Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
18 sep 2005 23:12
ER schreef: - De RSR mufflers onder de Aventura groene 993 cabrio van Henk klinken lekker bruut. Ik ben erg benieuwd of dit onder de Turbo even brutaal overkomt. Zo ja, dan is dit een WANNAHAVE.
Erg strakke auto Henk! Bravo!
Yep..ben ook al in de markt voor die dingen.Ben ook al Erwin....

Binnenkort maar naar Carnewal(en naar fargo voor mijn winterbanden)
19 sep 2005 9:19
ER schreef:- Ook Pascal vindt de mate van bandenslijtage na zijn eerste slalom-tafereel, un bietje sunt ("enigzins zonde")!
Nee, je hebt me verkeerd begrepen... Ik vind het niet zonde... Ben juist onder de indruk van mezelf, dat ik banden zo kan laten slijten!
Overigens, Molen934 nog gezien met de Vesuvio.... "He, weer zo'n vesuvio, da's al de 2e dit weekend".... We hebben nog hoi tegen je gezegd toen je uitstapte hoor! Je moest je vrouw helpen met uitstappen toch? (en wij vonden je nog wel galant

)
19 sep 2005 9:53
Pascal schreef,
(
en wij vonden je nog wel galant )
Ja en dat na 31 jaar huwelijk
Stom hé dat we elkaar niet aanspraken
19 sep 2005 10:04
HenkC2C schreef:Nou wil het toeval dat PaSCal, Ruud (de eigenaar van de 89-er Turbo) Petr (+vader) Horn en ondergetekende een aardig poosje hebben gestaan in de nabijheid van de bewuste Turbo.....
Op dat moment stond ik er waarschijnlijk ook bij. Ruud heeft toen nog even zijn leren Porsche-jasje uit Turkije geshowd.
19 sep 2005 10:35
WdePundert schreef:HenkC2C schreef:Nou wil het toeval dat PaSCal, Ruud (de eigenaar van de 89-er Turbo) Petr (+vader) Horn en ondergetekende een aardig poosje hebben gestaan in de nabijheid van de bewuste Turbo.....
Op dat moment stond ik er waarschijnlijk ook bij. Ruud heeft toen nog even zijn leren Porsche-jasje uit Turkije geshowd.
Gokte het al ja...
Volgende keer toch maar name-badges
19 sep 2005 10:43
Heb wat gemist begrijp ik. Nou ja, zaterdag bij Hette al wat forumleden ontmoet. Volgende keer beter.
20 sep 2005 7:43
paSCal schreef:Ja, we hebben jou dus ook gezien, toch grappig

(heb jij van die glimmende Fuchs?)
Mijn Fuchsen zien er best aardig uit, maar glimmend kun je ze niet noemen.
20 sep 2005 7:46
Ik heb nog vele tientallen badges van allerlei conferenties liggen. Volgende keer dus minimaal één voor- en achterop.
21 sep 2005 9:40
HenkC2C schreef:Ik had het idee dat ik de rode 996 van ADU ook nog voorbij zag komen, we hebben nog even gezwaaid naar de bestuurder maar wisten niet zeker of hij het daadwerkelijk was.

Klopt ...

heb jullie niet zien zwaaien anders had ik uiteraard wel gereageerd. Heb een tijdje met de maker van dit topicje gesproken en met de eigenaar van een werkelijk schitterende bloedoranje P 911 S
22 sep 2005 7:34
een werkelijk schitterende bloedoranje P 911 S
Wat is ie mooi hè.............
Peter
22 sep 2005 7:36
Ook het geluid

, super.
Jij ging net weg dat ik aankwam
22 sep 2005 9:30
Peter 2.4S schreef:een werkelijk schitterende bloedoranje P 911 S
Wat is ie mooi hè.............

Peter
Aha, jij was dat dus, nou hij is inderdaad werkelijk schitterend, maar dat heb ik je toen al verteld
11 okt 2005 22:44
Ben op de open dag geweest bij car care soest,mijn eerste indruk was oke,mooi pand en werkplaats.
Na een halfuur rondgelopen te hebben (waarbij ik door niemand werd aangesproken)ben ik naar de heer veens gelopen om te vragen mij te woord te staan, ik was zoekende naar een 993.
Tot mijn verbazing werd ik niet serieus geholpen, was daar erg teleurgesteld over en ben onverichte zaken weggegaan daar.
Heb op het forum veel positieve verhalen gelezen over car service visser hilversum. Na telefonisch contact ben ik daar gaan kijken voor een porsche 993c4.
Na een overtuigende proefrit en introductie,heb ik besloten de c4 te kopen.
Mijn algehele indruk over de auto en robert visser ''perfect"
een aanrader voor andere porsche rijders
11 okt 2005 22:50
klassieke fout!
Tevens een van de nadelen van een dag waar je moet proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan.
Echter niet serieus nemen is niet goed te praten....
Welkom cad!
Veel plezier met de 993!
Ben erg benieuwd naar de foto's van de bolide
11 okt 2005 23:21
gefeliciteerd
12 okt 2005 8:25
No offence, maar een open dag is niet de goede plaats om te gaan vertellen dat je op zoek bent naar een nieuwe auto.
Niet dat hij je niet serieus moest nemen, maar meer dan 'naw opschrijven en ik bel u morgen, excuses dat ik nu niet de juiste aandacht aan u kan besteden' had je niet mogen verwachten.
Gefeliciteerd dat je er 'zo snel' toch ergens anders uit bent gekomen. Fotootje?
12 okt 2005 11:14
horn schreef:No offence, maar een open dag is niet de goede plaats om te gaan vertellen dat je op zoek bent naar een nieuwe auto (..)
'k weet niet of je als autoverkoper zo kieskeurig mag zijn. Op iedere dag zul je potentiële klanten serieus moeten nemen en CAD voelt zich daarin duidelijk tekort gedaan. Verder ben ik het wel met je eens hoor
CAD gefeliciteerd en hopelijk mogen we de P eens in het echt aanschouwen
12 okt 2005 11:58
Gefeliciteerd met je aankoop!!!
Hopelijk heb je snel wat foto's on-line van je nieuwe bolide.
Drive carefull!