Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Heerlijk gegeten bij........

17 okt 2016 21:16

alvin01 schreef:Mooi verslag, daar kunnen we wat mee...
Zootje flessen zeker.... :mrgreen:

Viel mee. We hadden ingedronken in ons bungalowpark :roll: (incl. paar tuintjes). Bescheiden wijnarrangementje en 6 gangen proeverij. Onwaarschijnlijk lekkere risotto van bieten is me beste bij gebleven. Ook heerlijke lokale ree.

Gelukkig hadden we een aparte zaal zullen we maar zeggen want het was ERG gezellig. Tijd geleden dat ik zo gelachen heb. Daarna nog klein biertje gedaan in het 'Wapen van Westerbork' :?

03 nov 2016 6:28

submerged schreef:69452

Bij Thai rood restaurant Cho Fah in Groningen. Echt heerlijk gegeten. :thumleft:

Dinsdag was de propedeuse uitreiking van mijn zoon in Groningen, dus ik denk na afloop laten we naar deze thai gaan.
Inderdaad heerlijk gegeten en druk dat het daar was! Op een Dinsdag , gewoon helemaal uitverkocht.
Dat is natuurlijk wel prima voor een restaurant.
Ga er zeker nog een keer naar toe. :thumleft:

03 nov 2016 16:11

Gefeliciteerd met je zoon. En leuk te horen dat het eten goed was. :thumleft:

03 nov 2016 18:17

Maarten schreef:
alvin01 schreef:Mooi verslag, daar kunnen we wat mee...
Zootje flessen zeker.... :mrgreen:

Viel mee. We hadden ingedronken in ons bungalowpark :roll: (incl. paar tuintjes). Bescheiden wijnarrangementje en 6 gangen proeverij. Onwaarschijnlijk lekkere risotto van bieten is me beste bij gebleven. Ook heerlijke lokale ree.

Gelukkig hadden we een aparte zaal zullen we maar zeggen want het was ERG gezellig. Tijd geleden dat ik zo gelachen heb. Daarna nog klein biertje gedaan in het 'Wapen van Westerbork' :?

Beetje late reactie, zit hier ook niet elke dag....
Maar dank voor het verslag. :res:

05 nov 2016 3:17

submerged schreef:
Gefeliciteerd met je zoon. En leuk te horen dat het eten goed was. :thumleft:

Ook van harte gefeliciteerd met de zoon. Jammer dat deze Thai zover van mij vandaan zit, anders had ik wel eens willen proeven :thumleft:

06 nov 2016 0:18

Vanavond met z,n 8ten naar beach club Kaap
Hoorn in Haren geweest. Heerlijk gegeten. :thumleft:
Laatst bijgewerkt door submerged op 06 nov 2016 10:44, in totaal 1 keer bewerkt.

06 nov 2016 1:46

Heerlijk :cheers:
Kook je zelf ook wel eens? :D Ik ben Tobchef op Smulweb :mrgreen: Ga maar eens kijken :wink: :drive: ikannerniksvan :wink:

06 nov 2016 10:42

Jazeker kook ik ook zelf wel eens, maar mijn vrouw kookt heerlijk Indonesisch. Je begrijpt zeker wel, dat ik dan niet met mijn pasta of aardappels hoef aan te komen. :mrgreen: Trouwens, het was gisteren nog eens goedkoop ook nog. Met de zegeltjes actie van de AH betaalden we per stel slechts 55€ :cheers:

06 nov 2016 11:40

Hier ook groot fan van Indonesisch koken. Beb Vuyk staat hier standaard in mijn keuken.

06 nov 2016 11:41

Dan weet jij waar ik het over heb. :thumleft:

06 nov 2016 22:30

Weer heerlijk gegeten vandaag. Vis deze keer met onze vrienden van de Porsche Martini Club Groningen. Een leuke tocht door het Groninger landschap en gegeten bij "waddengenot aan zee". :thumleft:
69648
69649

06 nov 2016 22:54

Goh , t'was vandaag dan druk in het Groninger land ,wij reden de Snertrit , wat we gegeten hebben laat zich raden :cheers:

06 nov 2016 22:56

Flink gas geven dus. :res:
Leuke middag gehad?

06 nov 2016 23:15

Zeer geslaagde dag , vanmorgen gestart in Terherne (Friesland) , Lunch bij De Slotplaats in Bakkeveen , Finish Porsche Centrum Groningen. Een prachtige tocht van een kleine 200 km. :drive:

07 nov 2016 1:16

Wij hebben laatst ook nog een rit gemaakt vanuit Bakkeveen door de weerribben. Mooie wereld daar. :drive:

10 nov 2016 14:36

Zit nu bij Loetje aan de Amstel. Biefstukje Bali is weer prima :cheesy:

10 nov 2016 14:58

horn schreef:Zit nu bij Loetje aan de Amstel. Biefstukje Bali is weer prima :cheesy:

Eet smakelijk. :thumleft:

10 nov 2016 15:38

Thx. Burp. Het zit er weer on :lol:

25 nov 2016 2:40

Vanavond in Utrecht bij Venue gegeten aan de Varkenmarkt. Lekker gegeten en daarna naar The Bodyguard. :thumleft:

25 nov 2016 11:57

Gisterenavond voor Ajax-Panathinaikos bij de Burger Bitch bij de Arena. Lekker burgertje. :cheesy:

25 nov 2016 13:09

Bitch ook lekker? :mrgreen:

25 nov 2016 13:46

mwoa, smaken verschillen...

Afbeelding

25 nov 2016 14:39

ach....

Afbeelding

25 nov 2016 17:27

Heerlijk gelunched bij
TGI Fridays Oslo, Aker Brygge
https://fridays.no/mat/

mijn ribs waren heerlijk, maar de ribeye van de TOTMBO en de filet blue cheese van zoon 2 :thumleft:

En voor diner:
Trancher. http://trancher.no/
Serveren alleen maar entrecote, maar lekker en prettige ambiance.

26 nov 2016 10:47

Ziet er goed uit. :thumleft:
Plaats een reactie