Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Wat is de perfecte telefoonhouder voor 993?

21 dec 2016 20:15

Zoiets had ik mijn vorige bus. Toen die verkocht werd en ik de houder er uit wilde halen, kwamen de lammelen mee. Gauw een beetje terug gedrukt en de houder met de bus mee gedoneerd :mrgreen:

17 jan 2017 23:25

Johann schreef:In mijn 964 gebruik ik een Kenu Airframe.

Afbeelding

Past perfect, is snel weg te halen en zit muurvast als je rijdt...ook als je hard rijdt :drive: Het geheim is om hem te plaatsen op de bovenste lamellen met de dike centrale steun tussen de twee roosters als steunpunt. Dus je hebt de linker twee kussentjes om de linkerste bovenste lamel en de regterste twee kussentjes om de rechter bovenste lamel. Hierdoor kan je de lammellen niet meer verstellen, maar dat vind ik niet zo'n problem

Hier monteren dus :salut:

69926

Ik het al meer dan twee jaar zo en werkt prima 8)

Ik heb precies dezelfde op dezelfde plek in de 993. Werkt echt perfect en kost niets!

18 jan 2017 0:34

Na de tip van Johann de Kenu bestelt, functioneert super absoluut een aanrader.

Gr.

18 jan 2017 13:35

Olaf schreef:Ok, even een paar plaatjes t.a.v. de 964/993 telefoon-console :arrow:

Afbeelding Afbeelding [

Deze arriveert als het goed is vandaag bij de nieuwe eigenaar 8)

18 jan 2017 21:12

Hè, bij mij zit er een gat in. Lijkt zo te horen. Andere versie?

05 feb 2017 18:38

Ronaldo schreef:Ik heb zo'n unit gekocht voor in t ventilatierooster, 5,- bij de action.
Werkt prima, en hoogte tbv lezen is ook prima.

Afbeelding

Kan je mij uitleggen hoe dat dan werkt?
Ik heb er zo een bij de halfords gekocht, maar wat ik ook doe hij zakt steeds naar beneden . Het zit zo gammel.Wat doe ik verkeerd?

06 feb 2017 9:32

Je bedoelt dat je telefoon eruit zakt? Daar kan ik je niet mee helpen vrees ik. Ik heb dat probleem helemaal niet. Veertje zal dan te slap zijn. Ruilen? Ik heb de mijne in een uto speciaalzaak gekocht voor een euro of 7 geloof ik en werkt 8 maanden later nog steeds perfect.

06 feb 2017 10:08

Heb je hem niet verkeerd om? Die van totmbo zit aan de onderzijde op de steun vast en de bovenzijde kan bewegen en klemt. Onderkant is dus gefixeerd. Als je hem op zijn kop hebt heeft het veertje meer te lijden kan ik me zo bedenken :idea:

06 feb 2017 10:56

Deze houder gebruik je horizontaal, niet verticaal :wink: :lol:

Ik herken het probleem ook niet, werkt bij mij ook al langere tijd prima icm iPhone.

06 feb 2017 11:21

Ik gebruik hem verticaal :-)

06 feb 2017 12:26

Aha, je gebruikt de telefoon horizontaal. Dat kan natuurlijk ook :bang: :oops:

Ook wanneer ik de houder op die manier gebruik ervaar ik overigens geen probleem.

06 feb 2017 13:38

Ligt er ook een beetje aan wat de breedte van het toestel is... Hoe breder, des te strakker zit de telefoon ertussen.

Maar een aantal jaar geleden heb ik met een Galaxy S5 geen enkel probleem gehad, zowel verticaal als horizontaal. (was overigens wel een ander merk houder)

06 feb 2017 17:16

Opgelost :thumleft: ik had het inderdaad niet goed gemonteerd. Zoals ericd en johann al hebben aangegeven midden in rooster plaatsen, zelfs met plaatje :mrgreen:
Dus eerst ff goed lezen , dan monteren. Ik doe meestal omgekeerd :bang: Herkennen jullie dat ook? :mrgreen:

10 feb 2017 9:27

renetrzes schreef:Opgelost :thumleft: ik had het inderdaad niet goed gemonteerd. Zoals ericd en johann al hebben aangegeven midden in rooster plaatsen, zelfs met plaatje :mrgreen:
Dus eerst ff goed lezen , dan monteren. Ik doe meestal omgekeerd :bang: Herkennen jullie dat ook? :mrgreen:

Tuurlijk, anders is alle lol eraf :-)

10 feb 2017 10:30

:mrgreen:
Handleidingen zijn voor vrouwen.. :wink:

10 feb 2017 11:34

Wij mannen flikkeren dat ding gewoon weg 'omdat het toch niet werkt' :mrgreen:

16 feb 2017 22:26

Erikd schreef:
Johann schreef:In mijn 964 gebruik ik een Kenu Airframe.

Afbeelding

Past perfect, is snel weg te halen en zit muurvast als je rijdt...ook als je hard rijdt :drive: Het geheim is om hem te plaatsen op de bovenste lamellen met de dike centrale steun tussen de twee roosters als steunpunt. Dus je hebt de linker twee kussentjes om de linkerste bovenste lamel en de regterste twee kussentjes om de rechter bovenste lamel. Hierdoor kan je de lammellen niet meer verstellen, maar dat vind ik niet zo'n problem

Hier monteren dus :salut:

69926

Ik het al meer dan twee jaar zo en werkt prima 8)

Ik heb precies dezelfde op dezelfde plek in de 993. Werkt echt perfect en kost niets!

ik heb bijna precies dezelfde maar dan een "Belkin Universal Vent Mount Car Holder ". Ik heb m op de asbak lade zitten ipv luchtrooster. Werkt ook erg goed..

16 feb 2017 22:38

Huh ligt die dan nu plat?

22 mei 2019 14:20

Voor elke luchtgekoelde 911 is er deze oplossing ....

22 mei 2019 22:14

Had altijd een hekel aan de usb laser om de telefoon op te laden. Even wat gepield met een usb lader en een extra aansteker en nu zit op de plek vd sigaret een keurige usb inkeping :D

75267

22 mei 2019 22:44

koel bedacht en gedaan 8) :mrgreen: :thumleft:

25 jul 2022 22:41

Olaf schreef:Voor elke luchtgekoelde 911 is er deze oplossing ....

Dit lijkt me wel een goede oplossing. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Wat kost deze en waar is ie te bestellen in Nederland?

26 jul 2022 0:59

By Design911 in de UK ... maar zit dan links van je stuur :|

Amazon ... Japan :roll:
Plaats een reactie