Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
15 mei 2017 0:46
Er stond rond 1630u op de A12 Utrecht richting Gouda een witte 911 (3.0 of sc denk ik) stil op de vluchtstrook, met een bergingswagen erbij. Hopelijk niks ernstigs, ook als het geen medeforumlid is.
17 mei 2017 16:05
Gisteren een zwarte 997 4s met als kenteken **-997-S
En ik maar denken dat we in NL geen voorkeur kentekens hebben!
17 mei 2017 17:53
Wat een hufter, hij zal zich wel niet melden hier
18 mei 2017 8:05
Hey dat was ik.
Dat oude stel wilde maar niet doorrijden. Heb er zeker 25 seconden achter moeten duwen voordat hij naar rechts ging.
18 mei 2017 8:13
Neem toch aan / hoop dat deze meneer of mevrouw een bezoekje van de pliesie heeft gehad.
18 mei 2017 8:29
Dat denk ik ook weer niet.
20 mei 2017 22:04
Reed donderdag over de A59 langs een Cayenne 3 gaf die gas bij om vervolgens een dikke duim te geven. Leuk als die oude racer van me fans heeft
20 mei 2017 22:08
doctor porsche schreef:http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/28173073/__Aso-Porsche_terroriseert_camper__.html
een cay

...de stuipen op het lijf....???
Ik wachtte op het moment dat het KJN vol in de ankers ging. Wat is hier nu schrikken aan. #nietsgewend #sensatiegedrag
25 mei 2017 12:55
Net bij Shell Gooimeerlaan Leiden een gloednieuwe 911 GT3 RS. Zilvergrijs met wat gele accenten. Berijder was niet de eigenaar (zei hij zelf). Wilde m helaas toch niet ruilen tegen m'n MP3-wieler. Flauw hoor.
26 mei 2017 13:39
leander schreef:doctor porsche schreef:http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/28173073/__Aso-Porsche_terroriseert_camper__.html
een cay

...de stuipen op het lijf....???
Ik wachtte op het moment dat het KJN vol in de ankers ging. Wat is hier nu schrikken aan. #nietsgewend #sensatiegedrag
Tuurlijk sensatie, maar hij gaat wel bewust langzamer rijden, om even 'z'n gelijk' te halen. Vanaf de titel verwachtte ik al een dergelijk beeld van het Campertje op de linker baan. Acht het ook niet onwaarschijnlijk dat de Porsche op hoge snelheid kwam aanrijden en de campert op het allerlaatste moment nog even besloot in te halen met rokende remmen tot gevolg. Hoef je nog steeds niet de camper op t vangen. In NL moet je er rekening mee houden dat ze hun auto zomaar naar links gooien en zeker als je harder rijdt.
28 mei 2017 17:05
Thv afslag Goor/Rijssen aan de A1....een zilver kleurige Boxster met pech....iemand van hier....
Ik was onherkenbaar met PowerRanger pak op de motor....
28 mei 2017 18:35
Gaius schreef:Tuurlijk sensatie, maar hij gaat wel bewust langzamer rijden, om even 'z'n gelijk' te halen. Vanaf de titel verwachtte ik al een dergelijk beeld van het Campertje op de linker baan. Acht het ook niet onwaarschijnlijk dat de Porsche op hoge snelheid kwam aanrijden en de campert op het allerlaatste moment nog even besloot in te halen met rokende remmen tot gevolg. Hoef je nog steeds niet de camper op t vangen. In NL moet je er rekening mee houden dat ze hun auto zomaar naar links gooien en zeker als je harder rijdt.
Ik denk dat dit idd gebeurt is. Maar dat kunnen we niet zien. In NL moet je hier rekening mee houden, maar als je in Duitsland rijdt en je ziet een auto met een NL kenteken ook zeker. Je weet niet hoevaak ik in de ankers moet omdat iemand denkt dat ie wel met 110 naar links kan komen.
28 mei 2017 20:48
Tja. Een peperdure Cayenne. Neem toch aan dat het kenteken wel op dat filmpje te ontcijferen is? Want als dat vanaf die korte afstand niet het geval is, kan je dat cameraatje ook wel wegpleuren...
29 mei 2017 9:03
Terug naar het hoofdonderwerp van dit draadje:
Afgelopen zaterdag ontzettend veel Porsches gezien. Begon al bij het startpunt van de Into the frame route.
Daar aangekomen even een drankje genomen en toen reed er net een 911 cabrio weg met dochterlief achterin
Onderweg nog wat P's zien rijden en bij het ophalen van de foto stonden er ook genoeg.
Gisteren nog twee nieuwe Boxsters in Almere gespot, vlakbij de Esso en 1 op de Hoge ring. En laat op de middag nog een echte klassieke 911 in een echte klassieke kleur (oranje).
29 mei 2017 10:25
Die klassieker in oranje kleur ... had deze een Duitse nummerplaat
29 mei 2017 14:35
Nee, die had een NL-plaat, blauw natuurlijk. Dat was trouwens in Bosch en Duin, niet meer in Almere.
29 mei 2017 18:07
Dial_888 schreef:Thv afslag Goor/Rijssen aan de A1....een zilver kleurige Boxster met pech....iemand van hier....
Ik was onherkenbaar met PowerRanger pak op de motor....

op de weg Hoenderloo/Arnhem binnendoor ook een grijze Boxster met de kap open, geen idee wat hij zocht want onder beide kappen zit niets maar hij stond er troosteloos bij misschien wel de zelfde
29 mei 2017 19:03
Wat ik bijzonder vond was dat hij een paraplu met sjaal onder de opengeklapte achterkofferdeksel had. Teken van pech of zoiets.....
30 mei 2017 8:32
dan was het dezelfde auto zo zag ik hem ook staan.
30 mei 2017 8:54
Hmmm, niet zo mooi dat hij weer stilstond.....
02 jun 2017 9:42
Gisteren rond half 11 een 911 cabrio op de A6 (afslag Muiderberg). Ik dacht een 996, maar ik keek alleen maar vanuit mijn ooghoeken.
Even na 21 uur een blauwe 996.2 op de Utrechtseweg in Zeist (volgens mij een Targa)
Een paar minuten later een 997 cabrio op de Amersfoortseweg, ri de Utrechtseweg.
En nog een paar minuten later zag ik een Boxster staan bij een huis in Bosch en Duin dat net af is (mooi huis trouwens).
05 jun 2017 20:59
mooie, originele 964 achter me aan van Moergestel naar Oirschot vanmiddag.
10 jun 2017 11:33
@Frits77; die rijdt daar volgens mij vaker, ik ben dinsdag met hem tot aan Breda gereden (ik draaide de A27 op, hij ging rechtdoor). Kwam vanuit Eindhoven centrum gereden. Ik was toen overigens met de 997 en was leuk samen rijden
11 jun 2017 19:03
Rond 16.15 op de A1 ri Amsterdam een mooie 993. Ik was niet incognito in mijn 996 cabrio. Enthousiast over en weer gezwaaid, iemand van hier?