Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

09 okt 2005 21:50

RS-R schreef:Pon wil toch meer te weten komen over de Porsche-bezitters in het algemeen?Ideale kans om met het "gepeupel " in contact te komen.
Heb in het verleden ooit zo'n leuk vragenformulier ingevuld die door Pon via de NPC aan alle leden is verstuurd, nooit meer iets van gehoord.
Overlap genoeg lijkt mij.

Neeeeeee, ik bedoelde overlap tussen forummers en eigenaren van een Porsche Centrum. Zoals jij als tandarts de opening van de praktijk van een collega bezoekt (eigenlijk begreep je me wel, hè?). :)

09 okt 2005 22:39

Denk dat de man met in ieder geval een zeer goed gevoel voor humor het hier heel goed begrepen heeft en daar ook het juiste woord bij heeft gebruikt;

goodwill

10 okt 2005 9:25

Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)..

maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...

10 okt 2005 9:29

:thumleft:
marketingtechnisch het beste antwoord wat je had kunnen geven :wink:

zie uit naar de uitnodiging

Re: Toch even een korte reactie....

10 okt 2005 11:12

adu schreef:
Porsche Centrum schreef: (..) maaaaaarrrrrrr:

zoals al eerder gezegd bestaat er het idee om voor een bepaalde groep in het land (rararara, psst, zijn forumleden) iets anders te gaan doen ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe pand. Helaas moet ik jullie allen vragen om hier nog even geduld voor te hebben...

Tell me when and were :D :thumleft:

Zoals ik al eerder schreef :thumleft: M.i. alleen maar een pluim waard als PC Eindhoven ook niet-klanten wil ontvangen ter gelegenheid van de opening van het nieuwe pand! :D Het gezever vind ik niet op zijn plaats.

10 okt 2005 11:46

Porsche Centrum schreef:Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)..

maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...

Misschien meerdaagse activiteit?
Hoop dat jullie dan wel voldoende ruimte hebben.
:wink:
Ben benieuwd.

10 okt 2005 13:29

Zo is het maar net :wink: :wink:

10 okt 2005 13:50

Porsche Centrum schreef:Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)..

1. Nog een tentje bij zetten, doen ze speciaal voor die gelegenheden :wink:
2. Gelukkig ben ik , en hopelijk de meeste van ons niet teleurgesteld, zou vrij zielig zijn dan.
3. Voor de rest hoop ik dat het latere event , voor het gepeupel (niet jouw woorden) een groot succes wordt. Ikzelf zal dan niet aanwezig zijn. Het kost geld voor jullie en ook voor mij als ik bij jullie klant zou worden. Daar komt dan nog bij dat ik mij niet bij het gepeupel reken. :lol: :lol: :lol:

pauldieookdenodigehumorweetteappreciëren

10 okt 2005 14:18

Hee ik heb een uitnodiging! Wil iemand die kopen :D :D

10 okt 2005 18:06

ppp 356 schreef:3. Voor de rest hoop ik dat het latere event , voor het gepeupel (niet jouw woorden) een groot succes wordt. Ikzelf zal dan niet aanwezig zijn. Het kost geld voor jullie en ook voor mij als ik bij jullie klant zou worden. Daar komt dan nog bij dat ik mij niet bij het gepeupel reken. :lol: :lol: :lol:
Wedden van wel ;) :silent:

10 okt 2005 19:24

ehv schreef:Hee ik heb een uitnodiging! Wil iemand die kopen :D :D

Op eBay zetten? :roll:

10 okt 2005 19:52

Porsche Centrum schreef: Wat een schitterende discussie is hier losgebarsten... De marketinglessen vliegen hier om je oren (wat zegt de marketing over nog meer klanten uitnodigen als je pand al vol zit???)...

Groter pand bouwen? :wink:

Porsche Centrum schreef:maar; helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Geen van jullie heeft echt goed deze post gevolgd. Een aantal berichten terug vermeldde ik namelijk al dat er voor 'het gepeupel' (niet mijn woorden) een apart event georganiseerd zal worden...

Heb de post zeer goed gevolgd en ben juist daardoor geïnteresseerd geraakt in de marketingtechnische kant van het verhaal.
In de hoop iets te kunnen leren van fouten die anderen al dan niet maken en het zodoende goed te doen wanneer onze nieuwbouw over geruime tijd klaar zal zijn. (terloops gaf ik mijn mening, zonder de bedoeling als teleurgesteld over te komen)

Oprecht succes gewenst!

10 okt 2005 20:17

Nicolò schreef:We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen! :wink:
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken? :lol: :lol: :lol:

Tja, dat is één mogelijke manier om de opmerkingen te interpreteren :roll: ..... "Zoals de waard is ....." :?: :wink:

Heb geen uitnodiging gekregen (woon wel in de regio ;)), maar voel me niet gepasseerd. Vind namelijk ook niet dat ik bij voorbaat een uitnodiging had moeten krijgen, maar het lijkt me ook niet verstandig dat blijkbaar geen enkele "(nog!) niet klant" een uitnodiging heeft gekregen :!:

Wat betreft het alternatieve "evenement": leuk, kijk er naar uit :!: :P ..... maar wel/geen PCE-klant is onafhankelijk van wel/geen PF'er. :idea: :wink:

10 okt 2005 22:38

Oké oké, dan kom ik niet op de klantendag. Kom wel mee met de Honda Civic club op die andere dag :wink:

Raymond, je moet het lekker zo doen als je zelf wilt. jippie doen ze toch en zeker hier. Was wel weer interessant om de marketinglessen weer eens op te halen... :wink:

10 okt 2005 23:39

EriC4C schreef:
Nicolò schreef:We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen! :wink:
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken? :lol: :lol: :lol:

Tja, dat is één mogelijke manier om de opmerkingen te interpreteren :roll: ..... "Zoals de waard is ....." :?: :wink:

Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken! :lol:

11 okt 2005 10:34

Nicolò schreef:Over die opmerking heb je wel lang moeten nadenken! :lol:

Nee hoor, tussen lezen en reageren zat weinig tijd. ;)

11 okt 2005 19:43

EriC4C schreef:

Bewijs dat maar eens!? :wink: :wink:

11 okt 2005 20:04

.o
Laatst bijgewerkt door spike-993 op 20 okt 2005 21:01, in totaal 2 keer bewerkt.

11 okt 2005 20:05

Nicolò schreef:
EriC4C schreef:
Niet nodig... Ik geloof hem zo ook wel :cheesy:

11 okt 2005 20:09

paSCal schreef:
Nicolò schreef:
EriC4C schreef:

Makkelijk! :roll: :lol:

11 okt 2005 20:13

Nicolò schreef:
paSCal schreef:
Nicolò schreef:
EriC4C schreef:

Makkelijk! :roll: :lol:
Mensenkennis ;).... Maareh, zonder dollen, zoals ik het al eerder zei mensen: "Even geduld aub....."

15 okt 2005 22:13

Leuk idee, zo'n loterij voor een weekendje met een Cayman S!
Laatst bijgewerkt door Nicolò op 16 okt 2005 11:47, in totaal 1 keer bewerkt.

15 okt 2005 22:48

spike-993 schreef:op vrijdag 21 okt ontvangen wij u graag vanaf 20:30 voor een spectaculair openingsfeest 8)

en jaaaaa ik zal er zijn :twisted: :wink:

ben als horeca mannetje wel eens benieuwd hoe porsche feest viert :wink:

Wordt echt een spetterend feest met dito gasten (ahum... :wink: ) en vooral dito top-artiest !!! (Géén Ronnie Tober......)

en natuurlijk degelijk personeel voor de Valet-parking!

Afbeelding [/img]

Dat belooft een lange rij te worden...

Afbeelding

15 okt 2005 23:04

ER schreef:... en natuurlijk degelijk personeel voor de Valet-parking!

Afbeelding

Niet alleen degelijk om naar te kijken, hoop ik dan maar :wink:

Zelfs de Vlamingen zijn het met mij eens :twisted:

15 okt 2005 23:31

ER schreef:Wordt echt een spetterend feest met dito gasten (ahum... :wink: ) en vooral dito top-artiest !!! (Géén Ronnie Tober......)

Nee, veeeeeeel beter...

Afbeelding Afbeelding
Plaats een reactie