Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

familie

30 sep 2005 19:28

gezellig als in een grote porsche familie..toch? :lol:

30 sep 2005 19:30

robbie965 schreef:.... en de moderators/beheerders kunnen je er toch van afflikkeren als je te lastig bent ,of niet dan .....

:shock: :roll: :cry:

30 sep 2005 20:33

wat een gehannes. als je denkt dat je een forum met zoveel bezoekers nog kan bijsturen... wake up and smell the coffee!

Moderators kunnen alles wat over de grens (welke grens?) van het betamelijke gaat poetsen, maar daar houdt het ook wel mee op.

Ik moet zeggen dat ik inmiddels niet alles meer lees, kom net thuis, 259 berichten gemist sinds half 9 vanochtend.
Kwartiertje lezen, 3 posts plaatsen en klaar is klara.

Alle bezoekers bepalen samen een forum. Wie het niet bevalt vertrekt, wie het wel bevalt blijft. En als iedereen vertrekt is het forum dood.
Simple comme bonjour.... :salut:

30 sep 2005 20:43

HAH

HULDE AAN HARALD

enjoy the week end

30 sep 2005 22:25

Devils son schreef:
paSCal schreef:Dit is weer zo'n mooie met een prachtig antwoord: "Je moet hier de gulden middenweg in vinden" :cheesy: (want ik zit niet op een tmf-chat te wachten hier ;) )

Uiteraard. Iemand die hier alleen maar de pias uithangt en niets inhoudelijks te melden heeft... ook weer niet nodig. Maar ik heb niet het idee dat het forum alleen maar onzin is. Sterker nog, m.i. wordt er behoorlijk veel inhoudelijk gepost.

Hmm...wat doe IK hier nog? Absoluut niet technisch, geen race- of circuitervaring, geen verstand van Porsche.... :oops: :roll:

01 okt 2005 9:54

MS964 schreef:
Hmm...wat doe IK hier nog? Absoluut niet technisch, geen race- of circuitervaring, geen verstand van Porsche.... :oops: :roll:

Inhoudelijk over Porsches jippie kan iedereen met een Porsche. Ook een discussie over de "noodzaak van cupvelgen onder een 964" is inhoudelijk...

01 okt 2005 12:01

MS964 schreef:Hmm...wat doe IK hier nog? Absoluut niet technisch, geen race- of circuitervaring, geen verstand van Porsche.... :oops: :roll:
Dat kan dan weer het verschil zijn tussen onnuttig en gezellig :cheesy: (snappie?)
Plaats een reactie