Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Porscheforum motorclub?

29 okt 2016 13:00

Mij persoonlijk lijkt een eifelritje wel leuk .
Als je daar een bon krijgt van een paar km te snel schrik je je in ieder geval niet half dood van het boetebedrag :mrgreen: :cheers:

En uiteraard een prachtige omgeving zonder drempels om de 100 meter :cheers:

29 okt 2016 13:34

Eiffel kan je inderdaad lekker sturen. Maar kijk eens op http://gpstracks.nl/
prachtige routes gereden van die site :drive:

29 okt 2016 19:07

Ik ga morgen weer eens de Eifel in met de motorfiets, groepje van 4.
Heb net een TomTom Rider 410 gekocht, de optie kronkelroute cq spannende route werkt geweldig, vanmiddag weer uitgeprobeerd.
Die ga ik ook in de auto gebruiken!

Je tikt gewoon een plaatsnaam in bijv. "Monschau" en je volgt de aangewezen kronkelroute.
Je hoeft niets meer vooraf te plannen op de routekaart of op de PC, nee gewoon plaats intypen waar je wil lunchen, daarna door naar de plaats voor het 4-uurtje en vervolgens weer naar huis.
2 Plaatsen ingeven en de TomTom plant een heerlijke rit!

Oh ja, ik ga morgen met de Duc;

Afbeelding

29 okt 2016 22:15

Veel (rij)plezier.... :drive:

De mijne hangt al reeds aan de optimate, bovendien teveel bladeren icm nattigheid.....volgend jaar weer.

29 okt 2016 22:27

Is dat een Hyperstrada?
Ken het model (nog) niet.

30 okt 2016 9:20

Inderdaad een Hyperstrada 821.
Wilde de Hypermotard echter vond deze te ver voorover zitten, en teveel wind vangen.
De Hyperstrada heeft een stuurverhoger van 2cm en een iets breder zadel voor meer comfort, en een klein windschermpje.
En daarnaast nog 2x 12V stopcontacten, middenbok, kofferset...
Allemaal zaken die je ook op de Hypermotord kunt schroeven, maar dan kost dit de hoofdprijs.

http://www.revzilla.com/common-tread/20 ... ada-review

Maar... je moet wel klein zijn om hier lekker op te kunnen zitten, dus hij past mij perfect.

01 nov 2016 1:06

Oké Remmel, begint al een leuk groepje te worden , en je hebt de juiste uitrusting om voorop te rijden :cheers: :ba: :drive:

01 nov 2016 9:53

Heb ik afgelopen zondag ook gedaan, moest wel vaak wachten op aansluiting... :roll:
Maar het was prachtig zonnig weer, we hebben gereden van 9-19uur, al werd het op het eind in het donker wel een beetje kkkkoudddd.
We waren van plan om voor het donker terug te zijn echter de tussenstops liepen uit door een overdosis gezelligheid en zon :sunny:

Motorritten moet je eigenlijk niet ver vooraf plannen ivm het weer.
Zie je op woensdag dat het komend weekend droog en zonnig is dan bel een paar vrienden en dan ga je gewoon, zo ging het vorige week ook.
Voor komend weekend ziet het er helaas somber uit.

Maar het rijden in een grote groep is niets voor mij, gaat veel te langzaam, is alleen leuk om die lange slinger motoren te zien.
Zondag ook weer zo'n grote groep gezien, zij konden niet eens een terras vinden om met de groep te gaan zitten.
Nee een klein groepje van 4-6 motoren is de max...

Jean-Pierre
Plaats een reactie