Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
29 aug 2018 21:55
Boef....
29 aug 2018 23:27
In het kort:
Lage prioriteit was de uitspraak na die controle met 12 politie motoren, 5 gestreepte politie wagens én twee cat-scan- wagens.
Van de toen 75 deelnemende Porsches moest er slechts één blijven staan

Daarna zijn we niet meer op “openbare” parkings gestart, maar op PC terreinen
30 aug 2018 9:06
Wat is een Cat scan wagen?
30 aug 2018 9:55
CT Scan. Om te kijken of je ergens geheime opbergvakjes hebt in je auto.
30 aug 2018 16:57
Mart WTL schreef:Wat is een Cat scan wagen?

Het ding heet ook wel de ANPR camera
https://www.politie.nl/themas/anpr.htmleven on topic, wanneer komt de mail met de route? Ik heb in ieder geval nog niks binnen (zin in...

)
30 aug 2018 20:33
ook aangemeld

. Weet iemand of de route ook als GPX-bestand beschikbaar komt?
30 aug 2018 21:15
Work in progress Tom ...
31 aug 2018 8:01
Bij voorbaat dank, Kheldar
Porsje schreef:wanneer komt de mail met de route? Ik heb in ieder geval nog niks binnen
Niet voordat de inschrijving gesloten is

Inschrijving sluit 1 september om 00:00 óf als we het max. aantal deelnemers bereikt hebben
01 sep 2018 14:48
Helaas, weekje weg... Volgende keer beter!
01 sep 2018 23:36
Net ingeschreven, hopelijk nog net op tijd
01 sep 2018 23:57
Bijna 24 uur té laat
Maar goed, we strijken over ons hart
Inschrijven, voor deze editie van La Targa Passaggio ® , is inmiddels
niet meer mogelijk.
03 sep 2018 11:02
Olaf! net ingeschreven, hoop heel erg dat ik nog mee kan / mag. Fingers Crossed!
03 sep 2018 11:12
... 59.11 uur te laat

O ja ... dé bulk-mail is de deur uitgegaan.
Heb je geen email ontvangen - controleer even je spambox
04 sep 2018 9:56
Net even de GPX files bekeken maar komt niet helemaal overeen met de ingetekende route. Zien meer mensen dit of doe ik iets verkeerd?
04 sep 2018 10:11
Ik hoor graag jullie feedback via PB. Ik kan nog correcties en aanpassingen doen en dan moet het wel lukken om nog een keer de routes op tijd nog een keer rond te mailen.
Er waren een paar punten waar ik niet helemaal zeker van was, het routeboek is niet overal even gedetailleerd. en zo op de computer is het erg lastig soms met de afstanden. Ik ben ook niet helemaal thuis in Amsterdam, al ken ik de meeste route delen wel.
Op de routeplanner die ik gebruik (myRoute) kan ik ook verschillende kaarten als basis gebruiken (Google, Here, TomTom, OpenStreet, ...) en heb gemerkt dat die niet allemaal precies 1 op 1 perfect overlay hebben. Soms wel 10-20m verschil. Dus kan zijn dat daar dan net de navigatie verkeerd ligt (parallelbaan bv.). Geen idee hoe dat software-matig allemaal dan vertaald wordt op verschillende platforms. Ook de Spaarndammertunnel staat bij veel kaart-providers nog niet helemaal duidelijk er in.
Misschien met hier en daar wat verleggen van waypoints naar plekken waar geen onduidelijkheid over kan bestaan dat die mogelijke compatibiliteitsproblemen er uit zijn.
04 sep 2018 17:16
Hoi Eric, wilde je alleen even hartelijk bedanken voor de energie die je er in steekt, wordt erg gewaardeerd.
Ik rijd meestal alleen, geen routeboek op schoot en niets (ok bijna niets

) is zo vervelend als je er na enkele KM's al achterkomt dat je achter iemand aanrijdt die verkeerd rijdt
04 sep 2018 17:28
... of een porschist achtervolgt die helemaal niet met 'ons uitje' mee doet
Je zal de eerste niet zijn. En zeker ook niet de laatste
04 sep 2018 18:16
..sta je bij iemand thuis op de oprit..
04 sep 2018 19:09
Er volgt nog een update met een correcte route in gpx en itn formaat. Er zit idd een ‘uitschuivertje’ in het eerste deel. Dank je wel flash911 om dat even aan te stippen!
Tom ... Oprit? Vertel?
04 sep 2018 20:25
Misschien een opendeur maar waarom is de route eigenlijk “geheim”?
04 sep 2018 21:07
ik neem aan om de boel “onder controle” en leuk te kunnen houden...
04 sep 2018 21:29
Inderdaad

We gaan er dan ook vanuit dat de mensen die ingeschreven hebben de regeltjes respecteren ..... én niet ook de buren met de GTI’tjes, Civicjes etc. uit gaan nodigen
04 sep 2018 22:20
flash911 schreef:ik neem aan om de boel “onder controle” en leuk te kunnen houden...
En "zonder controle" te houden. Anders staan er straks een aantal gedreven agenten langs de route met de lasergun, en jullie rijstijl kennende...gaat dat roze kaartje zo de schredder in
05 sep 2018 7:05
Jij begrijpt het concept niet, Wilco
It's not about speed ...