Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

20 okt 2017 19:28

Heb de laatste sessie maar overgeslagen. Zeiken van de regen, tank bijna leeg... mooi moment om er tussenuit te knijpen.

Jos: bedankt voor het organiseren!

Mannen van GP elite, dank voor de instructies en het goede werk!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 7:32

Jos (AFIC), GP Elite, bedankt voor de organisatie!
Hele leuke dag gehad ondanks die paar spetters regen ;)
Ik vond die pionen bij de instuurpunten en apex top :thumleft:
Ik zal later nog proberen wat foto’s en filmpjes te posten

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 7:58

Rondje mee in 911 Cup spectaculair, 30 rondjes met de 964 leerzaam , waarvan 3 met een porsche fabrieksrijder.
3 rondes met fabrieks rijder in Cayman ongelooflijk, ik ben een Cayman fan geworden.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 9:49

Was een leuke dag. Dank voor de organisatie.

Die 964 was dat die witte met grijze dubbele streep?

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 10:55

Nee, de witte zonder stripng met veel herrie :)

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 19:06

Zag nog een GT3 die eraf geschoten was, frontschade :scratch:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 19:11

Meer dan 1.
Ik geloof dat er 4 of 5 even een “momentje” hadden op de baan. Het was dan ook spekglad. Onze sessie werd nog even stilgelegd vanwege de regenval.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

21 okt 2017 23:48

Beeld ik het me nu in of is de grip op het circuitasfalt bij zulk regenweer vele malen beter dan op de straat? Met het naar huis rijden voelde het toch zo aan (en ik reed heel rustig). Die paar rotondes die ik af reed waren toch erg glibberig.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 0:20

Kheldar schreef:Beeld ik het me nu in of is de grip op het circuitasfalt bij zulk regenweer vele malen beter dan op de straat? Met het naar huis rijden voelde het toch zo aan (en ik reed heel rustig). Die paar rotondes die ik af reed waren toch erg glibberig.


He profiel was er Aan denk ik na gummen :)

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 7:47

Het asfalt op het circuit was net nieuw, zal ook best schelen

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 13:37

En ligt eraan welke weg. :wink:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 14:09

Zal wel koud R-compound zijn geweest. Profiel zit er nog genoeg op. Maar goed met regenweer vraag ik me af of zulke banden sowieso wel warm genoeg worden, ook op circuit.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 20:52

Zijn er foto's / filmpjes gemaakt van deze dag? Zo ja, waar zijn ze te vinden? Thnx!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 okt 2017 22:54

Ik krijg mijn filmpjes gemaakt met TrackAddict niet geëxporteerd van mijn iPhone.

Jammer want de laatste sessie heb ik uitkomend op het rechte stuk een 996 turbo ingehaald en we reden alletwee plankgas! :mrgreen:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

25 okt 2017 8:41

Zonder beeldmateriaal geloof ik daar natuurlijk niets van :mrgreen:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

25 okt 2017 9:31

72018
72017
72016
72015

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

25 okt 2017 11:40

oeps 1 foto staat gedraaid. :oops:
even het beeldscherm op zn kant zetten :mrgreen:
Er probeerde zo te zien ook een fiat cinquecento de baan op te komen tijdens de demo. :D

Een filmpje toevoegen kan ik helaas niet.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

25 okt 2017 12:30

Naar verluid was die Fiat de pacecar :mrgreen:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

25 okt 2017 16:11

porsje911 schreef:Zonder beeldmateriaal geloof ik daar natuurlijk niets van :mrgreen:

Dat is zo! Maar ze zaten met zijn twee in de auto, dus dat scheelt al bijna 100kg te meten aan hun gestalte.
De Schwuchtelschaltung is ook nog ns dik 60kg extra gewicht :mrgreen:
Komt nog bij dat die ook nog ns significant trager is dan een handbak. (4.9 vs 4.2 0-100)
Met mijn reservewiel en achterzitjes er uit en nog wat dingetjes komt het extra gewicht dat ze zo meeslepen tov standaard in de buurt van 180kg zeg maar. Dus ik geraakte er wel voorbij zo ;)
Plaats een reactie