04 feb 2017 17:53
04 feb 2017 18:26
04 feb 2017 19:16
04 feb 2017 19:56
04 feb 2017 20:04
04 feb 2017 20:35
04 feb 2017 20:52
04 feb 2017 21:10
04 feb 2017 21:40
04 feb 2017 21:53
04 feb 2017 22:29
04 feb 2017 23:30
05 feb 2017 0:08
05 feb 2017 9:36
JeroenSC schreef:Je hebt ongeveer 40 verschillende wielsloten...
05 feb 2017 9:48
05 feb 2017 10:11
05 feb 2017 10:26
dpRide schreef:JeroenSC schreef:Je hebt ongeveer 40 verschillende wielsloten...
... dat is niet altijd zo.
heel wat watergekoelde P's hebben allemaal dezelfde universele slotbouten.
dus met geluk heb je deze en zit er iemand in de buurt de dezelfde velgsloten heeft.
05 feb 2017 10:45

05 feb 2017 10:46
05 feb 2017 10:51
05 feb 2017 17:59
05 feb 2017 21:44
Hahe85 schreef:Hoi allen,
Alvast bedankt voor alle tips. Het bleek dat we gister de polen verkeerd om hadden aangesloten![]()
................ Moet ik echter wel weten bij welke wielkast de release cable zit en of er uberhaupt een release cable is. Hier lees ik verschillende dingen over. De 1 zegt bestuurderszijde en een ander weer passagierszijde. Iemand hier die dit al eens aan het handje heeft gehad bij een 996 mk2 c2 coupe, handbak?
...............
Gr. Hendrik
05 feb 2017 22:37
08 feb 2017 17:29
. Accu leek me vrij nieuw en was verder niet beschadigd. Staat nu aan de acculader en ga vanavond checken of er uberhaupt iets van lampjes oid gaan branden. De acculader heb ik geleend. Toen ik deze op de accu aansloot gingen alle level indicatie lampjes branden alsof de accu gewoon vol zat. Beetje vreemd maar er zit gelukkig een overload beveiliging op dus toch maar gewoon aangezet. Mocht ie echt volzitten dan is er dus iets anders aan het handje. Eerst vanavond maar even afwachten voor er verdere conclusies getrokken worden.
08 feb 2017 18:45