27 sep 2016 10:41
27 sep 2016 10:52
Mr.Borrie schreef:Ronaldo schreef:Toeterboy schreef:Hoe zit dat dan? Als je door schuld van een ander van de baan gereden word?
Ieder is verantwoordelijk voor de schade aan zijn of haar eigen auto. Niks meer, niks minder.Cazzo Super Veloce schreef:Meestal moet je tekenen dat de organisatie niet aansprakelijk gesteld kan worden.
Wordt dus lastig, maar misschien niet onmogelijk?
Ronaldo heeft gelijk, vergeet het maar ieder voor zich op het circuit.
27 sep 2016 11:04
27 sep 2016 15:21
27 sep 2016 15:43
27 sep 2016 16:16
jacobt schreef:Dit was Porsche driversday (of zoiets). Gaat uit van Porsche Nederland volgens mij, corrigeer me als ik fout zit.
De prijzen om deel te nemen zijn iig wel Porsche waardigMaar mede daardoor verwacht je ook geen vrijrijden kapriolen op de baan
![]()
Echt beschamend dit voor de organisatie, en wat zetten sommige personen zichzelf te kijk zo. Tis nog net geen Zaandam, maar het is niet best.
Als je het verslag van die Duitser leest stonden ze al te filmen toen hij nog gewond in de auto zat.......
27 sep 2016 16:36
27 sep 2016 16:51
27 sep 2016 17:44
jacobt schreef:Dit was Porsche driversday (of zoiets). Gaat uit van Porsche Nederland volgens mij, corrigeer me als ik fout zit.
De prijzen om deel te nemen zijn iig wel Porsche waardigMaar mede daardoor verwacht je ook geen vrijrijden kapriolen op de baan
![]()
Echt beschamend dit voor de organisatie, en wat zetten sommige personen zichzelf te kijk zo. Tis nog net geen Zaandam, maar het is niet best.
Als je het verslag van die Duitser leest stonden ze al te filmen toen hij nog gewond in de auto zat.......
27 sep 2016 18:19
Cazzo Super Veloce schreef:Beschamend. Had Budding wel hoog zitten, maar valt hier zwaar door de mand.
Zou er geen enkele grond zijn om de vlogger aansprakelijk te stellen?
Hij neemt bewust het risico om als onervaren bestuurder in een raceklasse te gaan rijden.
27 sep 2016 20:52
Cazzo Super Veloce schreef:Beschamend. Had Budding wel hoog zitten, maar valt hier zwaar door de mand.
Zou er geen enkele grond zijn om de vlogger aansprakelijk te stellen?
Hij neemt bewust het risico om als onervaren bestuurder in een raceklasse te gaan rijden.
27 sep 2016 21:08
27 sep 2016 21:45
27 sep 2016 22:01
Jos Targa schreef:De regels, en zeker voor ervaren rijders zijn dat de snelle deelnemer van zijn lijn afgaat, en de langzame deelnemer op zijn lijn blijft bij het inhalen. beide hebben zich keurig aan deze regels gehouden, helaas nam de snellere deelnemer hierbij te veel risico en dan kunnen dit soort zaken gebeuren.
Gizmo schreef:
Foutje is zo gemaakt en dan moet je achteraf niet gaan huilen maar de schade accepteren en doorgaan.
27 sep 2016 22:21
27 sep 2016 23:29
28 sep 2016 7:06
28 sep 2016 7:09
dpRide schreef:met die stelling als uitgangspunt staan vanaf morgen alle kranten maar halfvol Jos.
28 sep 2016 7:27
28 sep 2016 7:56
28 sep 2016 8:05
28 sep 2016 9:17
jacobt schreef:En toch blijf ik het ontzettend raar vinden dat dit soort types de baan op mogen tussen echte snelle auto's. Begeleiding of niet, laat ze lekker in de tourklasse. Ik vind (en dat mag gelukkig) dat de organisatie verantwoordelijk is om onervaren rijders te mijden in de sport of race klasses.
28 sep 2016 11:55
Gizmo schreef:Er is al genoeg gezegd en geschreven, maar de moraalridders hebben weer het meeste commentaar zonder aanwezig geweest te zijn of kennis te hebben van wat er werkelijk gebeurd is.
+1, op het circuit is het voor eigen risico en een snellere rijder gaat van zijn lijn om de langzamere in te halen.
Foutje is zo gemaakt en dan moet je achteraf niet gaan huilen maar de schade accepteren en doorgaan. Kan je bovenstaande niet accepteren, lekker de gehele baan voor je zelf huren dan heb je nergens last van, indien je het huren te duur vindt niet gaan circuit rijden.
28 sep 2016 12:36
Elferhenkie2 schreef:Als het in de Sportklasse is gebeurt: Hoe komt die straatauto dan op de baan met bestuurder zonder licentie?Gizmo schreef:
Foutje is zo gemaakt en dan moet je achteraf niet gaan huilen maar de schade accepteren en doorgaan.
Maar dan nog moeten de rijders en de organisatie zich wel aan de regels houden natuurlijk. Natuurlijk kolder om een straatauto met absoluut onervaren bestuurder in de supersportklasse mee te laten rijden. (Als het echt deze klasse betrof)
Jos Targa schreef:Jammer Henk dat je weer zo reageert zonder aanwezigheid zijn, laat staan de organisatie te voeren. Maar goed, zo gaat het nu eenmaal met jouw. Altijd dat domme commentaar leveren op zaken waar je gewoon geen weet van hebt.
Jos Targa schreef:
Bestuurder was niet gewond, overigens rijd iedereen op eigen risico.
Jos Targa schreef: Er was sprake van wat kneuzingen maar geen verwondingen. Als je zo'n klap maakt dan is dit meestal zo.