13 okt 2005 9:34
13 okt 2005 9:43
13 okt 2005 12:27
13 okt 2005 12:33
13 okt 2005 12:55
horn schreef:Mischien een hele rare vraag, maar:
15000 km per jaar - hoeveel daarvan in de rimboe? waarom een SUV? voor de ruimte? kan je beter een 530d nemen, of een nieuwe A6 Avant (als je niks met BMW hebt).
Hoezo een diesel? Met 15K per jaar?![]()
Voor het imago? Achterhaalde reden...
Of kan je vrouw niet parkeren? (volgens de stelregel: als ik iets raak moet het andere object meer schade hebben dan ik...)
Ik vind het een luxe keuze, absoluut. En ik wou dat het mijn keuze mocht zijn.
Mijn voorkeur zou absoluut uitgaan in dat segment naar een Discovery benzine (staat niet in het rijtje, maar vind ik mooier dan de RRS. Niet dan de RR, maar die zal dan ook wel buiten budget zijn). X5 ordinaire voetbalvrouwenauto, Mercedes M krijg je gelijk een twee-assige kar of paardenwagen bij en een KJN rijdt echt iedereen...(onzin, ook een mooie auto maar ikzelf vind de Disco gewoon stijlvoller).
Maar ik zou in jouw situatie een 530d nemen.
My 2 pennies.
BWT, over Rica: heb ze de afgelopen 2 weken tot twee keer toe een email gestuurd over het tunen van een RR V8 Vogue, maar ze nemen niet eens de moeite om te reageren. Afgelopen vrijdag gebeld, zou worden teruggebeld, maar dat moet nu nog gebeuren...Gaat goed met de zaken kennelijk...
![]()
13 okt 2005 12:55
F@rgo schreef: (ik haat die toestanden, ikzelf doe moeite om iets te verkopen van 10 euro en die mannen verkopen auto's van 100 k en vertikken het gewoon ggrrrrrrrr )
13 okt 2005 13:43
Butzi schreef: Bovendien diesel beter betaalbaar dan benzine als het gaat om de RR Sport en Audi.
13 okt 2005 16:19
Jort schreef:Butzi schreef: Bovendien diesel beter betaalbaar dan benzine als het gaat om de RR Sport en Audi.
Dat bergijp ik niet helemaal. Rekening houdend met wegenbelasting, verzekering (de RR Sport is 300 kilo zwaarder) en een jaarkilometrage van max. 15.000 km verdwijnt het dieselvoordeel als sneeuw voor de zon..
Uitgaande van opgegeven gemiddelden zou je met de huidige brandstofprijzen voor de Cayenne €1.180 per jaar meer kwijt zijn voor brandstof, uitgaande van die 15.000 km. Het verschil in wegenbelasting alleen is al meer, in het voordeel van de Cayenne. De verzekering komt er dan nog bij. Oftewel, elke kilometer die je minder rijdt dan 15.000, zorgt ervoor dat de balans nog meer in het voordeel van de Cayenne uitvalt.
13 okt 2005 16:26
13 okt 2005 22:10
ppp 356 schreef:F@rgo schreef: (ik haat die toestanden, ikzelf doe moeite om iets te verkopen van 10 euro en die mannen verkopen auto's van 100 k en vertikken het gewoon ggrrrrrrrr )
Jij bent dan ook een topondernemer,dat je mensen kunt bewegen om 200km te laten rijden om hun haar te laten knippen.
13 okt 2005 22:15
ppp 356 schreef:F@rgo schreef: (ik haat die toestanden, ikzelf doe moeite om iets te verkopen van 10 euro en die mannen verkopen auto's van 100 k en vertikken het gewoon ggrrrrrrrr )
Jij bent dan ook een topondernemer,dat je mensen kunt bewegen om 200km te laten rijden om hun haar te laten knippen.
13 okt 2005 22:17
13 okt 2005 22:27
13 okt 2005 22:30
Beltar schreef:Is't azo beter fargo? kijk maar eens drie berichtjes hoger...ge weet da je a mi alles meeug vroagen hé?!
13 okt 2005 22:31
RS-R schreef:Hallo scharenslijpers.
Meer onder de gordel graag.
13 okt 2005 22:33
13 okt 2005 22:35
13 okt 2005 22:37
13 okt 2005 22:38
ppp 356 schreef:Als ik dat lees kunnen jullie de BTW volledig recupereren, in plaats van voor 50%