Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
15 mei 2017 22:53
Boyd Coddington....verschrikkelijk! Omhoog gevallen ijdeltuit met schoenpoets geverfd haar die zijn hele reputatie aan Foose te danken heeft en het nooit heeft kunnen verkroppen dat Chip voor zichzelf begonnen is. En dan het drama, fake deadlines en suffe ruzies (want ruzie was populair in American Chopper). Dieptepunt die verschrikkelijke Dwane de werkplaats chef, hoogetpunt Charlie de spuiter....later voor Foose gaan werken. Over Foose gesproken wat een in en in bescheiden vent...leuk programma overhaulin' behalve die extreem suffe pranks! Car sausage, steeds beter....2002 ti voor mij het omslagpunt. Edd China....inventief....Mike 'oldoutyerhand' Brewer, tja....
Maar tussen al dat buitenlandse geweld komt het summum voor mij nog steeds van Nederlandse bodem: de achteruit rij race & kieskeurig het wrak van de weg...die zien we nooit meer terug!!!! Jeugdsentiment
16 mei 2017 8:07
Maar laten we trouwens de hitshow "De grote beurt" niet vergeten. Dat was pas hoogstaande kwaliteit, wel jammer dat Chip Foose dat concept gestolen heeft.
16 mei 2017 8:25
964HP schreef:En dan het drama, fake deadlines en suffe ruzies (want ruzie was populair in American Chopper). Dieptepunt die verschrikkelijke Dwane de werkplaats chef
+1, wat slecht was dat.
Vond de spuiters sowieso vaak de pluspunten van de shows, ook bij american chopper, met Justin en Nub.
16 mei 2017 11:46
Allemaal leuk en aardig. Maar er was maar een echte kunstenaar..

Manmanman wat heb ik oprecht gelachen om die 2 volslagen idioten.
16 mei 2017 12:48
Dat was meer laurel & hardy op autogebied. volledige nonsens
16 mei 2017 13:48
Wheeler dealers is ook een van mijn favoriete series, maar fast&loud en overhaulin sta voor mij toch op nummer 1.
16 mei 2017 13:58
Bij fast&loud is de 1ste monteur nu ook vertrokken en overhaulin is ook elke x meer van hetzelfde. Vond chasing classic cars wel interessant maar daarbij zette ik ( zoals bij alle disco en nat geo programma's ) wel een dik vraagteken bij de verkoop prijzen die daar gehaald werden.
16 mei 2017 13:58
Leuk om naar te kijken maar Amerikaanse auto's en de Amerikaanse smaak is in het algemeen niet iets waar ik warm voor loop.
16 mei 2017 14:00
Blijft nu alleen car SOS en mijn eigen werkplaats over.
16 mei 2017 16:03
Het blijft allemaal luchtig amusement met weinig inhoud. Je wordt er niet echt slimmer van. Helaas
20 mei 2017 16:23
Nu op nationaal geographic .3 afleveringen van dat sos
26 mei 2017 5:44
Vannacht op Nat Geo Supercar Megabuild over het ombouwen van een 914/6 tot ijsracer. Leuke aflevering!
26 mei 2017 7:17
Was in de avond ook al uitgezonden, scheelt wat nachtrust
26 mei 2017 8:15
Voordeel van de Horizon box, zat hem gewoon vanochtend te kijken. Wellicht was het die van gisterenavond wel....
26 mei 2017 9:15
horn schreef:Vannacht op Nat Geo Supercar Megabuild over het ombouwen van een 914/6 tot ijsracer. Leuke aflevering!
Dank voorde tip. Idd leuke aflevering
26 mei 2017 11:39
9 van de 10 Amerikaanse autoshows kan ik niet kijken. Alleen maar drama en deadlines. Wat een gehannes allemaal.
De afleveringen van Marc Evans vond ik fantastisch! Daar leer je nog wat van. Restauratie van een E-type en ombouw van die Defender. Echt top!!
WD is wel oké. Maar dan met name de onderdelen die ze nu juist eruit willen halen. Onbegrijpelijk!!
Fast & Loud is wel geestig, maar te weinig echte auto inhoud. Meer een soort egotrip van de eigenaar.
Chasing Classic Cars vind ik wel heel leuk. Ik zou zo Wayne zijn baan overnemen! Alleen een goede Rodger vinden
04 nov 2017 22:52
Nu de nieuwe serie op Discovery met de nieuwe "Ed"
Hebben ze een prachtig originele RS Cosworth gevonden met wat mechanisch werk, gaan ze hem verbouwen
Eerst denk je nog, best leuke wielen die originele OZ van Ford, nee hoor, poedercoaten die hap, weg originele stickers,...
Om het nog maar niet te hebben over de knutselspoiler
Jammer hoor, hoeveel originele zijn er nog??
05 nov 2017 0:25
Je bedoelt knutselspoilerS
WTF???
05 nov 2017 12:37
Originaliteit is vooral een ding voor verzamelaars en ! de nederlander.
In het buitenland wordt minder gemaald om dit soort geneuzel en brengt een mooie gepersonaliseerde soms meer op dan een standaard hok.
Laten we nou eerlijk zijn. Schokbrekers, remmen, bussen, rubbers, turbo's, coolers, van 30 jaar geleden zijn (ook al zijn ze nieuw en origineel) lang niet zo goed als de huidige generatie.
Dit geldt voor veel meer onderdelen.
Vaak is er ook voortschrijdend inzicht en kan een model met de huidige middelen gewoon verbeterd worden.
Mbt looks, dat is smaak gebonden en als het nog te verwijderen is (2de set velgen en een tussenwing die ooit zo bedoeld was en er ook weer tussenuit kan) kan er toch niets mis mee zijn.
Heb de aflevering bekeken en miste ED niet in het verhaal. Vond de nieuwe schroefkloot niet verkeerd.
05 nov 2017 15:48
Vond het niet verkeerd om naar te kijken. Ant is geen verkeerde vervanger van Edd. Kijkt lekker weg.
3e spoiler is een beetje to much maar wel tof dat 1 vd originele ontwerpers ook in het programma kwam. Heeft bij mij vroeger een oranje gereden. Die gast reedt er ook mee waar die voor gemaakt is.
05 nov 2017 15:57
Ach die spoiler..... oer lelijk ding zowel orgineel als het bouwpakketje.
Denk wel dat het in € een toegevoegde waarde heeft omdat de ontwerper zich nu ook weer mee heeft bemoeid
Samen met die schets en het progrmma zal er veel interesse zijn in deze ford.
05 nov 2017 22:35
Ik vond het ook een prima aflevering. Ant is inderdaad een prima vervanger voor Ed.
Na het zien van deze aflevering snap ik eigenlijk niet waarom Ed zo nodig weg moest, er is volgens mij nauwelijks in de format van het serie veranderd. Ant had voor mijn gevoel meer air time dan Mike, en dat is toch juist waarom ed weg is gegaan?
06 nov 2017 9:45
Als ik het goed begrepen heb zou het in de nwe afleveringen meer over aan/verkoop moeten gaan. Dus minder reparatie maar meer pimp werk.
Kon je wel een beetje zien vind ik.
06 nov 2017 10:07
Dat valt toch mee? We hebben geleerd dat de Cosworth geen pakking had maar een type lijm voor de carter. Dat je de motor en voorste aandrijving als een unit moeten laten zakken want rallyauto. We hebben zelfs gezien hoe een turbo werkt en hoe je hem reviseren.
De spoiler was wellicht meer pimping, maar ook daar waren ze in een wind tunnel om de voordelen te testen.
In de Ed tijdperk was er ook best veel pimping...denk maar aan de 560SL met lorenser velgen en verlaagde ophanging, de 560SEC die ze hebben omgebouwd naar AMG, de 944 Turbo die ze hebben omgetoverd tot track day car etc. etc.
Kortom, ik vond het leerzaam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.