Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
06 mei 2017 15:41
Je was me net voor ...
06 mei 2017 15:53
Misschien kan je dan beter kijken naar onderhoud per gereden km
06 mei 2017 16:10
Hoe minder kilometers, hoe meer je verdient aan het rijden met een 993.
Ik heb iets van 20K km gereden met mn 993.
Als ik alle kosten optel, kom ik denk ik aan 1 euro per kilometer rendement
06 mei 2017 16:49
prijzen slaan nergens meer op.
Ik ben zeer content met mijn 964, maar nu 60-70k neertellen voor een 964 die goed is maar niet in concoursstaat, never!
Gaat de rente stijgen, gaan de prijzen zakken......en dan schrijf je dus af op een 964 indien je er 70k voor hebt betaald.
06 mei 2017 17:07
Cazzo Super Veloce schreef:Hoe minder kilometers, hoe meer je verdient aan het rijden met een 993.
Ik heb iets van 20K km gereden met mn 993.
Als ik alle kosten optel, kom ik denk ik aan 1 euro per kilometer rendement

Maar verkopen lukt ook niet

zelfs niet in mooi groen

Staan er veel te koop momenteel (4s en enige 2s) maar verkopen!?!?! Zelfde voor de 964's bij porsche dealers. Vaak eigen auto's en staan al jaren te koop.
06 mei 2017 17:16
mwah, ik denk dat ik m voor 75K wel kwijt raak
06 mei 2017 19:35
Voordeel van zakkende prijzen voor een 964 is dat ook de prijzen van de onderdelen weer betaalbaar gaan worden.
06 mei 2017 19:37
En een gunstiger verzekeringspremie
06 mei 2017 19:43
Race to the bottom, hehe eindelijk weer terug naar fatsoenlijke prijzen.
06 mei 2017 22:59
Shit zo komt die 997 er natuurlijk nooit

toch weer te lang gewacht

maar ach wat maakt het uit
08 mei 2017 17:11
Olaf schreef:Ander publiek

inderdaad, mensen die 60 uitgeven voor een
goede van particulier.
daarboven is teveel, en deronder zijn meestal problemen of achterstallig onderhoud.
08 mei 2017 17:25
Je zegt dus eigenlijk dat ik te weinig vraag ... voor m'n 964
08 mei 2017 17:28
nee, alleen dat ie "meestal" achterstallig onderhoud heeft
08 mei 2017 18:04
Prijs klopt toch voor een 90'er Carrera 4 met stoffen bekleding en een spiegel/wielen upgrade
Staat zo te zien wél op originele cup wielen ...
da's best interessant
08 mei 2017 19:26
Nette auto zo te zien. Maar er zit wel enkele minpuntjes aan:
- Stoffen bekleding, die ook niet meer al te vers er uit zien.
- Geen Airco (Niet voor iedereen een minpunt)
- Volgens mij staat hij nog op zijn originele veerpoten
- Blauwe interieur valt niet bij iedereen in de smaak
- Niet originele stuur
- Witte pinkers
- Moderne radio er hoort een Blaupunkt Bremen SQR 46 in
Allemaal geen grote dingen maar alles bij alles een rede voor een lagere vraagprijs.
08 mei 2017 19:46
Reesmees schreef:Voordeel van zakkende prijzen voor een 964 is dat ook de prijzen van de onderdelen weer betaalbaar gaan worden.
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt...sommige onderdelen zijn nu belachelijk over-priced
09 mei 2017 6:15
+1, hoewel ik niet dadelijk inzie dat de onderdeelprijzen hierdoor zouden beïnvloed worden.
En onderdeel prijzen zijn inderdaad dikwijls echt van de pot gerukt.
09 mei 2017 7:20
Het is allemaal een kwestie van vraag en aanbod.
De gebruikte onderdeel prijzen zijn dus eigenlijk zo duur omdat er weinig slopers zijn ....
Nu gaat een 964 wss alleen naar de sloop als deze kapot gereden is .... eerder, toen een 964 nog "maar" zo'n €20.000 koste - was de schade vaak hoger dan de waarde van de auto. Nu, met waardes van €45.000 en meer, kan je best veel schade rijden eer de wagen economisch total los is (dan is 'ie het blijkbaar technisch ook, maar dat ter zijde.)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.