04 okt 2005 0:10
04 okt 2005 0:51
04 okt 2005 12:52
04 okt 2005 13:06
MichM3 schreef: Daartegen is een 993 TT ongelofelijk zuinig!!!
04 okt 2005 13:13
04 okt 2005 13:22
RS-R schreef:Baksteen onder het rechterpedaal wil wel helpen.
04 okt 2005 14:01
04 okt 2005 14:07
MichM3 schreef:Is het echt onmogelijk om een redelijk verbruik te krijgen?
04 okt 2005 14:09
MichM3 schreef:Hoeveel verbruikt een 965 bij 130 km/u op autosnelweg? Is het echt onmogelijk om een redelijk verbruik te krijgen?
04 okt 2005 15:18
04 okt 2005 19:56
MichM3 schreef:Hoeveel verbruikt een 965 bij 130 km/u op autosnelweg? Is het echt onmogelijk om een redelijk verbruik te krijgen?
04 okt 2005 20:41
04 okt 2005 21:11
Beltar schreef:en als je er toch 1 wil , dan de 3.6, veel verstandiger als de prijs ok is
04 okt 2005 23:01
04 okt 2005 23:50
paulb schreef:Dan het argument "Neem ook eens in overweging dat een 993 met 285pk niet die "kick in the ass" geeft , maar op de gewone weg veel sneller uit de voeten komt als een 3.3turbo" lijkt mij sterk, turbo-gat wordt volgens mij prima gecompenseerd door turbo-boost![]()
05 okt 2005 8:32
Beltar schreef:
Als je op een rechte weg accelereert klopt je redenering, als je in de vlaamse binnenbaantjes pied au plancher gaat, ben je met je 993 al aan t remmen voor de volgende bocht eer je 965 zijn turboboost aan 4500 o/pm krijgt...die boost komt dan net bij het aansnijden van je bocht, als je het liefst niet hebt dat er 300pk blijven duwen, op t moment dat jij wilt remmen en insturen...
05 okt 2005 9:01
Devils son schreef:Beltar schreef:
Als je op een rechte weg accelereert klopt je redenering, als je in de vlaamse binnenbaantjes pied au plancher gaat, ben je met je 993 al aan t remmen voor de volgende bocht eer je 965 zijn turboboost aan 4500 o/pm krijgt...die boost komt dan net bij het aansnijden van je bocht, als je het liefst niet hebt dat er 300pk blijven duwen, op t moment dat jij wilt remmen en insturen...
Links remmen en zorgen dat de turbo op druk blijft kan dit voorkomen. Het is stukken moeilijker om het goed te doen, maar met de turbo ben je als je het wil en kan gewoon sneller.
05 okt 2005 9:02
Devils son schreef:Links remmen en zorgen dat de turbo op druk blijft kan dit voorkomen. Het is stukken moeilijker om het goed te doen, maar met de turbo ben je als je het wil en kan gewoon sneller.
05 okt 2005 9:32
Beltar schreef:maar voor een leek op smalle, bolle baantjes levensgevaarlijk.
05 okt 2005 9:35
Devils son schreef:Beltar schreef:maar voor een leek op smalle, bolle baantjes levensgevaarlijk.
Maar dat geldt eigenlijk ook voor snelle tijden op de openbare weg (en dan vooral de tussendoorweggetjes) zetten met een 993...
05 okt 2005 9:44
05 okt 2005 9:56
Beltar schreef:
Als je dat denkt heb je nog niet met allebei gereden: een universum van verschil...
05 okt 2005 9:58
Peet964 schreef:Voor het geld van een 965 3.6 kocht ik liever een 964 RS![]()
05 okt 2005 11:13
Peet964 schreef:Voor het geld van een 965 3.6 kocht ik liever een 964 RS![]()
05 okt 2005 12:18
John4S schreef:Hebbie een oudere met de vervelende 4 bak dan is het probleem nog vervelender, eer dat ding op weg is, zijn de Boxster al om de hoek.