Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: taxeren voertuigen

05 maart 2018 16:26

Ben ook geïnteresseerd :!:

Re: taxeren voertuigen

05 maart 2018 20:18

Ik ook, mijn 964 coupe is al weer drie jaar in bezit

Re: taxeren voertuigen

05 maart 2018 20:40

Met de huidige ontwikkeling op de Porschemarkt zal er bij jou niet zoveel verschil in waarde zijn, maar soms is het verstandig om binnen de maximale termijn van (2 of) 3 jaar opnieuw te laten taxeren :idea:

Re: taxeren voertuigen

06 maart 2018 10:44

Olaf het gaat tijd worden dat ik een lijstje ga maken en daarvoor zal ik mijn bericht moeten kunnen wijzigen, kun jij daar enige hulp in zijn ?? :^:

Re: taxeren voertuigen

06 maart 2018 16:19

Ik moet ook weer aan de taxatie voor de 996 binnen een paar maanden. Onder voorbehoud nog wel ... kan pas later bevestigen.

Re: taxeren voertuigen

06 maart 2018 16:49

ik zal deze week contact hebben met Dennis Rietveld en hem vragen hoeveel hij er op een dag kan doen. misschien een idee om dit meerdere malen per jaar te doen en daarover afspraken maken met een taxateur. eerst de 1e lichting maar eens voorzien van een vers rapportje, daarna kunnen we plannen maken.

Re: taxeren voertuigen

07 maart 2018 0:22

Olaf schreef:Met de huidige ontwikkeling op de Porschemarkt zal er bij jou niet zoveel verschil in waarde zijn, maar soms is het verstandig om binnen de maximale termijn van (2 of) 3 jaar opnieuw te laten taxeren :idea:


Waardeontwikkeling maakt me niet uit, wil wel verzekerd blijven tegen taxatiewaarde, en daarvoor moet ie opnieuw getaxeerd.

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 15:42

even contact gehad met Dennis Rietveld en die komt in de loop van volgende week met enkele datums om op een zaterdag een taxatiedag te houden in Harderwijk. er zullen maximaal 7 a 8 auto`s (8 dus :mrgreen: ) getaxeerd kunnen worden met aanzienlijke korting. (bij mij bekend) enkele voertuigen zijn al bekend die zeker komen.
* Taxi Hans 993 coupe
* Bob Hahn 911 oud :mrgreen:
geïnteresseerden zijn ;
Jaime944, Jazzy, Johann, de Fiscalist, Mike Targa (zonder Targa :wink: ), nine six four, dirty girty, kheldar, Peter S(sssstt), en dit in willekeurige volgorde. met Dennis afgesproken dat de verzekering binnen een week een opgave kan krijgen (op jullie verzoek) over de waarde van de auto, het officiële rapport zal zeer verzorgt enkele weken later digitaal volgen. mijn ervaring is dat dit ook daadwerkelijk verzorgt is met foto`s en "juiste" tekst :twisted: . zijn er veel meer voertuigen dan 8 dan heb ik afgesproken om een extra datum in te plannen, dit redelijk snel na de eerste datum. als een ieder positief hierover is kunnen we eens naar de toekomst kijken en bezien of meerdere malen per jaar een taxatiedag organiseren een optie is.

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 17:20

Klinkt goed....

Ik ben er in juli of augustus officieel aan toe...

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 17:28

Hi Hans,
Die van mijn moet ook getaxeerd worden. Krijg ik meer info later qua datum en prijs.
groet Oscar

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 17:36

mijn vermoeden is dat het taxeren ergens in eind april / medio mei zal zijn. de meeste voertuigen zijn er dan aan toe of de eigenaren aan vakantie toe . volgende week diverse data`s waar we een keuze uit kunnen maken.

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 18:18

Voor mij graag een plaats voor de 931 en 996 GT3 reserveren.

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 22:17

Ok, dank je voor de info Hans, ik wacht het even af.
groet Oscar

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 22:24

is deze man wel aangesloten bij vrt of tmv ,dat is een eis van mijn verzekering ???

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 22:25

Google :?:

Erkend taxateur

Rietveld Taxaties is aangesloten bij de Federatie TMV (Taxateurs Makelaars Veilinghouders in Roerende Zaken) en de VRT, waardoor elke verzekeringsmaatschappij hem erkent. Kort gezegd: omdat Rietveld Taxaties taxeert conform Burgerlijk Wetboek 7, art. 960., twijfelt niemand aan zijn oordeel. Daarnaast zijn de rapportages door de FEHAC erkend.


:salut:

Re: taxeren voertuigen

08 maart 2018 22:29

prima nu hopen dat het op mijn vrije zaterdag valt :) :)

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 10:29

mike targa schreef:is deze man wel aangesloten bij vrt of tmv ,dat is een eis van mijn verzekering ???

hij is lid van de "Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen" :mrgreen: en daarnaast een beëdigd taxateur en expert.
in ons Porsche land is hij al geruime tijd een bekend persoon, op beurzen zie je hem ook geregeld maar dan als bezoeker (meestal)

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 15:38

mike targa schreef:prima nu hopen dat het op mijn vrije zaterdag valt :) :)


Als je wilt zoekt Olaf dat ook nog wel even voor je uit ... ;-)

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 17:58

Het seizoen met de activiteiten komt er weer aan, dus ook ik hoop op een datum die een beetje uitkomt.

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 18:11

Wanneer zou de 1e sessie zijn? De mijne moet al in mei weer

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 18:29

eind volgende week weten we meer 8)

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 21:42

Ben er ook graag weer bij met de 964 al er nog plaats is

Re: taxeren voertuigen

09 maart 2018 22:38

Voor mij mag een 987 Cayman S genoteerd worden :thumleft:

Re: taxeren voertuigen

10 maart 2018 9:24

Ik haak af, de timing komt mij niet goed uit. Ik heb volgende week een afspraak voor mezelf kunnen regelen.

Re: taxeren voertuigen

11 maart 2018 11:04

Mooi initiatief Hans! :thumleft: Ik heb ook interesse, afhankelijk van de datum i.v.m. vakantie.
Plaats een reactie