Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

13 okt 2017 21:02

@Targa Floriaan:
Onlangs hier een verstopte riolering gehad. Zelf van alles geprobeerd (en ook via de kruipruimte). Uiteindelijk een rioolbedrijf gebeld. Gingen vanaf de straat met een camera naar binnen en daarna met een soort vuilfrees. Daarna nog een keer vanaf de keuken met de vuilfrees en toen was alles los.
Kortom: als ik jou was zou ik een prof laten komen. Kosten bij ons ca. €200,00.

Succes

14 okt 2017 13:28

Thanks, maar inmiddels is de verstopte verstopping gevonden en ontstopt. Takjes in een bocht + geen roostertje in dakgoot = 15 cm vaste klei. Buurman heeft pijp nogmaals doorgezaagd (nu in de kuil) en kon er toen bij. Troep eruitgelepeld ( :idea: reminder: lepel schoonmaken vóór t eten ;-) ) en daarna doorgespoeld. Geen belemmeringen meer. Nu ‘alleen’ nog de buis weer repareren. Eerst maar provisorisch (ducttape), later met nieuw stuk buis. Buurman zegt dat te kunnen :mrgreen:

17 okt 2017 9:31

Ik ging vrijdagmorgen voor een voorbereidingsonderzoek naar kliniek. Kijken of mijn hart tegen de narcose zou kunnen voor operatie halsslagaders. Moest gelijk blijven. Ze vonden dat mijn hart heel slecht was.Nu gaan ze een triple bypass operatie doen. Wanneer van de week weet ik nog niet. Ik voel me helemaal niet ziek,maar ben wel erg bang. Dus als ik opeens nooit meer hier kom weten jullie dat ik...............ben :shock: :wink:

17 okt 2017 9:45

Sterkte Jaap, ook namens Sigrid!!

17 okt 2017 10:53

Sterkte arenarood.

17 okt 2017 11:04

Wat een K. nieuws voor je arenarood.

Heel veel sterkte in de komende tijd! Angst is geen goede raadgever, dus blijf POSITIEF :!:

17 okt 2017 11:19

arenarood schreef:Nu gaan ze een triple bypass operatie doen.

Normaal lees ik hier alleen mee, maar nu wil ik toch even reageren: sterkte... en tot gauw.

17 okt 2017 11:42

Zeg Jaap, mede senior op dit forum, wat lees ik nu, das ff schrikken :oops:
Kom op he we gaan er voor, snel weer achter het stuur van de 993 :drive:

17 okt 2017 12:56

@ Arenarood. Als ik het zo lees kun je er alleen maar beter op worden. reden genoeg om positief de OK in te rollen

@ Targafloriaan. En nu geen T maar Y verbindingen terugleggen (natuurlijk naar de weg aflopend)

17 okt 2017 14:17

Sterkte met de operaties en voorspoedig herstel. Nu maar hopen dat ze het niet met de Franse slag doen :D

17 okt 2017 14:34

@Arenarood: sterkte met de operatie en succes met het herstel.

17 okt 2017 15:23

Idd sterkte! Maar het zou ook idd allemaal moeten verbeteren! Daarna ben je weer als nieuw! :P

17 okt 2017 16:08

Ik moest vandaag even goed kijken wat voor auto ik zag voorbijrijden. Tegenwoordig is het toch erg lastig. Ahv het kenteken ontdekt dat het een McLaren 570GT was.

17 okt 2017 16:13

Haha, dat had ik ook niet geweten....maar wie wel? :scratch:
Das dan weer het fijne van een 911-je: altijd herkenbaar! :ba:

17 okt 2017 16:14

Vast niet iemand van hier... :mrgreen:

17 okt 2017 20:49

@ Jaap: veel sterkte en hou je taai! Zal voor je duimen!
Vergeleken met zo’n ‘verstopping’ valt die in mijn regenpijp in t niet...

17 okt 2017 21:14

Sterkte gozer! :salut:

17 okt 2017 23:11

Sterkte Jaap!

18 okt 2017 0:37

Ik zie dat mijn McLaren post zomaar opeens pal door het heftige nieuws van arenarood snijdt. Dat was niet mijn intentie.

Alle sterkte toegewenst!

Er is ook goede hoop! Ik heb een vriendin van 32jr die vorig jaar een harttransplantatie heeft gekregen. Ze liep al twee jaar rond met een pompje in haar hart ter ondersteuning en een stekker of batterypack aan het lijf. Op kerstavond vorig jaar kreeg ze bericht dat ze binnen 3u verwacht werd in het ziekenhuis, dat er een donorhart was. Van een kerstgeschenk gesproken. Nu bijna één jaar later is het een waar succesverhaal tot nu toe, stralend en in blakende gezondheid. Ik heb haar vorig weekend nog naar eens een hele dikke knuffel knn geven.

Jaap, ik verwacht en hoop ten zeerste dat we dat bij jou ook gewoon gaan kunnen doen. In digitale vorm dan op zijn minst!!!

18 okt 2017 9:16

Heftig te lezen, ben onder de indruk.
Had al meer in de gaten, “ieder huisje heeft zijn kruisje” leven is niet al te simpel :oops:

18 okt 2017 19:35

Sterkte Arenarood. Hopelijk na de operatie weer als goed als nieuw. Houd je taai.

19 okt 2017 9:35

Ook dit kan alleen maar in Belgie :shock: :mrgreen: : De klokken lopen te snel :shock:
Blijkt er tijdelijk spanning met 51Hz ipv 50Hz afgeleverd is zijn. :mrgreen:

https://nos.nl/artikel/2198653-verwarri ... -snel.html

28 okt 2017 10:47

Over klokken gesproken maukers :salut:
Zet van het weekend de klok op de juiste tijd, bijgaand een voorbeeld :thumleft:

72044

31 okt 2017 21:17

Even een update betreffende Jaap(arenarood) via Willems account:

operatie geslaagd, nog wel op de IC waar hij snel af hoopt te zijn.

Groeten
Sigrid

31 okt 2017 21:20

Goed te horen dat het goed gegaan is
Gesloten onderwerp