What's more, we can reveal that the company will transfer the new shifting pattern across its entire lineup. Next up will be the turbocharged, entry-level 911 Carrera and Carrera S models, followed by other 911s and the Boxster/Cayman siblings. There is no word yet on the Cayenne and Panamera, but we doubt that Porsche will keep a discrepancy in the portfolio for long.
In deze 991.2 GT3 Test, is de PDK de beste keuze. Walter Rohrl kiest voor de handmatig omdat ie al 7 handgeschakelde porsches in de garage heeft staan. Anders nam hij ook de PDK.
Tuurlijk is PDK beter, maar handgeschakeld is leuker. Zo simpel is het En dat van Walter is BS natuurlijk, eigenlijk zegt hij; als je niet kunt rijden koop je een PDK, doe mij maar een handbak
Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 02 mei 2017 11:15, in totaal 1 keer bewerkt.
PDK en ABS en PSM en mistlampen en getint glas en centrale portiervergrendeling en ..... Ik wil gewoon een auto uit 2017 als ik een auto uit 2017 koop.
het blijft allemaal leuk. Van het weekend weer met de 930 4 versnellingen handbak bezig geweest. Lekker old school. En gisteren de PDK was ook weer top.