Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Nieuw hier en vol spanning!

12 sep 2016 19:01

Deze hadden de coole jongens bij ons op school indertijd...

Afbeelding

Ik mocht er vanop afstand en van op mijn fietsje naar kijken :cry:
Diezelfde coole jongens rijden nu Volvo Sedan :mrgreen:

12 sep 2016 20:47

Malaguti Phantom jongûh.

12 sep 2016 21:20

2 jaar geleden eindelijk mijn schakelbrommer gehaald. Mocht geen schakelbrommer van mijn ouders toentertijd. Dus puch maxi incl boodschappenmandjeshouder boven het voorspatbord.

12 sep 2016 21:20

pffff.... ik had een BMX :mrgreen:

13 sep 2016 8:36

When I was a Youth ... Heb eerst een tijdje zo'n Zundapp buikschuiver gehad, siergespoten met een hangstuurtje, verchroomde halve maantjes enzo, daarna een Yamaha DT, leuk hoor ... hele mooie tijden mee beleefd!! :ba:

Voordat ik 16 werd nog een tijdje met zo'n rode Puch maxi gereden, hahaha. En mijn allereerste crossbrommer op 12 jarige leeftijd was een mobiletje, daarvoor ook nog even een solex gehad, maar heb die nooit echt lekker aan de praat (op gang) gekregen ... :mrgreen:

13 sep 2016 8:45

Cazzo Super Veloce schreef:Japanse meuk, de Mannen reden Kreidler in die tijd :thumleft:

Dat dachten de jongens waarmee ik op school zat ook. Tot het moment dat ik hun tegen kwam en hun al omreden ik nog 1,8 kilometer heen en terug moest rijden om er achter te komen waarom hun omreden en ik hun weer inhaalde toen hun 7 kilometer gereden hadden.

Hun reden Kreidler en Zundnapp en ik reed op een MT5 met 70CC malossi cilinder en een 20'er carburateur.

Ze hadden er na nooit meer een opmerking over die "Plastik bak" van mij.

13 sep 2016 9:15

De spanning is er hier wel een beetje af, lijkt het.......

13 sep 2016 9:36

Klopt, En in jouw onderschrift mist ook een www linkje

13 sep 2016 11:46

Tja, terwijl wij over die l*llige brommertjes praten trapt Ayden zijn "welverdiende" 959 door Belgie.... Geen wonder dat we hem (haar?) niet meer hebben gezien. Die heeft wel wat beters te doen dan tegen brommers aan te plassen :mrgreen:

13 sep 2016 12:15

Hij is m gesmeerd met z'n 959 :lol:

13 sep 2016 12:19

Helaas bleken de pk's toch wat teveel voor deze beginnend bestuurder.. :drive:

Afbeelding

13 sep 2016 13:35

In België staat nog een 959 te koop

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche ... 599690.htm

:lol:

13 sep 2016 13:37

Die is dan ook wel helemaal echt met de hand gemaakt. Of mismaakt,

13 sep 2016 14:01

MY00 schreef:Dat dachten de jongens waarmee ik op school zat ook. Tot het moment dat ik hun tegen kwam en hun al omreden ik nog 1,8 kilometer heen en terug moest rijden om er achter te komen waarom hun omreden en ik hun weer inhaalde toen hun 7 kilometer gereden hadden.

Toen was je de weg al kwijt, blijkbaar :lol:

13 sep 2016 17:38

Ik had een Yamaha FS1 80 cc met 5 -bak en bokkepootjes...Ding liep goed over de 100.

Totdat ik ongemerkt met een kilometer of 80 mijn eigen vader inhaalde binnen de bebouwde kom.

Toen werd het weer gewoon een 50 cc-tje :mrgreen:

13 sep 2016 19:18

Mijn vader leende een keer de Puch Maxi met 70 cc etc van mijn broertje. Hij kwam thuis met de legendarische opmerking: toen ik vol gas gaf haalde ik auto's in. Mijn broertje zijn uitleg over een andere vertanding geloofde hij dan weer niet :mrgreen:

13 sep 2016 23:42

outletvalve schreef:Klopt, En in jouw onderschrift mist ook een www linkje

Er staat toch een regel onder dit bericht, naast de datum en tijd :?: . Daar kun je m'n profiel bekijken, een PB versturen, of een email, en dan de WWW :wink: , om af te sluiten met mijn album....

14 sep 2016 1:05

Nope :salut:

Afbeelding

14 sep 2016 2:42

Ik had een Florette, lucky bastard. Anthraciet. Met een ivoren grote benzinetank. Rijwindkoeling. Niet de geforceerde koeling. Jan van Veen werd wereldkampioen in de "borrelglas" klasse :thumleft:

14 sep 2016 22:37

Ik was ook een MT5 rijder. Rood uiteraard. Tot twee keer toe een sneller cilinder geplaatst. De tweede heb ik beter ingereden en die ging als de brandweer. Toen een vriend van mijn broer zijn KTM 250 aan het inrijden was reed ik op een gegeven moment helemaal van hem weg. Toen hij naast mij kwam rijden schoot hij in de lach en wees naar mijn tellertje: de naald zat vast aan het eind. Hij was voorbij het nokje gegaan en kwam niet meer vanzelf terug :lol: Ik had toen achteraf rond de 95 km/u gereden zonder dat ik er erg in had :D

Toen ik een keer door de politie aangehouden werd met de vraag "heb je jouw brommer opgevoerd?", en ik met mijn onschuldige gezicht antwoordde met "nee hoor, alleen een ander tandwieltje. Hij rijdt ongeveer 50 km p/u met de wind mee". De agent liet mij vervolgens door .... wat heb ik toen geluk gehad. Als hij even aan het gas had getrokken was ik de pineut geweest :shock:

15 sep 2016 0:13

:mrgreen: Dat waren nog eens tijden :drive:

15 sep 2016 0:16

chelsea schreef:2 jaar geleden eindelijk mijn schakelbrommer gehaald. Mocht geen schakelbrommer van mijn ouders toentertijd. Dus puch maxi incl boodschappenmandjeshouder boven het voorspatbord.

Puch Maxi is geen schakelbrommert :?: Mijn huidige echtgenote had er één, 'n rooie, toen ik op mijn Kreidler reed, daarvoor had ik trouwens een Honda C310S, had ik nooit moeten verkopen :mrgreen: Duzzz ....wat is het wel geworden? :bounce:
Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 15 sep 2016 0:28, in totaal 1 keer bewerkt.

15 sep 2016 0:26

Tilt! schreef:Nope :salut:

Afbeelding

Raar, bij mij wel.....Maar aangepast op andere manier !

Weer terug naar het topic van Ayden.

15 sep 2016 0:35

Ayden is nog steeds , terecht, vol in verwachting. Maar het gaat helemaal goedkomen want hij verdient het gewoon volgens eigen zeggen. Nu alleen afwachten of zijn vader dezelfde mening is toegedaan. :)

16 sep 2016 19:12

Ff niet meegelezen, gaat het hier plotseling over brommers :shock:
Maar wel leuk :!:

Had vroegâh Puch M50 Racing en Mobylette (ja zo een met alles verchroomd... :oops: ).
Plaats een reactie