and it had non power-steering. The vehicle did have a catalytic converter and an anti-lock braking system (ABS). In 1992, the 964 Cup had a major revision. The vehicle now had the body from the 964RS and the engine now produced 202 kW (275 hp). Another major change was that the ABS could be switched off in the event of emergency braking or whilst the car was going backwards. The vehicle now had 18 inch magnesium rims, which replaced the aluminium rims. The car was lowered by a further 20 mm.
02 sep 2016 13:43
Pascal schreef:Ach, de 356 van de week laten taxeren voor een (eventuele) realistische verkoopprijs (en de verzekering natuurlijk, dat ook)...
Kun je een hele mooie schuur van zetten...
02 sep 2016 13:58
Olaf schreef:... zijn er maar 45 van gemaakt, naar het schijnt
02 sep 2016 14:52