08 maart 2018 21:58
09 maart 2018 0:11
brian951 schreef:Jarenlang een 964 gehad.. Fijne auto maar kan qua beleving en fun niet tippen aan een 997. Best bang for the buckZoveel nieuwe fijne techniek, superlooks \.
09 maart 2018 10:56
09 maart 2018 13:02
giulia schreef:.. de wat ongelukkig geproportioneerde 993.
09 maart 2018 19:03
09 maart 2018 19:12
giulia schreef:Een 993 is ongetwijfeld de beter auto alhoewel ik veel ex rijders en met name specialisten hoor die de achterwielophanging te soft vinden. Ik vond het ook wat weeïg en te soepel. Op zich een logische doorontwikkeling naar de 996 toe maar geef mij maar de ongefilterde 964. Die trouwens ook veel mooier is dan de wat ongelukkig geproportioneerde 993.
09 maart 2018 19:43
09 maart 2018 20:27
MarkS schreef:giulia schreef:Een 993 is ongetwijfeld de beter auto alhoewel ik veel ex rijders en met name specialisten hoor die de achterwielophanging te soft vinden. Ik vond het ook wat weeïg en te soepel. Op zich een logische doorontwikkeling naar de 996 toe maar geef mij maar de ongefilterde 964. Die trouwens ook veel mooier is dan de wat ongelukkig geproportioneerde 993.
09 maart 2018 20:57
alvin01 schreef:Doe maar een 3.2, nog meer ongefilterd....
09 maart 2018 22:21
giulia schreef:MarkS schreef:giulia schreef: Daarom zie ik echt goed design zo scherp
10 maart 2018 14:30
11 maart 2018 13:45
Gizmo schreef:Ha Robbert,
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de 3.2. , 964 En dat is het ook persoonlijk. Recentelijk in 997 turbo gereden en ik wist het gelijk dit is niets voor mij, allemaal te smooth weinig fun op de snelheid na maar je komt niet uit zijn 2 in de stad.
Beste tip die ik je kan geven probeer in beiden modellen te rijden en doe je eigen ervaring op.
11 maart 2018 17:01
11 maart 2018 20:07
12 maart 2018 12:53
12 maart 2018 16:28
12 maart 2018 18:15
12 maart 2018 18:19
12 maart 2018 21:49
12 maart 2018 22:17
25 maart 2018 23:03
26 maart 2018 12:36
28 maart 2018 22:34
29 maart 2018 12:26
Enguess schreef:Rijd na 4 jaar buitenland weer heerlijk in mijn trouwe 3.2-tje... (1987, targa, G50). Oerdegelijk spul, nog steeds lekker vlot, klinkt geweldig, onbekrachtigd stuur dat constant tegen je praat met informatie over wat alle vier de wielen aan het doen zijn - zo hoort autorijden te zijn.
Dus ja: ik zou voor de 3.2 gaan.
Heb geen ervaring met bezitten van 964, 993 en alles wat erna komt - heb in het meeste wel gereden. Ik ben bevooroordeeld want eigenlijk komt het hier op neer: ik vind de mijne het mooiste
29 maart 2018 12:54
Enguess schreef:Dus ja: ik zou voor de 3.2 gaan.