Donderdag de wagen na enkele herstellingen mogen oppikken bij de garage
Het probleem van slecht starten, dat ik had, is blijkbaar te wijten aan een defecte brandstofdrukregelaar. Het aantal bar werd gedurende verschillende dagen opgemeten en soms is er quasi geen druk meer. Het onderdeel was niet in voorraad en is dus ook nog niet hersteld. Dit geveurt volgende keer wel.
De bobijnen en bougies werden vervangen.
De verhoogde waarde tijdens de lektest thv cilinder 3 (14bar) zou een krasje (scheurtje) in de cilinderwand betekenen.
Er was ook een kleine olielek thv de krukaskeerring en deze werd tevens hersteld + de nodige oliewissel
Er was wat gerammel thv de waterpomp en dit was te wijten aan een slechte spanrol, die ook vervangen werd.
Het gerammel is weg thv de waterpomp. Maar...nu is er een getik aanwezig thv het linkerwiel/motor, die ervoor niet aanwezig was
Kan er iemand mij vertellen wat het volgens hem kan zijn? Mijn opc is niet onmiddellijk naast mijn deur en ik kan mij dus niet snel vrijmaken om nog eens naar daar te rijden..
Video van het geluid is te vinden op:
https://youtu.be/TVr-K20VI-IOf
https://youtu.be/SNz8zyxPYJoHopelijk heeft iemand eens net hetzelfde gehad en kan het probleem dus herkennen. Ik maak me wat zorgen