Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Wat is de slechtste feature van je Porsche?

01 sep 2017 18:58

mbembe schreef:Al heel wat tour ritten, weekenden meegemaakt en de meesten (ik zeg dus niet alle!!!!) eigenaren rijden braaf en zeer rustig. Waarom koop je dan een P?! Alleen voor de looks? Of om aan je buurman te laten zien dat je een P kunt betalen? Gebruik hem waar hij voor bedoeld is en jaag die moter eens de toeren in!

Voor sommige Porsche rijders is het misschien ook beter dat ze braaf en rustig rijden en hem niet te veel in de toeren jagen. Er is namelijk nog iets veel vervelender dan een Porsche voor de looks of het toeren rijden, jezelf overschatten en ongelukken maken. Genoeg tourritten meegemaakt waar bleek dat de grens van de auto verder ligt dan die van de chauffeur. ;-)

01 sep 2017 19:30

Geen bekerhouders ...

Bij is nou net de lelijkste feature dat ze aanwezig zijn :popcorn:

01 sep 2017 19:39

mbembe schreef:Ik kom maar op 1 feature wat voor de meesten niet nodig zou zijn: de snelle moter.

Al heel wat tour ritten, weekenden meegemaakt en de meesten (ik zeg dus niet alle!!!!) eigenaren rijden braaf en zeer rustig. Waarom koop je dan een P?! Alleen voor de looks? Of om aan je buurman te laten zien dat je een P kunt betalen? Gebruik hem waar hij voor bedoeld is en jaag die moter eens de toeren in!

Verder niks waar ik niet tevreden over ben of wat ik minder vind. Ik ben blijkbaar gewoon snel tevreden :mrgreen:

helemaal mee eens, het idiote vele vermogen, heb je een paar dagen in de P gereden en stap je daarna in de werkauto, is het net of je niet van zijn plaats af komt.

01 sep 2017 20:28

Haha ... zegt degene die een turbo gekocht heeft ... :thumleft:

02 sep 2017 11:15

Slechtste feature is dat het een porsche is en dus afgunst opwekt van bepaalde mede weggebruikers ....
Verder is de auto veels te mooi om ermee te rijden ,want dan wordt hij vuil :mrgreen:

02 sep 2017 19:26

Inderdaad, de slechtste feature is de negatieve uitwerking op anderen. Dat valt me echt op als ik in de Boxster riijdt. Uitdagen om te sprinten, inhalen en dan langzaam gaan rijden voor je. Daarnaast opmerkingen over hoe duur dat ding wel niet is, maw wat een patser ben je... (het is een <10k Boxster WTF ??!!). Ik ben wel wat gewend met m'n F, maar die heeft zelfs minder negatieve aandacht wat dat betreft. Het valt me echt op en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo erg zou zijn...

02 sep 2017 20:04

Nooit last van gehad met de Boxster. Wel is het zo dat ik er bij sommige opdrachtgevers niet mee wilde voorkomen rijden (afgunst van enkelingen die niet konden/wilden zien dat mijn werkweek meer is dan 40uur en mij daardoor een Porsche kon veroorloven). Met de Macan heb heb ik dat nog niet ervaren.

02 sep 2017 20:22

Afgunst heb ik eigenlijk ook nooit echt gemerkt, wel enthousiaste reacties. Prachtig als mede weggebruikers haast nog enthousiaster worden dan ik bij het weg rijden bij verkeerslichten of extra terug schakelen bij tunnels/viaducten :cheers:

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is het gebrek aan analoge danwel digitale olietemperatuur meter :evil: Welke sportwagen heeft er nou geen olietemp meter?!?! Ik weet dat een Cayman S niet helemaal de prijs van een 911 is, maar dat lijkt me de verkeerde bezuiniging...

02 sep 2017 21:09

Stuur niet verstelbaar, geen lichtzoemer. Maar dat heet "karakter".

:drive:

02 sep 2017 21:55

Motor achterin.

02 sep 2017 22:02

Net terug uit Loenen, vd 3.2 verwarming wordt ik niet warm van.....snap er nog steeds weinig van.....

03 sep 2017 0:33

Helemaal eens met het ongewenst uitlokken van vervelend/gevaarlijk rijgedrag. Kom regelmatig (vaak jonge) medeweggebruikers tegen die idiote capriolen uithalen, even laten zien dat hun turbo dieseltje ook koppel heeft. Vandaag nog eentje..

De beste jongen reed al een paar bochten opgefokt dicht achter me en reed hetzelfde (kleine) tankstation in. Hij wou de pomp achter mij gebruiken maar doordat de tankdop aan de voorkant zit, en ik hem dus veel verder naar achter zet dan een gewone auto, kon hij zijn Polo niet kwijt bij de andere pomp. Ging die malloot met een handrem bocht en gierende banden naar de andere kant. Oke.. het was best cool. Maar man man man, wat laten mensen zich toch opfokken.

03 sep 2017 11:02

Het eeuwige afslaan van het tank pistool tijdens het tanken van de 90 liter tank :(

03 sep 2017 13:46

Ah ik dacht dat dat aan mij lag :D.

Het windgeruis van de targa met dak open bij 120+

03 sep 2017 18:03

Als ik dat allemaal lees wat hebben we dan voor pruts wagens aangeschaft :mrgreen: : .Oke ik doe er ook een dan,wat mij betreft de kwaliteit van het cabriodak mechanisme. :bang:

03 sep 2017 20:09

Dat als je er 1 hebt hem perfect wil maken en het is nooit af.
Dat als je er 1 hebt een nog meer bijzondere wilt.
Dat als je er 1 hebt er eigenlijk niet meer van af wil
Dat als je er 1 hebt je er eigenlijk nog wel 1 bij wilt.
Dat als je er 1 hebt je blijft kijken en zoeken naar een meer speciaal exemplaar
Dat als je er 1 hebt je steeds het forum in de gaten houdt dat je niet mooie nieuwe updates mist.
Dat als je er 1 hebt etc, etc......
.....het uiteindelijk een verslavende hobby is die veel geld kost en je er uiteindelijk bijna niet aan tijd hebt om er in te rijden.

03 sep 2017 20:19

[quote="Taxi Hans wat ik van de 996'en tegen vindt vallen is het "kleverige" van verschillende plastic onderdelen. na een goede schoonmaakbeurt is het weer voor een paar maanden weg maar toch is dit een verkeerd gekozen materiaal van dit model. :[/quote]

Hans is een alternatiefje voor dat heet "leer" :lol:
Ook voor de 996 als optie meegegeven:
M981 Dashboard, middenconsole, speakers, tussenconsole, contactslot, ......alles in leer.....

03 sep 2017 20:38

Wat betreft mijn (voormalige) 996 targa:

- rechtuitstabiliteit. Mijn Audi's en Volkswagens (met quattro) zijn veel stabieler bij hoge snelheden
- gefluit van het targa dak boven de (ongeveer) 220 km/h. Slechte feature :roll:

03 sep 2017 22:04

A-Line schreef:Dat als je er 1 hebt hem perfect wil maken en het is nooit af.
Dat als je er 1 hebt een nog meer bijzondere wilt.
Dat als je er 1 hebt er eigenlijk niet meer van af wil
Dat als je er 1 hebt je er eigenlijk nog wel 1 bij wilt.
Dat als je er 1 hebt je blijft kijken en zoeken naar een meer speciaal exemplaar
Dat als je er 1 hebt je steeds het forum in de gaten houdt dat je niet mooie nieuwe updates mist.
Dat als je er 1 hebt etc, etc......
.....het uiteindelijk een verslavende hobby is die veel geld kost en je er uiteindelijk bijna niet aan tijd hebt om er in te rijden.

Spijker op de kop!

04 sep 2017 9:55

Post911 schreef:Het eeuwige afslaan van het tank pistool tijdens het tanken van de 90 liter tank :(

Pistool omgedraaid erin, geen probleem meer met afslaan.

04 sep 2017 10:47

De 10 jaar oude navi in mijn GT3...

04 sep 2017 11:04

Navi in een GT3 :bang:

04 sep 2017 11:07

nieuwe navi kopen en gelijk een met een koetswerk er om heen, en anders zo`n ding met een zuugnap op de ramen is een stuk goedkoper. :mrgreen: :mrgreen:

04 sep 2017 12:09

Cazzo Super Veloce schreef:Navi in een GT3 :bang:

Erg he :mrgreen: Het is nog een Clubsport ook. Al ben ik stiekem wel blij met de airco... :popcorn:

04 sep 2017 12:15

Snap ik, beetje jaloers ook :thumleft: :mrgreen:
Plaats een reactie