03 okt 2005 18:33
RS-R schreef:Presentje wordt geregeld voor degene die rond de €29K zaten.
Pb me even jullie adressen.
03 okt 2005 18:43
adu schreef:Tell me when and werePorsche Centrum schreef:zoals al eerder gezegd bestaat er het idee om voor een bepaalde groep in het land (rararara, psst, zijn forumleden) iets anders te gaan doen ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe pand. Helaas moet ik jullie allen vragen om hier nog even geduld voor te hebben...![]()
03 okt 2005 18:46
Marco schreef:RS-R schreef:Presentje wordt geregeld voor degene die rond de €29K zaten.
Pb me even jullie adressen.
ik deed slechts mee voor de eer
03 okt 2005 20:21
03 okt 2005 23:00
03 okt 2005 23:49
zou eerst dat presentje maar eens afwachten.
07 okt 2005 17:59
09 okt 2005 9:25
Porsche Centrum schreef:We hebben enkel onze eigen klanten laten weten dat we verhuisd zijn en we nodigen ook alleen eigen klanten uit voor ons feest..
Groeten Raymond
09 okt 2005 10:02
jo996 schreef:Er staat weer veel moois, onder meer een witte GT3 en een opvallende rode (niet mijn kleur) 997 4s.
09 okt 2005 13:12
Marketingstrategisch grote blunder.Porsche Centrum schreef:We hebben enkel onze eigen klanten laten weten dat we verhuisd zijn en we nodigen ook alleen eigen klanten uit voor ons feest..
Groeten Raymond
09 okt 2005 13:56
RS-R schreef:Marketingstrategisch grote blunder.Porsche Centrum schreef:We hebben enkel onze eigen klanten laten weten dat we verhuisd zijn en we nodigen ook alleen eigen klanten uit voor ons feest..
Groeten Raymond
09 okt 2005 17:06
09 okt 2005 17:12
09 okt 2005 17:31
horn schreef:Jongens, je kan niet bij hen in de keuken kijken.
horn schreef:Ik had in hun situatie een soort van open dag georganiseerd met leuke presentaties voor 'de Porschewereld' en iets aparts voor mijn klanten en grote prospects. Zo doe je het één en laat je het ander niet.
09 okt 2005 17:37
09 okt 2005 17:39
Nicolò schreef: als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
09 okt 2005 17:46
HenkC2C schreef:Ook jij hebt het niet begrepen dus, volgende keer maar bij de meisjes en jongetjes voor in de klas zitten en opletten bij de marketing les!
![]()
![]()
09 okt 2005 19:16
Nicolò schreef:
We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen!![]()
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
Als zij naar dat openingsfeest gaan, dan is dat wellicht om lekker te eten en drinken, wat auto's te kijken en muziek te luisteren maar
09 okt 2005 20:56
Simpel, het heet: "Het kweken van goodwill"... Stel, ik (een SC-rijder, dus de kans dat ik mijn volgende auto bij PCZ/PCE/PCO koop is nihil) word uitgenodigd op hun openingsfeest en heb het daar goed naar mijn zin. Leuke gesprekken met de medewerkers, mooi pand om te zien... (en lekkere hapjes en drankjes)....Nicolò schreef:Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
09 okt 2005 21:03
HenkC2C schreef:Ben het met Paul en Humphrey eens, wanneer er ooit een kans is om je bedrijf op de menukaart te zetten, is het nu wel.
Maar.... misschien zijn er onderlinge afspraken voor wat betreft het verzorgingsgebied en is het te doen gebruikelijk "elkaar"s klanten" niet te benaderen en om die reden de keuze te maken eerst de eigen klanten te benaderen en verder een afwachtende houding aan te nemen
09 okt 2005 21:05
Nicolò schreef:horn schreef:Jongens, je kan niet bij hen in de keuken kijken.horn schreef:Ik had in hun situatie een soort van open dag georganiseerd met leuke presentaties voor 'de Porschewereld' en iets aparts voor mijn klanten en grote prospects. Zo doe je het één en laat je het ander niet.
We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen!![]()
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
09 okt 2005 21:25
RS-R schreef:Wanneer een collega een nieuwe praktijk opent wordt zelfs de concurrentie uitgenodigd, en ga er maar van uit dat ik daar ook niets te zoeken heb, en toch gaan we er naar toe.
09 okt 2005 21:27
09 okt 2005 21:37
RS-R schreef:Nicolò schreef:horn schreef:Jongens, je kan niet bij hen in de keuken kijken.horn schreef:Ik had in hun situatie een soort van open dag georganiseerd met leuke presentaties voor 'de Porschewereld' en iets aparts voor mijn klanten en grote prospects. Zo doe je het één en laat je het ander niet.
![]()
Tsja....
Wanneer een collega een nieuwe praktijk opent wordt zelfs de concurrentie uitgenodigd, en ga er maar van uit dat ik daar ook niets te zoeken heb, en toch gaan we er naar toe.
09 okt 2005 21:41