Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

01 okt 2005 20:13

Lydia schreef:Volgens mij zitten hier behoorlijke computerfreaks op het Forum. Ik ben op zoek naar een computer voor bij mij thuis, één die een beetje bij mijn budget past van alleen kostverdiener (daar heb je wat aan, is ook variabel natuurlijk). Heb al eens bij Dell gekeken en op inclusiefaanbiedingen.nl (een Fuji) maar heb er geen bal verstand van. Hoeveel Mb en Gb's. Weet alleen dat ik een TFT 17' wil en een draadloze modem, muis en toetsenbord. Wie heeft er advies?

Neem een Aldi aanbieding! (geen joke :wink: )

Ik werd onlangs nog aangehouden bij een routine-controle. Vraagt de agent naar m'n rijbewijs en vraagt by-the-way of de auto van mij is. Ik antwoord ja en hij vraagt naar mijn kentekenbewijs. Vraagt hij weer: is die auto van u en wederom antwoord ik ja. Echt? vraagt hij. Ik word zolangzaam ongeduldig, was al laat dus ik zeg: volgens mij is het toch een eerste vereiste als je agent wilt worden, dat je kunt lezen en schrijven en zoals u ziet staan zowel op het rijbewijs als op het kentekenbewijs dezelfde naam. Er staat op het rijbewijs zelfs een plaatje die op mij lijkt, dus trekt u de conclusie maar. Zo, foute boel dus. Kon gelijk uitstappen, m'n kenteken werd nagetrokken, evenals mijn status van openstaande boetes en moest blazen (nee, niet blasen). Kortom, ze hielden me zolang mogelijk bezig.


Dat was Koos! :zwbl: :mrgreen:

01 okt 2005 20:17

Lydia schreef:Sorry, marknineoneone, maar ga nog niet alle details blootgeven, hoor! Wie wat bewaard, heeft nog wat, toch?


Tuurlijk! Hoe kom je anders aan een 993 4S :lol:
Of bedoelde je dat niet??? :mrgreen:

01 okt 2005 20:31

horn schreef: Het feit dat ik geen zin had om knopjes aan en uit te zetten en op de vangrail een sigaretje ben gaan roken, werkte ook niet echt stimulerend... :lol: :lol: eikels...


Afbeelding

Ik ken jou niet anders als tegen de vangrail geleund een sigaretje rokend.. :wink:

Wat was het koud toen he..

01 okt 2005 21:15

En een mooie auto zat aan die spiegel vast ........... :cry:


Life goes on. :wink:

01 okt 2005 22:03

Ja sorry Erwin...maar het was mijn enige foto van H op de vangrail...was idd een mooie zilveren...maar twijfel er niet aan dat er over enige tijd een nog veel mooiere staat.. :wink:

01 okt 2005 22:18

Piemels, zuigers, blasen, blootgeven...pfff...is het hier zo warm of lijkt het maar zo? :oops: :roll: :wink:

pc

01 okt 2005 22:50

Zo dan... 'k rol er net even in hier... wat een topic. "Lydia" beroert de zaken nogal.

Anyway: veel plezier gewenst hier Lydia, maar daar was je al mee begonnen.
Al die jongens hier weten van gekkigheid niet waarop ze moeten reageren. Puberty is in town!
(Of, zoals Youp het zonet zei, de "2de puberteit" voor de jongens van rond de 50 :mrgreen: )

01 okt 2005 23:08

@lydia

voor de meeste hier compenseren de pk's iets van hunzelf

dus daarom zijn de pk's zo belangrijk hier voor de boys

:mrgreen:

01 okt 2005 23:28

Hoorde ooit iets van een vriend dat de wortel van het aantal pk's iets met de centimeters te maken heeft.....

Wie durft dat eens bij zijn pk's uit te rekenen?

02 okt 2005 2:59

Ik kan na het testbank verslag zeggen wat de PK's zijn van mijn bolidetje.
Daar men anders niet geloofd dat mijn blauwtje zo vlot is.
Dat andere moet dan ook maar eens dor een betrouwbaar iemand opgemeten worden , anders geloven ze het weer niet :wink: :lol: :lol: :lol:

02 okt 2005 8:31

Vlot zeker, maar geen 8.37 :wink:

02 okt 2005 8:46

Lydia schreef:Hoorde ooit iets van een vriend dat de wortel van het aantal pk's iets met de centimeters te maken heeft.....

Wie durft dat eens bij zijn pk's uit te rekenen?


356 -----> 90 pk :)
996 -----> 381 pk :D

Ik rij met beide graag, maar geniet toch meer van de 356 dan van de 996. De 996 is intenser, maar minder lang.

Tijdens ritten met de 356 geniet ik van bij het vertrek in de mijn garage, tot ik terug thuis in de garage sta.
Bij uitstapjes met de 996, zijn er hoogtepunten, die hevig zijn, maar meestal van korte duur.

Dus, het is niet de kwantiteit (pk's) maar de kwaliteit die telt. :D :D En zo is dat volgens mij met het meeste.

02 okt 2005 12:12

RS-R schreef:Vlot zeker, maar geen 8.37 :wink:



inch ?

ik wist niet dat de tandarts dat ook deed :twisted:

02 okt 2005 12:20

Lydia schreef:moest blazen (nee, niet blasen)..
:shock: 8)

02 okt 2005 15:09

robbie965 schreef:
RS-R schreef:Vlot zeker, maar geen 8.37 :wink:



inch ?

ik wist niet dat de tandarts dat ook deed :twisted:

Inhoud van jouw hersenpan in cc. :roll:

02 okt 2005 22:11

:ass:
:flush:
:mrgreen:

02 okt 2005 23:41

Lang over na gedacht?














:lol: :lol:

worteltrekken

04 okt 2005 12:21

Lydia schreef:Hoorde ooit iets van een vriend dat de wortel van het aantal pk's iets met de centimeters te maken heeft.....

Wie durft dat eens bij zijn pk's uit te rekenen?


Pffff is wel hééél erg lang gelden.....(dat ik wortel getrokken heb
bedoel ik :twisted: :mrgreen:
Lydia, je vertelde dat je een race licentie hebt. Vind ik wel supercool trouwens :lol:
Race je ook daadwerkelijk in een competitie?
Of heb je andere race ervaring? :drive:

04 okt 2005 13:51

De echte formule pk/cm is eigenlijk: 30 -Vpk=cm. Dus hoe meer pk, hoe meer je te compenseren hebt :D is meer een grap als wetenschap, hoor! Nou, voor mij ligt het ook al weer een tijdje terug. Gelukkig hebben we nu rekenmachines met de wortelfunctie!

Ik heb mijn race-licentie al een paar jaar, zou met een partner samen de zomeravondcompetitie rijden, maar toen bleek dat ik sneller was als hij (we scheelden al 40 kg in gewicht, dus dat is snel pk's-gewichtsverhouding winnen), ging héél snel mijn naam van de auto en zat racen er niet meer in. Nu kan ik het financieel me niet meer veroorloven om te gaan racen. Ben in 2002 nog wel in Kaprun geweest bij een 3-daags "Power and Snow" evenement. Dat was werkelijk fantastisch. Op een ijsvlakte en in de sneeuw racen met spinternieuwe Porsches (sommigen hadden nog geen 100 km op de teller). En elke dag stonden ze weer gewassen en volgetankt klaar! Eén dag wat rijvaardigheidstrainingen en 2 dagen op een ijscircuit rijden. Dat is genieten, auto dwars zetten om door de bocht te komen! Lachen, joh! We hadden les van Walter Röhrl, je weet wel die rallyrijder. Hij reed nog met een ieder van ons een parcours langs de bergen, ben niet gauw bang, maar dit was wel heel erg hard langs de afgrond, die man remde gewoon voor geen enkele bocht en aan het eind keerde hij niet, maar maakte gewoon een u-turn: op een bergweggetje (zonder vangrail). Daar zijn wij een stel kleuters op een driewieler bij!

Zou wel weer graag gaan racen, dat is en blijft leuk. Heerlijk dat gevoel, maar dat zit er niet in. Kost ook erg veel tijd en ik heb al mijn vrije tijd nodig voor mijn HBO-studie. Met een baan erbij valt dat gewoon erg tegen!

Ik was lid van de PCH, daar gingen we wel eens het circuit mee op, maar daar ben ik geen lid meer van. Is een saaie mannenclub geworden. In augustus is ook altijd de Ponavond; dit jaar de Pondag, maar toen was ik een 12 meter lange verhuiswagen vol met dozen en meubels aan het pakken.

Niet alleen is racen erg leuk, maar je doet ook erg veel ervaring op met rijden, niet te bang zijn en je weet hoe je auto kan reageren. Dat heeft al eens mijn leven gered.

Stoeien met een Porsche is gewoon leuk, toch? En jij, doe jij wat aan racen?
Laatst bijgewerkt door Lydia op 04 okt 2005 13:57, in totaal 2 keer bewerkt.

04 okt 2005 13:55

Lydia schreef:De echte formule pk/cm is eigenlijk: 30 -Vpk=cm. Dus hoe meer pk, hoe meer je te compenseren hebt :D


AHA

Daarom had ik ineens zo weinig PK's



:cheesy: :lol: :lol: :lol: :^:

04 okt 2005 13:56

Eureka, zo zie je maar, elk nadeel heb z'n voordeel!

racen

04 okt 2005 14:26

Lydia schreef:Nou, voor mij ligt het ook al weer een tijdje terug.

Laten we het daar maar niet meer over hebben hier :-)

Stoeien met een Porsche is gewoon leuk, toch? En jij, doe jij wat aan racen?


Niet echt eigenlijk. Ben laatst wel een dagje naar De Ring geweest en dat
smaakte wel naar meer. Mijn laatste race was er één op de B33 (in Dld) januari jl.
Buiten 4 weken rij-ontzegging en een vette prent heb ik niet veel gewonnen :evil:
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 06 okt 2005 19:42, in totaal 1 keer bewerkt.

04 okt 2005 22:43

911-lover schreef:
Lydia schreef:De echte formule pk/cm is eigenlijk: 30 -Vpk=cm. Dus hoe meer pk, hoe meer je te compenseren hebt :D


AHA

Daarom had ik ineens zo weinig PK's



:cheesy: :lol: :lol: :lol: :^:


hoe ouder je wordt des te meer pk's je nodig zult hebben :wink:

Re: racen

05 okt 2005 9:14

In Duitsland? Daar mag je zo hard als je wilt, maar jij bent waarschijnlijk daar te hard gereden waar snelheidsrestricties waren? Daar zijn ze heel streng in, die oosterburen. Ik heb 3 jaar in Duitsland gewoond en gewerkt. Ai, das niet zo'n fijne rit geweest, dan. Heb dat 4 jaar geleden meegemaakt, met 45 Porsches naar Oostenrijk. We reden bij de grens met Oostenrijk nog met 3 Porsches samen op. We hadden even wat gegeten en ik rijd de snelweg weer op en rijd netjes 190. Opeens een blauwe Audi met zwaailicht achter me. Bij het oprijden van de snelweg brandden matrixborden met 100 km, had ik echt niet gezien. Maar ik ken de polizisten wel een beetje, dus ik blijf kalm en zeg dat ik het echt niet heb gezien en dat ik fout zat. Moest nog bij hen naar het fimpje kijken, want ze hadden het opgenomen. Hij zei: kijk, hier rij je 140 km, min 10% = 126 km per uur. Dat is 130 euro, ben je het daar mee eens? Ik heb direct cash betaald, natuurlijk!

05 okt 2005 9:19

Al eens in de kombaan in Lelystad gereden?
Plaats een reactie