08 nov 2016 12:56
giulia schreef:mbembe schreef:Je bent toch lid van de ANWB? Die had je ook kunnen bellen. 12.000x per jaar maken ze een auto open omdat de sleutels er nog in zitten, en dat doen ze zonder een ruitje in te tikken
Ja handig...3 kwartier wachten met draaiende motor. Denk dat de buren van Johannnnnn het al lang hadden opgelost voor de ANWB-er er zou zijn.
18 nov 2016 17:59
24 dec 2016 22:08






Eenmaal aangekomen lag de slotmechanisme voor me klaar.



25 dec 2016 10:35
25 dec 2016 13:00
25 dec 2016 13:42
26 dec 2016 10:19
28 dec 2016 22:33





28 dec 2016 22:51
28 dec 2016 23:10
29 dec 2016 9:56
29 dec 2016 12:05
29 dec 2016 13:28




Dus even gegoogled en wat kenners gevraagd en wat blijkt...Haynes heeft zoals vaker ongelijk...op de vroege 924's was het wel mogelijk maar op de latere auto's hebben ze de kabel van de snelheidsmeter ingekort en moet je de kabel los draaien met de klok nog in de cluster. Dus je moet de twee buitenste klokken van achteraf naar buiten duwen, dan de kabel loshalen en dan als laatste de snelheidsmeter uit duwen. 






29 dec 2016 14:48
29 dec 2016 19:42
Door de verkorte kabel voor de snelheidsmeter is het helaas niet mogelijk de snelheidsmeter en toerenteller van plaats te verruilen
29 dec 2016 20:33
bjft schreef:Die auto heeft straks geen geheimen meer voor jou Johann. Kijk maar uit dat je niet DE 924-vraagbaak van het forum wordt......
29 dec 2016 21:42
29 dec 2016 22:34
29 dec 2016 23:03
Johann 29 dec 2016 23:27
bjft schreef:Die auto heeft straks geen geheimen meer voor jou Johann. Kijk maar uit dat je niet DE 924-vraagbaak van het forum wordt......
29 dec 2016 23:57
30 dec 2016 21:57
30 dec 2016 23:00
31 dec 2016 9:12