Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Kwaliteit Porsche?

10 okt 2016 19:59

Heb het topic gesplitst.
Laten we inderdaad on-topic blijven.

17 okt 2016 22:19

erwin964c4 schreef:mod by horn - afgesplitst uit het topic waarin iemand aangeeft dat de koppeling van zijn 993 kapot gegaan is

Als ik eerlijk ben vind ik porsches maar auto's met veel probs en mankementen ,en sinds ze die waterkokers zijn gaan maken is de kwaliteit of gevoeligheid nog erger geworden.
Het model is leuk maar elke keer is er wel wat met die frotbakken.
Ergste is nog van als er iets aan mankeert of stukgaat kost het gelijk een rib uit je lijf

Hier de oplossing, of toch maar niet? :mrgreen:
https://youtu.be/IC4Rpl0_dW8

17 okt 2016 22:46

De enige voor een waterkoker idd :thumleft:

Ik heb weleens een 997 uitgeprobeerd ,sneller luxer ,en het rare is: voor mij totaal geen karakter ,niet puur meer zeg maar ,kan het niet goed verwoorden maar mis iets in zo'n auto

18 okt 2016 0:52

Ik als ex 964 rijder en nu 997 ben het met bovenstaande niet eens. Ook mijn mening is er natuurlijk een van de vele. Een 997 heeft voor mij alles wat ik in een sportauto zoek on this moment in time. :drive: Goeie uitlaat eronder en je gaat echt genieten.

18 okt 2016 1:09

Voor mij zijn er vele mooie porsche modellen of het nu waterkokers of hetelucht Fohns zijn. :thumleft:

18 okt 2016 13:58

Hey, een water - lucht discussie. Dat is lang geleden, zou de winter in aantocht zijn :mrgreen:

18 okt 2016 14:01

Neuh , een ieder zijn ding zolang we er maar plezier van en mee hebben :drive:

18 okt 2016 14:11

Pacoloco schreef:Hey, een water - lucht discussie. Dat is lang geleden, zou de winter in aantocht zijn :mrgreen:

Het wordt wel weer wat frisser. :mrgreen:

18 okt 2016 15:08

Pacoloco schreef:Hey, een water - lucht discussie. Dat is lang geleden, zou de winter in aantocht zijn :mrgreen:

Riep daar al iemand winterbanden? :mrgreen: :D

18 okt 2016 15:40

Of iets over het aantal aangedreven wielen.. mannen (C2) vs homo`s (C4)? :mrgreen:

18 okt 2016 16:40

Nee, dat was tiptroooonic.... :mrgreen:

18 okt 2016 16:57

2.2VTEC schreef:

Riep daar al iemand winterbanden? :mrgreen: :D

Heet tegenwoordig winterwielen, kunnen ze er gelijk 4 velgjes bij verkopen :thumleft:
Plaats een reactie