Re: Van welke sound krijg jij een...uh...kippenvel?
In 2011 ook deze Aston Martin Lola V12 mogen zien en horen op Le Mans. Hier was ook niet doorheen te slapen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
20 feb 2018 23:22
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Inderdaad heeft de Aston V12 een heel specifieke sound. De DBR/DB9-R dito! Vergeet de M1 Procar niet! Kijk, luister, en geniet, en hoor die bakverhoudingen eens prachtig op elkaar liggen!!! https://youtu.be/GbkkxwzK9HE
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
20 feb 2018 23:38
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
Octaaf schreef:
Mercedes V8 AMG roffel ook erg lekker
Ja TOP, maar vertel..
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
21 feb 2018 1:04
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
21 feb 2018 9:39
Godspeed
PF #911
België
Bizar dat 5-cilinder uit de Ur-Quattro nog niet werd genoemd. Toen ik deze voor het eerst bij Eifel Rallye Festival hoorde stond ik aan de grond genageld. Tezamen met de flat 12 uit de 917 met stip op 1, gevolgd door een luchtgekoelde zescilinder boxer en de V8 uit de F355...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
21 feb 2018 10:44
giulia
Ooit in het echie gezien en echt niet normaal zo rauw...de Matra MS 11
Ferrari f12... atmo v12. Heerlijk! R32 incl een Milltek
_________________________________________ Boxster S '04
24 feb 2018 4:56
205forever
Porsche 356 Speedster Intermeccanica 1972 1.6
steef schreef:
205forever schreef:
XT 500
Heeft mijn buurman 2 jaar geleden zijn enkel mee verpulverd tijdens het aantrappen met gympies aan....terugslagje
De terugslag is idd eentje om rekening mee te houden. Ik heb zelf een 79er en aantrappen doe ik alleen nog maar met mijn versterkte motorlaarzen aan Ik heb ook 1x in het begin bij aanschaf de kickstarter vol in mijn been gehad, dat vergeet je niet snel meer,
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum