12 okt 2005 21:19
En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo SER schreef:Carrera4s schreef:Just for the record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?
Volgens mij alleen de vreselijke spoiler, standaard Carbon interieur pakket en gele remklauwen......... overige opties zijn aanwezig op de Arenarode.
12 okt 2005 21:47
2000 gtv schreef:En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo S
12 okt 2005 22:14
12 okt 2005 22:44
12 okt 2005 22:46
12 okt 2005 22:47
12 okt 2005 22:49
2000 gtv schreef:En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo SER schreef:Carrera4s schreef:Just for the record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?
Volgens mij alleen de vreselijke spoiler, standaard Carbon interieur pakket en gele remklauwen......... overige opties zijn aanwezig op de Arenarode.Enne....nogmaals van harte
12 okt 2005 23:02
13 okt 2005 0:28
Butzi schreef:Je gaat er toch niet mee naar je werk, neem ik aan?
13 okt 2005 0:50
Gerco schreef:Ik heb nog een prijsvraag, noem de 4 uiterlijke verschillen tussen Erwin's en mijn auto, ja kom maar op
Als we dan samen in een toertocht zitten, weet men tenminste wie wie is !
De winnaar mag een keer met me meerijden, als ie durft
13 okt 2005 0:59
robbie965 schreef:eerst vond ik dat jurgen de mooiste wagen van het forum had maar nu begin ik te twijfelen
13 okt 2005 2:11
13 okt 2005 7:14
Gerco schreef:ik denk dat een blok indien netjes behandeld rustig minimaal 200.000 km mee kan zonder problemen.
Butzi schreef: Je gaat er toch niet mee naar je werk, neem ik aan?
Gerco schreef:Ik heb nog een prijsvraag, noem de 4 uiterlijke verschillen tussen Erwin's en mijn auto, ja kom maar op
13 okt 2005 9:14
13 okt 2005 10:47
13 okt 2005 10:56
13 okt 2005 14:08
13 okt 2005 14:34
BJP schreef:Heeft een Turbo met een zo een lage kilometerstand echt een meerwaarde ten opzichte van een Turbo met meer kilometers?
En in hoe vere is dat terug te zien in de prijs voor een 993 Turbo?
13 okt 2005 14:53
13 okt 2005 18:07
13 okt 2005 18:16
ER schreef:GUNSTIG, what else can I say?
Eigenaren van een dergelijke auto bedenken zich op dit moment drie keer voordat ze hem verkopen. Wat dacht je dat de reden was dat ze nauwelijks te vinden zijn in Europa?
Naar mijn idee is een gave, schadevrije 993 met gedocumenteerde historie en ook nog eens weinig kilometers op dit moment één van de minst in waarde devaluerende auto's. Ongeacht de uitvoering.
13 okt 2005 19:52
Dubbele pijpen oke, maar dan had Porsche ook de moeite moeten nemen om de vorm van de openingen in de bumper aan te passen.Kijk maar even in de nieuwe autovisie naar de achterkant van de audi rs4 met dubbel pijp.Vorm bumperopening volgt uitlaten.Bij de turbo S niet,gewoon de ronde gaten met een rechthoekige vorm van de eindpijpen.Niet mooi imho.RS-R schreef:2000 gtv schreef:En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo SER schreef:Carrera4s schreef:Just forthe record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?Jurgen schreef:Gerco , over die uitlaten ; even een PB'tje naar die andere Erwin (2000GTV)...ik heb hem hierover niet gesproken hoor...maar weet zeker dat hij je het direct zal vertellen..![]()
ps. "Pietje Precies" is niets vergeleken bij Erwin...dat je 't maar alvast weet..![]()
Volgens mij alleen de vreselijke spoiler, standaard Carbon interieur pakket en gele remklauwen......... overige opties zijn aanwezig op de Arenarode.Enne....nogmaals van harte
Vindt je?
Juist mooier als de obligate 13 -in- een -dozijn -eindpijpen
13 okt 2005 19:56
13 okt 2005 20:05
RS-R schreef:Ach, niets mis mee.
13 okt 2005 20:39