Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Strooizout / rijden in de winter

11 feb 2017 23:38

De oplossing is in de maak :cheers:

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/69775 ... p-uit-gras

12 feb 2017 11:57

Groeit er straks weer onkruid op de weg, moet er weer verdelger overheen en dat komt dan weer in het grondwater enz :popcorn:

25 feb 2017 22:50

Afgelopen dagen heerlijk veel regen gevallen en de straten mooi schoon gespoeld.

Rij ik vanochtend de buurt uit en ... ja hoor ... ze hadden kennelijk nog wat zout over ... alles weer wit! :evil: :cry:

Gelukkig komende dagen nog meer regen en geen (nacht)vorst meer zoals het er nu uitziet. Dat zou ideale timing zijn want over een week m'n auto ophalen en weekenden daarna staan de eerste ritjes al weer gepland. :drive:

25 feb 2017 23:13

Waar was dat ongeveer?

Ik zag gisteravond dat het gisternacht en vannacht in het oosten des lands en rond utreg +- 1 graden zou gaan worden. Ik vroeg me al af of ze zouden gaan strooien :|

Morgen ga ik in ieder geval een rondje rijden. Brabant met carnaval is zoveel alcohol dat het vast niet vriest... :ba:

25 feb 2017 23:21

Iets buiten Nijmegen ...

Ze hebben hier echt als een malloot binnen de bebouwde kom gestrooid, fietspaden, wegen. Op zich veilig hoor maar imho geen enkele sprake van dat het ook maar een beetje glad heeft kunnen worden vandaag.

Goede hoop dat het zout nu echt op is en de temp boven 0 blijven.

26 feb 2017 16:31

Net terug van een rondrit in de omgeving van de Alblasserwaard, maar geen korreltje zout gezien gelukkig!

26 feb 2017 19:14

Mooi, het heeft hier gisteravond en vandaag ook weer lekker geregend. :wink:

26 feb 2017 20:34

Lekker dan: dan is het zout opgelost (en verdund) en kan het lekker in de naadjes komen :mrgreen:

26 feb 2017 20:36

Ik weet niet hoe jij over straat gaat maar er komt hier niks in naadjes.

Maar het is idd wel opgelost nu. Topic mag op slot. :mrgreen:

26 feb 2017 21:35

Ging toch over je P of hebben je schoenzolen ook al last van zout? :mrgreen: :mrgreen:

07 maart 2017 21:51

we zijn net terug van een weekje curaçao, heeft het hier nog een beetje geregend zodat het is weggespoeld?

07 maart 2017 22:08

Een beetje? Bakken. :thumleft:

15 apr 2017 18:48

Komende week regen en nachtvorst..zouden ze weer pekel gaan strooien? :(
Plaats een reactie