Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
04 sep 2017 14:16
Cazzo Super Veloce schreef:Navi in een GT3

Lijkt me best handig als een soort reminder als je op de Ring rijdt
04 sep 2017 15:07
Kan me niet herinneren dat er veel afslagen/zijwegen op de Ring zijn
04 sep 2017 19:07
Ik heb er anders best een paar haaks links- of rechtsaf zien slaan. Altijd zonder knipperlicht. Waarschijnlijk omdat de tomtom ineens roept: "hier linksaf slaan"
04 sep 2017 19:47
A-Line schreef:Dat als je er 1 hebt hem perfect wil maken en het is nooit af.
Dat als je er 1 hebt een nog meer bijzondere wilt.
Dat als je er 1 hebt er eigenlijk niet meer van af wil
Dat als je er 1 hebt je er eigenlijk nog wel 1 bij wilt.
Dat als je er 1 hebt je blijft kijken en zoeken naar een meer speciaal exemplaar
Dat als je er 1 hebt je steeds het forum in de gaten houdt dat je niet mooie nieuwe updates mist.
Dat als je er 1 hebt etc, etc......
.....het uiteindelijk een verslavende hobby is die veel geld kost en je er uiteindelijk bijna niet aan tijd hebt om er in te rijden.
Jep dat is het!
04 sep 2017 19:57
Cazzo Super Veloce schreef:Kan me niet herinneren dat er veel afslagen/zijwegen op de Ring zijn

Er zijn veel onoverzichtelijke bochten, met een navi zie je hoe de weg gaat lopen.
04 sep 2017 20:06
Ik heb 147,5 rondjes gereden op de Ring, maar volgens mij komt het niet goed (of gaat het veel te langzaam) als je op je navi gaat zitten kijken.
Stelt trouwens nix voor, 147,5 rondjes, ben je nog maar een beginner.
04 sep 2017 22:09
Bob C4 schreef:Stuur niet verstelbaar, geen lichtzoemer. Maar dat heet "karakter".

Inderdaad, geen lichtzoemer op een auto van destijds bijna 3 ton in guldens

waardoor je dus gewoon met een lege accu staat als je vergeet je licht uit te doen
Maarja, dat is geen feature eigenlijk, meer een gebrek omdat het er dus juist niet opzit
04 sep 2017 22:16
Kun je oplossen met een origineel Porsche relais wat je er zo plug and play inklikt onder t dashboard. Kostte me iets van e25 via ebay. Werkt als lichtzoemer en gordelverklikker.
Kun je daarna op zoek naar andere slechte features

Ik stem voor de slechte ruitenwissers.
04 sep 2017 22:22
Dit relais heb je nodig voor de lichtzoemer.
Seatbelt Chime Relay 92861810203
05 sep 2017 21:37
Hier de TS, leuk om de reacties te lezen. De slechte ruitenwissers ja. Die komt misschien nog wel boven de sleutel links. Die zijn er de reden van dat als ik slecht weer verwacht, ik zeker nooit de 964 neem. Niet omdat hij niet tegen regen zou kunnen, maar omdat je gewoon niet meer ziet waar je rijdt. Niet te geloven voor een auto met een top van 250+ km/u
05 sep 2017 21:46
Oh daarom verwijdert iedereen zijn achterruitwisser
Enfin, ruimte in een 964 voor iemand boven de pakweg 1.95 is wat krap. Zowel voor je hoofd (indien schuifdak) als voor benen. Kleiner stuur en naafverlenger doet een hoop verbeteren.
05 sep 2017 21:49
De ruitenwissers van toen (1987-1990) waren nog niet opgewassen tegen de gebolde voorruit van de 3.2 en de 964.....Dat was weleens spannend tijdens een regenrit....
05 sep 2017 21:52
Cazzo Super Veloce schreef::lol:
Ik heb 147,5 rondjes gereden op de Ring
Hoezo een half rondje?
Crash?!?!
06 sep 2017 2:05
911 slechtste feature

Op mijn leeftijd en zeker die van mijn partner.
Het uitstappen......Ronduit gênant.
06 sep 2017 4:41
De vieze olie walm in de garage bij het straten na 4 weken stilstand. (constructie van oliekeerring "volkomen normaal" volgens porsche)
06 sep 2017 6:43
Om nog even terug te komen op het relais dat dient als waarschuwing dat de lichten nog branden, kan dit gewoon bij Porsche besteld worden en is het verder 'plug and play'?
Kan de gordelverklikker ook worden uitgeschakeld of niet, ik vind het nog wel handig soms dat zo'n oudere auto deze feature nog niet heeft.
06 sep 2017 8:52
De koelingscapaciteit van de airconditioning... niet zo´n punt als je beetje aan het toeren bent, maar als je een lange snelwegrit maakt zou t top zijn als de airco een bietje meer zou koelen.... Ja ik weet t, de nieuwere hebben het maar iedere keer als ik de garage inloop en hem zie staan denk ik, zo vaak heb ik die airco ook weer niet nodig...
06 sep 2017 9:03
oliver schreef:Kan de gordelverklikker ook worden uitgeschakeld of niet, ik vind het nog wel handig soms dat zo'n oudere auto deze feature nog niet heeft.

daar is een hele goedkope en snelle oplossing voor en bij de dealer gewoon te verkrijgen. zeker voor oudere auto`s nog steeds een must. het accessoire heet "plug in die veiligheidsgordel" en de gordelverklikker stopt direct. was in het begin van die verplichting enorm tegen, maar naarmate je wat ouder gaat worden ga je nadenken. tot en met de 3.2`s heb je maar 1 mate van bescherming en dat is je gordel. de kreukelzone eindigd ergens op de achterbank zij impact bescherming hadden ze nog nooit van gehoord en bij een koprolletje heb je maar verdomd weinig bescherming van je dak. EN JIJ WILT HET PIEPJE WEGHALEN
06 sep 2017 9:12
Post911 schreef:De vieze olie walm in de garage bij het straten na 4 weken stilstand. (constructie van oliekeerring "volkomen normaal" volgens porsche)
Ik vind dat juist wel cool, die blauwe wolken. Het is een hardcore racer toch
06 sep 2017 10:21
Neppert schreef:Hoezo een half rondje?
Crash?!?!
Nee, je kunt halverwege bij Adenau ook de baan op.
1 keer gedaan, maar moet zeggen dat daar invoegen niet echt heel veilig is gezien de snelheidsverschillen.
06 sep 2017 11:11
Dan moet je ook niet optrekken als een bejaarde!
06 sep 2017 11:54
Je gaat daar rechtsaf meteen 20-25% omhoog. Das best pittig vanuit stilstand met een 993tje.

On topic: I need more POWER!!!
06 sep 2017 12:16
oliver schreef:Om nog even terug te komen op het relais dat dient als waarschuwing dat de lichten nog branden, kan dit gewoon bij Porsche besteld worden en is het verder 'plug and play'?
Kan de gordelverklikker ook worden uitgeschakeld of niet, ik vind het nog wel handig soms dat zo'n oudere auto deze feature nog niet heeft.

Nieuw relais bij de dealer kost je ongeveer €250,00
Een goede gebruikte via ebay zal je ca €15,00 kosten.
Is plug&play, wel even ondersteboven met je kop tussen de pedalen het relais plaatsen.
Het is een gordelverklikker relais wat werkt als lichtzoemer.
06 sep 2017 12:29
Dat ik hier bij mij in de klinkerstraat met deze ophanging als een stuiterbal van mijn stoel af vlieg steeds. Vering en comfort als een baksteen
06 sep 2017 14:02
Cazzo Super Veloce schreef:Je gaat daar rechtsaf meteen 20-25% omhoog. Das best pittig vanuit stilstand met een 993tje.

On topic: I need more POWER!!!
Koop die 997 GT3 RS dan ook eens man!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.