dank. dus het onderste klopt maar het bovenste niet (want geen convertible)? En die engine & powertrain 'fail' dan ook niet? Er wordt bovenaan wel hetzelfde volgnummer vh vinnummer genoemd??
Woonplaats: Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI
08 aug 2017 14:22
Koopje was een gokje. Afgelopen maand heb ik op catawiki een gokje gewaagd en geboden op een "91 964C4 met 152K op de teller. Een gokje want ik wist dat heb voor een heel laag bedrag moest binnen halen om tegenvallers te kunnen dekken. het is mijn derde 964 dus ik wist dat ik voor rond de 20k de auto er optisch en technisch goed kan maken. Wist van tevoren dat boekjes erbij zaten en auto 1 eigenaar heeft gehad, boekjes erbij, is wit maar oorspronkelijk schiffer grau.
Auto heb ik voor 31K kunnen aanschaffen...
Afgelopen week op transport gezet auto is nu helemaal doorgelicht en het is een auto die technisch perfect is, optisch wat werk aan (wist ik). Inmiddels Cup Spiegel's en velgen erop, volgende maand tuning bij cartronic. Ik wil hem wel weer terugbrengen in oorspronkelijke kleur maar die 12-14K kan ik altijd nog uitgeven. Gokje kan soms lonen maar als je dat incalculeert kan je mazzel hebben.
9511985 schreef:Is dit een koopje? Weliswaar import (uit VS denk ik) maar indien het een goede auto is, lijkt me dit een lage prijs. https://classicmaster.nl/de-collectie/p ... 1-3.6-coupé-carrera-4s-handgeschakeld/34601446/
ewp964c2 schreef:Koopje was een gokje. Afgelopen maand heb ik op catawiki een gokje gewaagd en geboden op een "91 964C4 met 152K op de teller. Een gokje want ik wist dat heb voor een heel laag bedrag moest binnen halen om tegenvallers te kunnen dekken. het is mijn derde 964 dus ik wist dat ik voor rond de 20k de auto er optisch en technisch goed kan maken. Wist van tevoren dat boekjes erbij zaten en auto 1 eigenaar heeft gehad, boekjes erbij, is wit maar oorspronkelijk schiffer grau.
Auto heb ik voor 31K kunnen aanschaffen...
Afgelopen week op transport gezet auto is nu helemaal doorgelicht en het is een auto die technisch perfect is, optisch wat werk aan (wist ik). Inmiddels Cup Spiegel's en velgen erop, volgende maand tuning bij cartronic. Ik wil hem wel weer terugbrengen in oorspronkelijke kleur maar die 12-14K kan ik altijd nog uitgeven. Gokje kan soms lonen maar als je dat incalculeert kan je mazzel hebben.
Volgens mij heb jij de deal van het jaar binnengeharkt. Wat ik tot nu toe op catawiki zag was vooral overrated spul.
hahaha slecht geslapen? is goed limlander wist niet dat het werd gevraagd maar zal het voortaan doen maar het betrof dus 2 koopjes zoals topic vermeldt...