09 okt 2005 21:50
RS-R schreef:Pon wil toch meer te weten komen over de Porsche-bezitters in het algemeen?Ideale kans om met het "gepeupel " in contact te komen.
Heb in het verleden ooit zo'n leuk vragenformulier ingevuld die door Pon via de NPC aan alle leden is verstuurd, nooit meer iets van gehoord.
Overlap genoeg lijkt mij.
09 okt 2005 22:39
10 okt 2005 9:25
10 okt 2005 9:29
10 okt 2005 11:12
adu schreef:Porsche Centrum schreef: (..) maaaaaarrrrrrr:
zoals al eerder gezegd bestaat er het idee om voor een bepaalde groep in het land (rararara, psst, zijn forumleden) iets anders te gaan doen ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe pand. Helaas moet ik jullie allen vragen om hier nog even geduld voor te hebben...
Tell me when and were![]()
10 okt 2005 11:46
Porsche Centrum schreef:Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)..
maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...
10 okt 2005 13:29
10 okt 2005 13:50
Porsche Centrum schreef:Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)..
maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...
10 okt 2005 14:18
10 okt 2005 18:06
Wedden van welppp 356 schreef:3. Voor de rest hoop ik dat het latere event , voor het gepeupel (niet jouw woorden) een groot succes wordt. Ikzelf zal dan niet aanwezig zijn. Het kost geld voor jullie en ook voor mij als ik bij jullie klant zou worden. Daar komt dan nog bij dat ik mij niet bij het gepeupel reken.![]()
![]()
![]()
10 okt 2005 19:24
ehv schreef:Hee ik heb een uitnodiging! Wil iemand die kopen![]()
10 okt 2005 19:52
Porsche Centrum schreef: Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)...
Porsche Centrum schreef:maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...
10 okt 2005 20:17
Nicolò schreef:We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen!![]()
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
10 okt 2005 22:38
10 okt 2005 23:39
EriC4C schreef:Nicolò schreef:We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen!![]()
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken?![]()
![]()
Tja, dat is één mogelijke manier om de opmerkingen te interpreteren..... "Zoals de waard is ....."
![]()
![]()
11 okt 2005 10:34
Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken!
11 okt 2005 19:43
EriC4C schreef:Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken!
Nee hoor, tussen lezen en reageren zat weinig tijd.
11 okt 2005 20:04
11 okt 2005 20:05
Niet nodig... Ik geloof hem zo ook welNicolò schreef:Bewijs dat maar eens!?EriC4C schreef:Nee hoor, tussen lezen en reageren zat weinig tijd.Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken!![]()
11 okt 2005 20:09
paSCal schreef:Niet nodig... Ik geloof hem zo ook welNicolò schreef:Bewijs dat maar eens!?EriC4C schreef:Nee hoor, tussen lezen en reageren zat weinig tijd.Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken!![]()
11 okt 2005 20:13
MensenkennisNicolò schreef:paSCal schreef:Niet nodig... Ik geloof hem zo ook welNicolò schreef:Bewijs dat maar eens!?EriC4C schreef:Nee hoor, tussen lezen en reageren zat weinig tijd.Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken!![]()
Makkelijk!![]()
15 okt 2005 22:13
15 okt 2005 22:48
spike-993 schreef:op vrijdag 21 okt ontvangen wij u graag vanaf 20:30 voor een spectaculair openingsfeest![]()
en jaaaaa ik zal er zijn![]()
![]()
ben als horeca mannetje wel eens benieuwd hoe porsche feest viert
15 okt 2005 23:04
ER schreef:... en natuurlijk degelijk personeel voor de Valet-parking!
15 okt 2005 23:31
ER schreef:Wordt echt een spetterend feest met dito gasten (ahum...) en vooral dito top-artiest !!! (Géén Ronnie Tober......)