30 sep 2017 22:15
01 okt 2017 9:16
01 okt 2017 11:06
DLotus schreef:Ik snap de rekensom niet helemaal. 45k voor de auto en dan op 53k uitkomen zonder btw en bpm? Bedoel je wel al met import belasting erbij?
01 okt 2017 14:01
01 okt 2017 19:47
DLotus schreef:Ik snap de rekensom niet helemaal. 45k voor de auto en dan op 53k uitkomen zonder btw en bpm? Bedoel je wel al met import belasting erbij?
Enkele delen in de deuren zijn al Carbon. Als je dat wel mooi vindt zou ik de andere delen ook in Carbon zoeken. Of voor the time beeing de originele delen laten hydro-dippen.
Een ander set wielen er onder, achterbumper vervangen en eventueel een ander tellerhuis met km/h teller en je bent zo goed als klaar.
Enige echte obstakel is de onderhoudsgeschiedenis. Bel eens met Atlanta, misschien willen zij helpen. Daar een nieuw boekje aanschaffen en door hen de beurten die gedaan zijn in laten vullen. Boekje aangetekend toe laten sturen en je bent klaar.
Ik zou in ieder geval een setje velgen en houten lijstjes niet als dusdanig obstakel zien dat ik zou overwegen een auto die bijna 40k meer kost te kopen.
Reken maar dat die duitse verkoper die auto ook weer naar Europese standaard opgeleukt heeft om zo heel flink te verdienen!
01 okt 2017 20:26