Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

17 sep 2016 16:45

Analoog en een opwinder had grappiger geweest. :lol:

17 sep 2016 18:51

Ik weet niet zeker of deze niet mechanisch was. Er zat een heel groot wiel achter wat zou kunnen zorgen voor de mechanische aandrijving. Maar zeker weten doe ik het niet. Zal er toch eens moeten gaan kijken :mrgreen:

21 sep 2016 18:13

thedutchguy schreef:Ja , het is een Finow Android horloge (voor de gein) voor 150 euro hoef je het niet te laten:
Rolex, breitling, omega, bell & ross, oris, jlc etc, etc allemaal watchfaces die ik er op heb zitten :mrgreen:
Elke 5 minuten een ander horloge om! :mrgreen:
Verder heeft het gps, hartslagmeting, stappenteler, telefoon, messaging enz.
Je snapt het niet .Oja.......ook een TAG heuer connected watchface..........is al 3x aan mij gevraagd: he..is dat die nieuwe TAG Heuer Connected? :mrgreen:

Horloge is besteld en heb al een berg skins gedownload.

Ben benieuwd hoe deze er in het echt uit gaat zien:

Afbeelding

21 sep 2016 19:12

Ja , die is heel mooi in het echt. :thumleft:

21 sep 2016 19:36

Ben ik trouwens de enige die horloges met extra wijzertjes niet mooi vind? :oops:

21 sep 2016 19:43

ja ! :mrgreen:

21 sep 2016 19:47

Het wachten duurt al lang, maar wordt nu alleen maar langer :bang:

21 sep 2016 20:11

Troost je met de wijze woorden van mijn oma:
"begeren is mooier dan bezitten"
(maar ja zij bezat dan ook niets) :mrgreen:

21 sep 2016 20:51

Ik wacht ook nog op de levering - waar hebben jullie die skins gedownload? Kan ik een mooie selectie maken!

21 sep 2016 21:01

Die vind je hier:
https://plus.google.com/u/0/communities/109827242607524552712
en
http://forum.xda-developers.com/smartwatch/other-smartwatches/clockskin-extracted-1-d5-firmware-t3295297

21 sep 2016 22:52

Wel erg gaaf zeg!

Een filmpje over het wisselen van skins

https://youtu.be/BRiTAv8STiw

Is er nog veel verschil tussen de resoluties van deze smartwatches? Kan mij voorstellen dat een hogere resolutie een betere weergave geeft.

22 sep 2016 7:51

MY00 schreef:Ik weet niet zeker of deze niet mechanisch was. Er zat een heel groot wiel achter wat zou kunnen zorgen voor de mechanische aandrijving. Maar zeker weten doe ik het niet. Zal er toch eens moeten gaan kijken :mrgreen:

Ik kan je verzekeren dat het digitaal was. Ik zat nl naast de Singapore flyer en irl was er niets van de Rolex klok te zien.... (helaas). Zag er op tv wel erg mooi uit!

23 sep 2016 9:57

Afbeelding

Nieuw bandje ABP-Paris op Leonidas chrono.

23 sep 2016 11:53

Ik ben 'in de markt' voor een Breitling Old Navitimer met het nieuwe 'in house' ontwikkelde caliber 01...

http://www.breitling.com/en/models/navi ... itimer-01/

Afbeelding

Ik had een Navitimer Série Speciale 'Fighters', maar die is bij de inbraak in mijn huis gejat.

Afbeelding

Van alle horloges die toen gejat zijn, mis ik de Fortis Pilot Professional Chronograph en de Breitling Old Navitimer nog steeds het meest...

De Fortis is inmiddels 'vervangen' door een 'Official Cosmonauts Chronograph' en er moest en zou ook een vervanger komen voor de Navitimer. Aanvankelijk wilde ik een Navitimer Cosmonaute (zou mooi bij de Fortis Cosmonaut passen), maar ik vind de 24-uursaanduiding 'niet handig' en fijn om af te lezen.

Ik kan dit horloge via een bekende juwelier in Zwitserland kopen voor een hele scherpe (vrienden)prijs, maar ik heb het horloge nog nooit in het echt gezien, of om de pols gehad. Ik denk dat ik zaterdag maar eens Amsterdam in ga en bij juweliers die 'm op voorraad hebben een ga 'testen'...

23 sep 2016 12:10

RS-R schreef:Afbeelding

Nieuw bandje ABP-Paris op Leonidas chrono.

Mooi. Dacht dat je die Leonidas al lang verkocht had. :shock:

23 sep 2016 12:31

Bent in der war met de Angelus Chronodato.

Afbeelding

23 sep 2016 12:53

Black Betty schreef:Ik kan dit horloge via een bekende juwelier in Zwitserland kopen voor een hele scherpe (vrienden)prijs, maar ik heb het horloge nog nooit in het echt gezien, of om de pols gehad. Ik denk dat ik zaterdag maar eens Amsterdam in ga en bij juweliers die 'm op voorraad hebben een ga 'testen'...

Fijn...een middenstander zijn kostbare tijd in beslag nemen en dan ergens anders kopen.

23 sep 2016 12:56

Wereldverbeteraar....

23 sep 2016 13:01

Black Betty schreef:Ik ben 'in de markt' voor een Breitling Old Navitimer met het nieuwe 'in house' ontwikkelde caliber 01...

De Breitling docu recent ook op RTLz gezien?

23 sep 2016 13:04

Black Betty schreef:Wereldverbeteraar....

Je opmerking slaat weer eens nergens op. Je weet van tevoren dat je hem ergens gaat kopen en toch ga je hem ergens anders passen. Gun die man dan ook zijn handel en de inkomsten.

23 sep 2016 13:06

+1 :thumleft:

23 sep 2016 13:08

Master Ken schreef:
Black Betty schreef:Ik ben 'in de markt' voor een Breitling Old Navitimer met het nieuwe 'in house' ontwikkelde caliber 01...

De Breitling docu recent ook op RTLz gezien?

Nee, vertel eens wat ik gemist heb of nog naar moet kijken.

23 sep 2016 13:14

bij deze een link:
https://www.youtube.com/watch?v=hIiGRKbEHIE

Zelf nog steeds in dubio om de stap te zetten naar een chronospace (maar roep dat ook al 5 jaar) :scratch:

23 sep 2016 13:38

Dank, :thumleft:

Ik zit op een berg in Spanje met niet al te snel internet. Als ik thuis ben ga ik kijken.

23 sep 2016 15:58

deze heb ik in mijn smartwatch collectie.
probeer die maar eens te stelen! :mrgreen:

Afbeelding
Plaats een reactie