Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Pinksterzondag 20 mei op Circuit Assen Porsche dag

19 mei 2018 22:08

Ik ga morgen met mijn 2 zoons, maar heb via de site 'slechts' 2 kaarten gekregen bij mijn auto. Ik weet niet of er morgen moeilijk over gedaan wordt als we met 3 personen in de 911 zitten, maar heeft iemand toevallig een extra kaart over die hij/zij wil mailen?

Alvast bedankt!

Jeroen

20 mei 2018 16:34

Vandaag geweest....gratis.... :mrgreen:

Prima weer en veel bezoekers, uiteraard ook veel Porsches gezien want de plein van PCG stond er vol mee... :thumleft:

Een geslaagd evenement denk ik zo.,.... :drive:

20 mei 2018 16:40

Net weer terug en wij hebben nog nooit zo'n leuke autodag gehad ,normaliter zie je de exclusiefste auto,'s alleen gepoetst staan maar vandaag auto's van over de 2miljoen gewoon rondrijden.
Kortom in 1 woord geweldig en idd voor porsche bezitters gratis na aanmelding ,kan aquabest nog wat van leren.

20 mei 2018 16:44

Ook net weer terug van een geweldige dag. Met ca. 30 auto's van PMC noord geweest. :thumleft:

20 mei 2018 17:03

Ook net terug, heel leuk evenement, genoeg ruimte op de Porsche Paddock en wat een exoten, pffffffff.
Je valt echt buiten de boot met je 993 Targa.

Maar zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer ga ik ook mee het circuit op.

20 mei 2018 17:32

Ja ook geweest.
Prachtdag en veel gezien en ook nog een Porsche trapauto gescoord voor mijn kleinzoon :ba: :cheers:
Fraai weer en volgend jaar weer van de partij en dan ook meerijden op het circuit :drive:

20 mei 2018 17:43

Was er laat, moest eerst een 996GT2 schoonmaken.
Geweldige auto`s gezien en een enorme hoeveelheid en verscheidenheid aan Porsches.
Genoten en weer een lekker stuk gereden.

20 mei 2018 18:23

Idd, er werd gasgevgeven, menig auto werd tijdens de sprint door deze Porsche afgedroogd.

Eerste sessie werd een enorme stofwolk, olie op de baan en vervolgens anti olie split op start/finish stuk.... :scratch:

73200

20 mei 2018 18:59

Een Porsche door het stof.... :shock:

73201

20 mei 2018 21:46

Erg leuke dag gehad in het hoge noorden. Buiten al het Porsche fraais toch wel onder de indruk van de hypercars zo in het wild. Zenvo, Remac, Gumpert, Bugatti, 918 zeer bijzonder om bij elkaar te zien en zien rijden. Maar wat ging die oranje Donkervoort lekker zeg!

20 mei 2018 23:14

Hier ook genoten van de rit vanuit Leiden naar Assen en terug! Doet mij weer beseffen hoeveel rijgenot mijn 996 geeft! En inderdaad wat een moois stond en reed er daar rond! Kortom een topdag en volgend jaar zeker weer van de partij!

21 mei 2018 7:36

Beter dan uren in de file staan voor de jumbo racedagen in Zandvoort en vervolgens
een groot deel of het gehele programma missen :evil: . De F1 maar naar Assen. :ba:
Genoten van de supercars op het circuit gisteren. :thumleft:
73202
73203
73204
73205
73206

22 mei 2018 9:25

Mooie auto’s. :thumleft:

En zo te zien ook een plofkraak geweest in Assen die dag?

23 mei 2018 21:01

Was absoluut weer een TOP dag!!
Plaats een reactie