Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Weekje sturen!

16 okt 2016 18:53

Veeel plezier Arjen. Lijkt me een mooie tocht :drive:

Btw. was het afgelopen weekend Paradis? Of toch volgend?

16 okt 2016 18:58

Ik kan je de V8 hotel aanraden. Pak een themakamer, het is echt een ervaring 8)

16 okt 2016 20:58

Doe dan ook de Umbrail en de Gavia pas, je bent er in de buurt.

16 okt 2016 21:15

Paradis was afgelopen week al Henk. Dank weer voor de suggesties Johann en PTT, ik ga gelijk even surfen :thumleft:

16 okt 2016 21:41

Surf ze! :thumleft:

Afbeelding

16 okt 2016 21:46

:P

Na wat surfen: dat hotel hoeft niet van mij, die passen daarentegen zijn inderdaad wel heel erg 'in de buurt'. Als we er toch zijn :drive:

16 okt 2016 21:57

en op weg naar Milaan kun je deze ook nog meepakken..Mortirolopas

potverd.. krijg zelf weer zin, moet nog 7 maanden wachten tot ARSE 2017

Eerst aankomend voorjaar de "Schnitzeltour" maar organiseren..( alleen voor Transaxles )

16 okt 2016 23:05

De Stelvio en Gavia zijn fantastisch om met de auto te doen. Heb op de Stelvio 2 jaar terug een uur boven moeten wachten omdat de pas afgesloten was voor filmopnames met een totaal verbouwde P. Ding was volledig volgestouwd met camera's. Hiervoor was oa de kofferklep van de frunk gehaald om ruimte te maken voor een stellage met camera. Mortirolo is wellicht iets minder geschikt. Onnoemelijk steil en heel erg smal. Enige auto's die je daar naar boven ziet rijden zijn de Panda's 4x4. Bovendien continu tussen de bomen dus voor het uitzicht ook minder interessant. Umbrail ken ik niet maar is een zijweg van Stelvio en schijnt erg mooi te zijn. Ken ze van toen ik nog geen P bezitter was maar heb ze op de fiets gedaan. Nog nooit zo afgezien als op de Gavia nadat ik de Mortirolo al had gedaan. Prachtige omgeving en de moeite zeker waard! Ben stiekem een beetje jaloers.

17 okt 2016 0:36

In de buurt van Monaco nog even stukje van traject "rally Monte Carlo" meenemen? Col de Turini bijvoorbeeld.
Hoe dan ook; mooie trip. Veel plezier, we horen wel hoe het :drive: was. :wink:

17 okt 2016 6:43

Verdrie; sta op het punt om te vertrekken en check nog even de website van het museum.. maandags gesloten :|

Direct maar naar Zwitserland mocht het allemaal voorspoedig gaan onderweg :drive:

17 okt 2016 8:11

Goede reis, en veel plezier daar! :thumleft:

17 okt 2016 9:17

Arjen, nog ff een tipje van een Brummi; op de A5 van Heidelberg ri. Karlsruhe zijn ze heftig aan het bouwen (waar niet in Dld :evil: ).
Geeft dagelijks dikke vertragingen.
Weet niet welke route je gaat nemen ri. het zuiden. Maar ik pak altijd de A61.
Probeer dan op de A65 te komen naar het zuiden.....gaat over in de B9 en dan de Franse A35. Vanaf daar neem je dan de B500 ri. Baden-Baden,
en daar de A5 weer op ri. Basel. Is niet om en loopt als een speer. Suc6 ermee :drive:

17 okt 2016 9:52

waar prachtige routes in staan is is De gids van de 1000 bochten.

paneuropeana.nl

17 okt 2016 10:06

ENJOY bro :cheers:

.

17 okt 2016 10:43

Furka pas!

17 okt 2016 21:19

Heenreis ging voorspoedig en maar gelijk drie passen geknald: Fluela, Stelvio en Umbrail. Nagenoeg geen verkeer dus me echt uitgeleefd :ba:

Afbeelding

17 okt 2016 21:27

Lekkerrrrrrrrrrr! :thumleft:

18 okt 2016 0:46

.

dus die kleine heeft al aardig mee lopen knallen in dat vruchtwater :cheers:

.

18 okt 2016 7:40

:D

Zometeen weer verder :drive:

Ik denk de Motirolopas en dan lunchen in Milaan 8)

(nogmaals dank voor alle suggesties)

18 okt 2016 8:33

passen rijden met een zwangere vrouw. Dapper. Hoop dat je 'Taxi interieur skai' hebt aangevinkt bij de dealer.... :cheesy: Enjoy!

18 okt 2016 9:30

Nice! Staat ook hoog op mijn verlanglijstje om eens een weekje in de bergen te gaan sturen.

@ PTT: welke passen denk je tijdens die "Schnitzeltour" te doen en rond welke periode ga je dit organiseren?

18 okt 2016 21:39

Dat ging gisteren inderdaad één keertje bijna mis Harald :pale: :mrgreen:

Vandaag dus wat rustiger aan gedaan en (niet onbelangrijk).. beetje shoppen in Milaan enzo :wink:

18 okt 2016 21:43

Het gaat met de PBVH uitjes soms zo hard dat ik mezelf misselijk rijd :D

18 okt 2016 21:49

:mrgreen:
450 km in 1 dag met daarin 9 bergpassen moet kunnen, beetje doorrijden, t'ís geen vakantie...

Schnitzeltour is een weekend in het Sauerland in April 2017 maar alleen voor Transaxles en een verdwaalde kapper.
Bergpassen rijden met de ARSE 2017 wordt Mei voor en tijdens de MM.

19 okt 2016 9:21

PTT schreef::mrgreen:
450 km in 1 dag met daarin 9 bergpassen moet kunnen, beetje doorrijden, t'ís geen vakantie...

Pfff watjes :lol:
Dagje Nordschleife: 300km heen; 300km op de NS en 300km terug :salut:
Plaats een reactie