Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 mei 2017 9:22

JeroenSC schreef:
MY00 schreef:http://www.gallery-aaldering.com/collection/porsche-911-gt3-rs-with-only-510-kms-en/

De prijs is stevig, maar dat mag toch voor snoepjes.

Volgens de Gallery is de auto gekocht als investering (ook niet op kenteken gezet). Met een vraagprijs van nu 269k ben ik wel benieuwd wat dat exemplaar destijds nieuw kostte. Zal toch ook wel een goeie 200k zijn geweest?

Dan vind ik de investering en winst eigenlijk maar karig (gezien de duur, inflatie, risico's, etc)

08 mei 2017 15:17

Prachtig en voor een redelijke prijs !

https://autokennel.com/1955-porsche-550-spyder-by-beck/

08 mei 2017 17:51

Helaas lastig op kenteken te krijgen in NL

08 mei 2017 19:05

Jammer van de 4-gats velg :cry:

08 mei 2017 20:37

Maarten schreef:Helaas lastig op kenteken te krijgen in NL

Er staat op MP ook een Beck Spyder en daar zitten op de foto's tijdelijke kentekenplaten op. Zou dat hetzelfde probleem zijn? Dat hij lastig op NL kenteken te krijgen is en dat de verkoper er vanaf wil. Deze lijkt uit Duitsland gehaald te zijn? Hij is wel duurder dan die van autokennel maar het scheelt transport uit de VS en BTW bij invoer.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/old ... r-550.html

08 mei 2017 20:46

Tobias schreef:Zou dat hetzelfde probleem zijn? Dat hij lastig op NL kenteken te krijgen is en dat de verkoper er vanaf wil. Deze lijkt uit Duitsland gehaald te zijn?

Een buizenframe auto op kenteken (zetten) vraagt in NL sowieso om problemen :|

Dat er een duitse exportplaat op zit, wil niet zeggen dat de wagen uit Duitsland gehaald is.

Deze platen kan je halen bij het verkeersambt in D, maar je kan er door heel europa een auto mee ophalen en verplaatsen ... in hoeverre dat overigens legaal is :arrow: daar zijn nog wel wat topics over terug te vinden hier op het PF ;)

08 mei 2017 20:53

Aha. Thanks. Niet dat ik zelf interesse heb, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: als hij wel Duitse papieren heeft, is NL kenteken dan wel makkelijk?

08 mei 2017 21:34

EU kenteken is volgens mij al min of meer voldoende. Een bekende truc is (was(?)) om eerst UK kenteken te scoren en dan om te zetten. UK heeft (had) veel makkelijkere regels voor zelfbouwauto's.

08 mei 2017 21:43

Aan ingevoerde kitcars wordt geen kenteken meer verstrekt......vertelde een garagehouder me.

08 mei 2017 22:27

Klopt, er zijn veranderingen doorgevoerd. Trouwens een Beck krijg je niet op kenteken. Ga je niet lukken, zelfs een met duitse of belgische kenteken kan niet en er wordt dus geen kenteken op afgegeven door het RDW.

09 mei 2017 9:35

...en dat heeft de verkoper ook ontdekt en nu wil hij van de auto af op marktplaats zonder dat erbij te vertellen! :flush:

09 mei 2017 10:09

hier staan er zelfs 3 te koop ! wel USA .. http://www.worldwidevintageautos.com/in ... ke=Porsche

20 mei 2017 15:37

Mijn snoepje van de week heb ik zojuist exclusief op dit forum (occasions te koop aangeboden) te koop gezet, met pijn in het hart. Gun haar heel graag aan een liefhebber, ik weiger opkopers. Snoepje, geen koopje.
Stickers zitten er niet meer op, recent helemaal opgeknapt.
Bijlagen
911stedentocht2010.jpg
Tijdens de 911stedentocht in 2010 in Martini Racing kleuren

20 mei 2017 20:50

Kost wat maar dan heb je ook wat.

21 mei 2017 18:20

Afbeelding

22 mei 2017 22:26

Incl rijklaarmaakkosten, wat een lachertje!

13 jun 2017 10:24

Een bekende wagen (hier op het forum) in een waanzinnig lekker kleurtje:
http://www.elfer.nl/auto/porsche-911-carrera-3-0-coupe-1977/
3.0 Carrera in Lime Green... 8)

13 jun 2017 11:18

Lijkt bijeengeraapt zooitje, maar het zal wel. Kleurcombo :puker: Maak dan het hele interieur zwart!

13 jun 2017 11:32

Is ook aardig aan de prijs als je het mij vraagt.

13 jun 2017 13:15

Vind hem wel gaaf met die kleurtjes, die prijs echter...

13 jun 2017 13:30

Zeldzame auto...zit nog aan de onderkant van de 3.0 markt maar dan mag hij wel iets mooier zijn, zeker qua interieur. Hele mooie gaan volgens mij al voor rond de 80- 100K. Je moet dit model eigenlijk zien als de 2.7 RS qua bloedlijn.

13 jun 2017 13:55

Tsja, zo kan je een banaan nog recht l.u.l.l.e.n..... :mrgreen:

13 jun 2017 14:01

Ik ken de auto van ~8 jaar geleden. Toen had hij nog bruine stoelen. Wellicht dat Jeroen nog de originele spullen hebben liggen :idea:

Ik heb 3 jaar geleden gepoogd om de auto bij jeroen over te nemen, maar hij was toen nog niet in de stemming om hem weg te doen. Voor een 3.o mag mijn 964 wel weg. 8)

13 jun 2017 14:37

Gewoon nette auto en prijs lijkt me redelijk marktconform

13 jun 2017 14:41

steef schreef:Tsja, zo kan je een banaan nog recht l.u.l.l.e.n..... :mrgreen:

Want? Prijs is wellicht iets te hoog maar niet overdreven. Is gewoon een relatief zeldzaam ding.
Gesloten onderwerp