te koop Porsche Carrera Coupe van 2-1984
huidige km.stand ongeveer 148.000 km
europese uitvoering
versnellingsbak compleet gereviseerd, motor onaangetast na een grondige test was dit overbodig (Robert Visser Hilversum)
vanaf eind oktober 2011 tot en met april 2012 wagen volledig gedemonteerd, kaal geschuurd tot kaal metaal en daarna volledig nieuw in de zink en daarna gespoten in de originele kleur (platinum metallic). nieuwe mattenset laten maken (voor en achter) Sparco stuur en RAF lederen volautomatische stoelen gemonteerd, originele stuur en stoelen (half leder half stof aanwezig) zwarte hemel laten monteren en daarna uitgelijnd en gewogen. alle rubbers vervangen en heel veel andere onderdelen. sinds vanaf dag 1 in mijn bezit is alles beschreven wat er gedaan is en wat mijn bevindingen waren en nu zijn (aardig boekwerk). motor levert 254 PK (uitdraai aanwezig) en is in originele staat. velgen zijn 17" Fuchs look a like`s. uitlaat is van Dansk en bij de meesten hier bekend als "vlammenwerper"
auto was een voorraad auto van "Son Automobile" te Metz en is verkocht uit voorraad nieuw aan een amerikaan.
de auto heeft daar met 1 eigenaar rondgereden in Houston en is later verhuisd naar Dallas. auto is in augustus 2008 naar Nederland gehaald en sindsdien ook al het onderhoud en overige historie bekend. (uit de USA tijd is een Carfax aanwezig) de auto is sinds augustus 2011 in mijn bezit. aan de auto is veel gedaan en tijdens het "restauratieproces" geen enkele vorm van roest gevonden.vraagprijs € 52.500,-- (voor meer foto`s klik op mijn picasa)