Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
31 jul 2017 17:49
Om een beetje op te warmen heb ik zojuist nog een stukje route binnendoor gepland naar de camping. Deze start direct vanuit de startlocatie(Lodge 7, Vaals).
31 jul 2017 19:58
Is al bekend welke staan plaatsen wij hebben voor die met een eigen tent komen?
31 jul 2017 22:13
Nee nog niet. Echter wordt er een speciale hoek voor ons gereserveerd waar we gezamenlijk met z'n allen, inclusief auto's kunnen staan.
31 jul 2017 22:50
Moeten we nog proviant meenemen of gaan we daar nog shoppen?
01 aug 2017 7:40
Ik breng weer een flesje wijn mee voor ieder.....
01 aug 2017 18:00
Wenst ieder om bij de startlocatie in Vaals iets te eten? Zo ja, dan geef ik dit alvast door om teleurstellingen te voorkomen.
01 aug 2017 19:08
heuer schreef:Ik breng weer een flesje wijn mee voor ieder.....
Super Heuer

. Dan neem ik de rietjes mee.
En ik zal voor iedereen een biertje meenemen.
Een hapje eten in Vaals lijkt me prima.
01 aug 2017 19:24
Octaaf schreef:Moeten we nog proviant meenemen of gaan we daar nog shoppen?
Zou wat etenswaar en met name bbq vlees bij je eigen buurtsuper meenemen.
Wij hebben het daar een x geprobeerd en dat was geen suc6
Vast veel plezier en hoop wat minder schade dan vorig jaar
01 aug 2017 19:50
molen934 schreef:Zou wat etenswaar en met name bbq vlees bij je eigen buurtsuper meenemen.
Ah. BBQ. Die memo had ik gemist. Nice!
01 aug 2017 20:18
Octaaf schreef:Moeten we nog proviant meenemen of gaan we daar nog shoppen?
Tip!
Graag wat hout voor het avondvuur meenemen!
01 aug 2017 20:21
Heb speciaal een bijl aangeschaft voor het porsche forumcamp, met blikopener, demontabel, etc....geen grapje
01 aug 2017 21:47
Nuttige info!
BBQ uitrusting is ginds aanwezig?
Maar euhm, is het wel zinnig zo lang met vlees rond te rijden, zelf al stop ik het in een koelbox?
Misschien best even oplijsten wat we dienen mee te nemen van proviand (hout, vlees, drank,...)? Voor zaterdag weten jullie misschien een leuk restaurantje in de buurt?
01 aug 2017 21:54
Ik wil altijd, als Belg zijnde, een bakje bier (enkele verschillende soorten gecombineerd) meenemen
01 aug 2017 22:18
Godspeed schreef:Nuttige info!
Maar euhm, is het wel zinnig zo lang met vlees rond te rijden, zelf al stop ik het in een koelbox?
Misschien best even oplijsten wat we dienen mee te nemen van proviand (hout, vlees, drank,...)? Voor zaterdag weten jullie misschien een leuk restaurantje in de buurt?
In de stad nabij de camping is een goed Argentijns restaurant waar men o.a. kan steengrillen. Erg gezellig!
01 aug 2017 22:26
Godspeed schreef:Ik wil altijd, als Belg zijnde, een bakje bier (enkele verschillende soorten gecombineerd) meenemen

01 aug 2017 22:54
Ik rij wel even naar de buurtsuper op vrijdag hoor. Dan hoeven we dat niet mee te nemen tig kilometer onderweg.
Rest kunnen we wel meenemen natuurlijk vanuit NL.
Ik wil best even een klein vorkje prikken in Vaals hoor.
Cheers Leander
01 aug 2017 22:57
Springfield1911 schreef:Godspeed schreef:Nuttige info!
In de stad nabij de camping is een goed Argentijns restaurant waar men o.a. kan steengrillen. Erg gezellig!
We gaan toch niet steengrillen als we zelf op de camping kunnen bbqen dat is nu net zo leuk aan het kamperen en Heuer moet wel zijn bijl kunnen gebruiken.
02 aug 2017 0:52
Nou Peter die Argentijn is niet verkeerd hoor, je kan het lopend af en super vlees
02 aug 2017 9:37
Dan BBQen we als ontbijt
02 aug 2017 18:07
Zojuist heb ik de reservering geplaatst bij de startlocatie(Lodge 7, Vaals).
02 aug 2017 19:36
Ben er ook om 12 uur! Zin in!!!!!
02 aug 2017 23:12
Springfield1911 schreef:Zojuist heb ik de reservering geplaatst bij de startlocatie(Lodge 7, Vaals).
Zouden daar nog twee personen bij kunnen om een hapje te eten?
02 aug 2017 23:12
leander schreef:Ik rij wel even naar de buurtsuper op vrijdag hoor. Dan hoeven we dat niet mee te nemen tig kilometer onderweg.
Goed plan!