molen934 schreef:Kweethet, kom misschien ff kijken. Of naar de garage aan mn Carbon dak, keuze's.
Zeg Hans, wil jij die BMW niet te snel maken.....straks hou ik je niet meer bij.....en moet ik ook aan een Carbon dakje om je bij te houden...........ik heb trouwens al wel een setje Carburateurs in huis...maar zit nog in tweestrijd of ik ze ga monteren...
Laatst bijgewerkt door SjorsPorsche op 17 feb 2017 20:08, in totaal 1 keer bewerkt.
SjorsPorsche schreef: Zeg Hans, wil jij die BMW niet te snel maken.....straks hou ik je niet meer bij.....en moet ik ook aan een Carbon dakje om je bij te houden...........ik heb trouwens al wel een setje Carburateurs in huis...maar zit nog in tweestrijd of ik ze ga monteren...
Zeg Hans maak je 911 niet te snel anders moet ik volgend seizoen aan een M3 motor Wil over wat maandjes naar Paul z'n race auto's kijken op een zaterdag, ga je mee
SjorsPorsche schreef: Zeg Hans, wil jij die BMW niet te snel maken.....straks hou ik je niet meer bij.....en moet ik ook aan een Carbon dakje om je bij te houden...........ik heb trouwens al wel een setje Carburateurs in huis...maar zit nog in tweestrijd of ik ze ga monteren...
Zeg Hans maak je 911 niet te snel anders moet ik volgend seizoen aan een M3 motor Wil over wat maandjes naar Paul z'n race auto's kijken op een zaterdag, ga je mee
Lijkt me leuk , maar op 31 maart gaan we wel weer los op de HARC trackday op CPZ.
Het was koud, mistig, glibberen en glijden vanochtend. Heb me toch aardig vermaakt op m'n 1e trackday van dit jaar. En nog een paar oude en nieuwe bekenden gezien en gesproken. Zag wat beelden van vanmiddag en dat zag er qua weer een stuk beter uit.
Wederzijds Dit waren Conti's Volgens mij speciaal voor de 996 Cup, 285-680-18 en 245-640-18 Heb meer ervaring met Dunlop regenbanden, zowel op BMW als Porsche, maar dit viel ook niet tegen.
Leuk dat er al weer wat mensen van hier hun eerste meters van het jaar op het circuit bij ons gemaakt hebben! Vorig jaar hebben we een actie gedaan dat we een half uur gratis instructie p.p. gaven bij 10 inschrijvingen op een dag via het Porscheforum, zou daar zit jaar misschien weer animo voor zijn? We hebben op woensdag 8 maart weer een dag gepland staan en dat zou daar misschien wel een ideale gelegenheid voor zijn! Zo ja, dan zouden we weer kunnen gaan inventariseren, wij vinden het in ieder geval superleuk om mensen verder op weg te helpen om zowel steeds sneller als veiliger (dat heeft vaak heel veel met elkaar te maken, een langzame lijn is vaak ook een nodeloos gevaarlijke) het circuit rond te gaan!
Dat is zeker een goed plan Peter. Ik kan er zelf alleen wss 8-3 niet bij zijn. Ik moet m'n instructie van 2016 trouwens ook nog steeds "incasseren" geloof ik.
Is er animo voor een PF circuitdag? Zowel onder deelnemers als misschien vanuit een organisatie (Gerd, Peter?)? Is dat überhaupt te realiseren? Afgelopen week in mijn eigen (oude) voorsteltopic mijn overpeinzingen van afgelopen jaar gedeeld en eigenlijk mogen concluderen dat ik juist die circuitdagen met andere Porsche-rijders of in iedergeval minder fanatieke enthousiastelingen (lees: gekentekende-speeltjes-'coureurs') de leukste dagen vind.
Handigste is om aan te sluiten bij een bestaande trackday/organisatie. Zoals Peter (Qv = DF = Driving Fun) hierboven al aangeeft.
Dat hebben we vorig jaar ook gedaan. Is anders niet rendabel voor een paar Porsches apart te organiseren. Zie topic van vorig jaar: viewtopic.php?f=16&t=46021
Als we de kalender van DF er even bijpakken dan zijn er op korte termijn de volgende opties: Woensdag 8 maart, Zandvoort (ik kan dan zelf niet) Donderdag 16 maart, Assen Zondag 19 maart, Zolder Woensdag 12 april Zandvoort (mijn voorkeur als we op CPZ willen rijden)
Ik weet niet of het voor DF wat uitmaakt of we op Zandvoort, Assen of Zolder komen rijden.
Even een apart topic met polletje aanmaken en je kunt aan de slag.
Ik ga in mei met 2 maten naar de nurburgring, gewoon een weekeindje om op het toeristen circuit te gaan rijden en de omgeving te verkennen, als enige forum leden er ook heen gaan en bij de toeristen fahrten willen ontmoeten kan je me altijd een berichtje sturen, wij gaan 20-21 mei