Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Vet Cool Man 2018 - Verkeerssituatie rondom RDW gewijzig

24 jun 2018 11:37

Twello13 schreef:Is er al een datum trouwens?

Die zal tzt wel weer op hun website komen te staan, maar ik denk 22 of 29 juni 2019. Het is
meestal de een na laatste of laatste zaterdag in juni. :salut:

24 jun 2018 14:08

Leuk Ruud, die filmpjes van de eerste kilometers naar de snelweg.

Meer filmpjes? Keep 'm coming!

24 jun 2018 14:30

Mooi ook hoe dat filmpje net stopt als ze op de snelweg komen. Waarom zou dat toch zijn :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

25 jun 2018 6:25

Danny K schreef:Was weer een top dag en mijn groene Cayenne viel in de smaak bij mijn passagiers

Hij was dan ook niet te missen! :mrgreen: Inderdaad, topkleur, lekker houden zo!

25 jun 2018 9:00

Echt gaaf om te zien dit!
Volgend jaar ga ik hier ook aan deelnemen!
Hulde voor de organisatoren en vrijwilligers!
:thumleft: :thumleft:

25 jun 2018 18:39

Binko schreef:Leuk Ruud, die filmpjes van de eerste kilometers naar de snelweg.

Meer filmpjes? Keep 'm coming!

op mijn YouTube account staan er nog een paar van op de snelweg,

25 jun 2018 19:09

Vandaag ben ik achter gekomen dat we zaterdag nog geluk hebben gehad en niet waren verongelukt ... Toen ik uit Zwolle weg reed hoorde ik een geluid dat niet thuis hoorde bij de auto. Het werd steeds erger. Bij de pomp ben ik nog gestopt om te controleren of ik geen lekke band had omdat ik 's morgens de banden nog heb laten uitbalanceren waarbij een aantal banden gedraaid werden.
Toen ik niks aan de banden zag ben ik de snelweg weer opgegaan. Maar het geluid werd erger. Toen toch maar besloten om de afrit 't Harde te nemen en de organisatie te melden dat ik met mijn Porsche niet verder kon rijden. Mogelijk een kapotte homokineet?

Vandaag heb ik de auto weg gebracht. Wat blijkt? Drie wielbouten van mijn linker achterwiel waren weg en de andere twee (waarvan een slotbout) zaten er al aardig los erop ... het had niet veel geschild, of ik was dus ingehaald door mijn eigen achterband ...

De bandenfitter was dus vergeten de wielbouten van mijn linker achterwiel vast te draaien :bang:

Morgen even langs de garage om te bekijken hoe de staat is van de twee overgebleven bouten. dat wordt sowieso een claim .. ik moet er niet aan denken om met twee kinderen van anderen met drie wielen te rijden ... dit was overigens de reden dat er een auto in Lelystad tussen reed dat geen Porsche was :salut:

26 jun 2018 8:49

Geweldig dat zoveel kinderen en hun ouders even een dagje uit de zorgen zijn en blij dat ik (wij Porsche rijders) daar onderdeel van mag (mogen) zijn. De lach op het gezicht van de kids is onbetaalbaar en de belangrijkste reden om iedere keer weer in te schrijven. Heb daarom de VCM organisatie (ook dit jaar weer perfect georganiseerd, chapeau!) de suggestie ter hand gedaan om de gewaardeerde fles wijn voor de rijders evenwel achterwege te laten zodat ze het geld kunnen besteden aan de andere kostenposten die er zijn en waarvoor het best lastig lijkt daar dekking voor te vinden.

26 jun 2018 10:48

Wing schreef:De bandenfitter was dus vergeten de wielbouten van mijn linker achterwiel vast te draaien :bang:

Wow ... heftig zeg. Duidelijk een steekje laten vallen. Gelukkig dat er geen brokken zijn gemaakt.

Misschien wel een goede les om zelf een momentsleutel aan te schaffen en nadat er iets met de wielen is gebeurtzelf de aanhaalmomenten te verifiëren. De aanhaalmomenten op de wielbouten/moeren moet je sowieso ook altijd na de eerste rit(ten) controleren.

27 jun 2018 6:24

eerste keer met VCM dag voor mij. Paste vaak niet in agenda. Was leuke en goed georganiseerde dag. Doelstelling van de kids ook kunnen realiseren want ze wilden graag harder dan 2.. km/h. Daar hebben we een gaatje voor kunnen vinden op de snelweg. Kombaan deed het ook goed bij ze en toen nog een extra passagier kunnen meenemen die helaas niet met zijn aangemelde broer mee kon in de auto.

28 jun 2018 21:01

Afbeelding

30 jun 2018 7:48

Afbeelding
Plaats een reactie