Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Wijzerplaten 964 vervangen

13 sep 2015 12:36

Ik heb ook al wat verschillende setjes geplaatst.
Ik vond het zelf allemaal nix.
Ik vind de kleur van de storingslampjes niet mooi.
Ook als je de verlichting aanzet is het niet mooi.
Ik heb toen een mooie set uit een 993 gekocht die helemaal netjes was.
Ik heb op youtube ook verschillende restauraties van deze klokken gezien.deze bedrijven hadden helestapels met van die tellerplaten liggen.
was induitsland.heb me helmaal gek gezocht maar het bedriif nooit kunnen vinden, maar ze zijn er wel.
De set in singer is ook heel mooi.
Dat klokje van tag heuer, heel mooi!
Ruff is ook mooi maar lijkt niet op het origineel.

Gr anton

13 sep 2015 20:35

Als we weten wat we moeten kopen, sluit ik graag aan de keukentafel aan.

09 jan 2017 21:35

Nou mijn oliedruk en temp meter heeft een nieuwe schijf ivm het opkrullen van de folie van de onderste 2 verklikkers.
Heeft heel wat voeten in de aarde gehad omdat ik het geluk had dat de as van de temp meter afbrak.
Gelukkig was er een vakman hier in de buurt ( tellerwerk.nl) die mij gestuntel weer heeft kunnen repareren :thumleft:

09 jan 2017 21:42

Ik loop ook al een tijdje met de gedachte om als eerste de Km teller te laten doen. Kan iemand mij vertellen wat dat aan arbeidsloon ongeveer moet gaan kosten, en wat is het beste adres om dat te laten doen?

09 jan 2017 21:48

George bouret van tellerwerk.nl even bellen.voor het plaatsen van een nieuwe tacho schijf.
Echt een vakman.
Setje schijven of 1 schijf kun je kopen bij heiler tachodesign.de
Ik begin er in ieder geval nooit meer aan :popcorn:

09 jan 2017 22:52

@Rene, je kan ook KMS in Apeldoorn even contacten.

10 jan 2017 10:56

Niet helemaal on-topic maar wel een teller-issue: Zijn er ook nieuwe tellernaalden verkrijgbaar. Die van mij zijn verkleurd en meer oranje/geel dan mooi rood. Behalve de km-teller. Maar die is al een keer gewisseld ivm mls-km/u.

10 jan 2017 12:50

loshalen en opnieuw verven met de bekende kleine potjes bouwpakket verf. Heb ik bij de Benz ooit naar volle tevredenheid gedaan. :idea:

Afbeelding
Plaats een reactie