Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Formule 1, Seizoen 2016

04 okt 2016 0:12

wat ik heel jmmr vind is , tenminste dat denk ik hoor, dat lewis hamilton door deze uitval de wereld titel waarschijnlijk door de vingers ziet glippen :cry:

.

04 okt 2016 0:27

Zou zomaar kunnen maar ik hoop het niet :sad:

04 okt 2016 0:29

ja ik heb het niet zo met die nico rosberg vind het maar een jankerdje :lol:

04 okt 2016 0:30

Helemaal mee eens :mrgreen:

04 okt 2016 7:17

Pa Rosberg was nog wel een mooie gast: dikke snor, peuk en een pul bier in de pitlane. Verder een grote bek en niet overmatig veel talent. Maar wel grote ballen.

Ik vind Nico wel OK en ik gun het hem ook wel dit jaar. Zeker niet het talent van Hamilton, maar die hebben we nou wel gezien.

04 okt 2016 7:45

Van mij hoeft die Hamilton ook niet zo zeer hoor. Gun het Rosberg dit jaar. Heeft ook een sterke race gereden afgelopen weekend.

04 okt 2016 9:29

Rosberg is de Lorenzo van de F1.

04 okt 2016 9:31

Van die twee (Rosberg en Hamilton) is er maar 1 echte coureur en dat is Hamilton. De echte wil en het talent om te winnen, als het moet met het mes tussen de tanden. Nooit tevreden met plaats 2, er telt maar 1 ding en dat is winnen. Het zou daarom voor de sport niet goed zijn als Rosberg wereldkampioen wordt. Dat moeten de Hamiltons, Vettels, Alonso's, Sainz, Verstappen, schumachers, Senna's, Prosts van deze wereld zijn. Daar past Rosberg echt niet tussen

04 okt 2016 9:51

+1 :thumleft:

04 okt 2016 9:56

Heb je die actie van Rosberg gezien op Raikonen? Hij haalt m in maar blijft wederom (!) rechtdoor rijden in de bocht waardoor hij Raikonen raakte omdat die gewoon de bocht wil nemen. Puur onvermogen en gebrek aan kwaliteit. Hij heeft het echte rijdersinstinct niet en kan niet obv klasse iemand inhalen. Doodzonde als deze man wereldkampioen zou worden

04 okt 2016 10:45

mbembe schreef:Hamiltons, Vettels, Alonso's, Sainz, Verstappen, schumachers, Senna's, Prosts van deze wereld zijn. Daar past Rosberg echt niet tussen

Dat is een mooi lijstje inderdaad en ik ben het wel met je eens in principe, maar elke keer naar Hamilton kijken als wereldkampioen gaat me ook tegen staan. En of Vettel er écht in thuishoort, vraag ik me ook af.............
Die Sainz moeten ze m.i ook snel in een goede auto zetten.

04 okt 2016 11:14

Cazzo Super Veloce schreef:Rosberg is de Lorenzo van de F1.

En wie mag die Lorenzo dan zijn? Ik weet dat het zon powerranger is maar wat is zijn status bij de gp dan? Alles minder dan 4 wielen interesseert me namelijk niet zo.

04 okt 2016 11:17

mbembe schreef:Heb je die actie van Rosberg gezien op Raikonen? Hij haalt m in maar blijft wederom (!) rechtdoor rijden in de bocht waardoor hij Raikonen raakte omdat die gewoon de bocht wil nemen. Puur onvermogen en gebrek aan kwaliteit. Hij heeft het echte rijdersinstinct niet en kan niet obv klasse iemand inhalen. Doodzonde als deze man wereldkampioen zou worden

Hij staat op 1 dus je bevindingen over Rosberg kloppen niet. Iemand zonder rijdersinstinct rijdt nooit een top 5.

04 okt 2016 11:18

Franz schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Rosberg is de Lorenzo van de F1.

En wie mag die Lorenzo dan zijn? Ik weet dat het zon powerranger is maar wat is zijn status bij de gp dan? Alles minder dan 4 wielen interesseert me namelijk niet zo.

Zoek het dan even op, lamkloot. 3x kampioen GP.

04 okt 2016 11:18

Ja maar Franz, mijn reactie is niet alleen voor jou bedoeld, maar ook voor de forummer met minder prominente oogkleppen :lol: :lol:

04 okt 2016 11:22

DennisvdB schreef:Zoek het dan even op, lamkloot. 3x kampioen GP.

:roll:

04 okt 2016 11:23

mbembe schreef:Van die twee (Rosberg en Hamilton) is er maar 1 echte coureur en dat is Hamilton. De echte wil en het talent om te winnen, als het moet met het mes tussen de tanden. Nooit tevreden met plaats 2, er telt maar 1 ding en dat is winnen. Het zou daarom voor de sport niet goed zijn als Rosberg wereldkampioen wordt. Dat moeten de Hamiltons, Vettels, Alonso's, Sainz, Verstappen, schumachers, Senna's, Prosts van deze wereld zijn. Daar past Rosberg echt niet tussen

Je weet echt niet waar je het over hebt. ik heb ook niks met Rosberg maar reken maar dat het een echte coureur is. Net als de rest van het veld. Het zijn allemaal gasten die een race palmares hebben van heb ik jou daar. Men denkt altijd maar dat het ff wat rondjes rijden is maar het is loei en loeizwaar en moeilijk. Geen enkel racer is tevreden met de plaats (behalve nummer 1) want ze willen nl. altijd een plekje verder vooraan eindigen. Dat zit bij die gasten in het race DNA.

04 okt 2016 11:25

Cazzo Super Veloce schreef:Ja maar Franz, mijn reactie is niet alleen voor jou bedoeld, maar ook voor de forummer met minder prominente oogkleppen :lol: :lol:

Dan zit je toch echt op het verkeerde forum :lol:

04 okt 2016 12:46

Hee leuk, een nieuw woord: lamkloot.

04 okt 2016 13:03

Staat ie al in de Van Dale? :wink:
Dennis had wellicht slecht geslapen.....

04 okt 2016 13:22

@Giulia: zeg ik dat het maar simpel rondjes rijden is? En dat die mannen stuk voor stuk kunnen racen is een feit, maar er is wel een duidelijk verschil tussen coureurs. Kijk naar een Kvyat die al voor de zoveelste keer bij iemand achterin rijdt. Ondanks dat Rosberg een coureur is is hij m.i. qua talent en killerinstinct niet te vergelijken met iemand zoals Hamilton.

04 okt 2016 13:57

alvin01 schreef:Staat ie al in de Van Dale? :wink:
Dennis had wellicht slecht geslapen.....

Nee hoor, ik heb een heel fijn bed.
Hij komt ook uit Brabant, hij snapt het woord wel. :mrgreen:

04 okt 2016 14:06

Ja, alleen je reactie niet want dat hij veelvuldig gp winnaar is wist ik ook nog wel. We hadden het over Rosberg en dat hij niet over de juiste kwaliteiten zou beschikken en rijdersmentaliteit. Dus was het een terechte vraag of dat bij Lorenzo ook zo was omdat Cazzo die vergelijking maakte. Want zo goed volg ik die gp nu ook weer niet. (Lees: geef er ginne fuk om.....ook Brabants) :lol:

04 okt 2016 15:08

Enguess schreef:
mbembe schreef:Hamiltons, Vettels, Alonso's, Sainz, Verstappen, schumachers, Senna's, Prosts van deze wereld zijn. Daar past Rosberg echt niet tussen

En of Vettel er écht in thuishoort, vraag ik me ook af......

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

De Rari is gewoon een slecht ontworpen auto. Zet 'm in een Mercedes en hij rijdt rondjes om Rosberg heen. :salut:

04 okt 2016 17:08

Allemaal kenners hier, dat moge duidelijk zijn! Ondanks dat we de man(nen) nog nooit gesproken hebben en alleen wat TV beelden gezien hebben waarin de mannen rondjes rijden verklaren we dat Rosberg geen winnaar is en een mindere rijder en Hamilton een hele goeie is. (En Max natuurlijk een nog betere... :D )

De enige conclusie die ik durf te trekken na zoveel jaar F1 kijken is dat alle F1 rijders stukken beter rijden dan de gemiddelde forummer, en dat er een paar zijn met waarschijnlijk nog ietsie pietsie meer talent als de rest.
Plaats een reactie