22 sep 2005 12:06
22 sep 2005 12:17
Rescue911 schreef:Het zou kunnen dat jij de derde hebt, dus die oorspronkelijk alleen voor de britse markt was.
22 sep 2005 12:20
911-lover schreef:Vanzelfsprekend dat het toerental dan hoger was dan 6700.
Van een Chip weet ik (voorlopig) niks , maar dat zal binnenkort wel geklaard worden.
22 sep 2005 12:25
Devils son schreef:Rescue911 schreef:Het zou kunnen dat jij de derde hebt, dus die oorspronkelijk alleen voor de britse markt was.
Ik denk dat het hem dan toch al was opgevallen dat het stuur rechts zat...
22 sep 2005 23:41
911-lover schreef:En dat de 968 (niet CS) bij 7000 toeren in zijn zesde een top van 275 km/u heeft
22 sep 2005 23:56
23 sep 2005 7:55
911-lover schreef:En dat de 968 (niet CS) bij 7000 toeren in zijn zesde een top van 275 km/u heeft
23 sep 2005 21:14
23 sep 2005 22:01
24 sep 2005 19:24
24 sep 2005 19:57
911-lover schreef:Zij is ook terug uitgelijnd (was eigenlijk niet eens nodig , want het spoor stond quasi perfect).
24 sep 2005 19:59
911-lover die iets hoger schreef:Bij het bekijken van de band kwamen ze tot de vaststelling dat een draad in de band over was waardoor de band verwrongen was. Vandaar dat deze ook aan de binnenkant afliep en de sturing naar links trok. Kan zijn van de krachten die ze op het circuit heeft moeten slikken of van de noodstop van onlangs.
24 sep 2005 20:08
26 sep 2005 15:44
26 sep 2005 16:00
Gizmo schreef::wink: Ik ben nu wel zo nieuwsgierig dat ik het aantal pk's wil weten, dat zou toch vandaag plaatsvinden![]()
is hetof
.
03 okt 2005 18:48
911-lover schreef:Gizmo schreef::wink: Ik ben nu wel zo nieuwsgierig dat ik het aantal pk's wil weten, dat zou toch vandaag plaatsvinden![]()
is hetof
.
Nog eventjes wachten![]()
3 oktober is het. Nog een weekje moeten we geduld hebben
03 okt 2005 18:53
04 okt 2005 6:44
04 okt 2005 11:23